Blog
Összeszereltük a segédalvázat. Várunk még pár alkatrészt mert a kormánymű folyt.
Szimeringezés után megy a helyére az is. Addig pihen és az általa takarásban levő karosszéria részeket is lekezeljük az apróbb rozsdás felületek ne induljanak meg.
Szóval csiszolás passziválás alapozás (epoxi alapotóval), alvázvédelem és festés.
Féknyergek leszinterezve. Kicsit zöldes ez a sárga de meglátjuk az összképet. Ha nem jön be változtatunk 🙂



A közeli szélvédősökre nem bíztam a kocsim miután a 147esünkön az új szélvédőt eltörték, amivel nem lenne gond, megesik, csak nagyon béna kifogásokkal hárítottak, iszonyat amatőrnek hatott... (25év tapasztalattal...)
Egy telefonszámot másik szélvédőstől 2napig vártam, majd miután azóta is várom kicseréltük mi a lakatos cimborámmal nálam.
Neki minden szerszáma adott, a szélvédőt megrendeltem, ráérős tempóban 2óra, és bent van. Minden rendben ment, frankó lett.
Karosszériás tanuló koromban csináltam ilyet párszor, nem ma volt :D Mindent alaposan lemostam összerakás elött, illetve az ablaktörlő karokat le is fújtam.








A 2,5 éve cserélt nagyon fasza Bilstein-ek kb. 35000 km-t bírtak, annak ellenére hogy egyedül, üres csomagtartóval használom a kocsit 99%-ban. Karácsony előtt 1 nappal eltört a jobb hátsó, ekkor mivel nem tudtam újat szerezni, visszaraktam a múltkor kiszerelt 1db ép gyárit, majd március elején a másik oldali Bilstein is eltört.
Szabister kartárs javaslatára, illetve OE szám keresés alapján a lesjöfors márkát választottam, párban. Sajna kicsit magasabb lett a hátulja.

Szokásos: Motul, mannfilter, champion.
Terveztem egy olajszűrő kulcsot is, majd petg-ből kinyomtattam, 1/2" krovával hajtható. Meglepően masszív lett, simán leszedte.
237923 km

Lecseréltem az olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt és a klímát befújtam a képen látható habbal.
256 ezer kmnél járunk.

Sajnos a hatalmas viharba, míg álltam ki a szél leemelte a garázsajtót és neki dobta a kocsi oldalának.A harcból nem az autó került ki győztesen! Így lakatos és festő lett a vége. Bár a festés jobb lett mint a gyári.






Szilárddal meglátogattuk a nagycenki bontót, ahol két szebb napokat látott GTV is van, igazából nagy kincseket már nem találtunk, az igazán értékes dolgok már ki lettek mentve mindkét autóból, viszont a teljes fekete oszloptakaró garnitúra megvolt még mindkettőben, így ha már ott jártunk, legalább azokat elhoztuk :) Ma be is szereltem az autóba, sokkal jobban tetszik ez, mint a gyári szürke szövetes. Valószínűleg a tetőkárpitot is "feketíteni" fogom majd, hogy egységes legyen a fekete összkép. A pedálgumik is meglepően jó állapotban voltak a bontós autókban, így azt is kimentettem, és azok is bekerültek :)












1
666
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- KRESZ
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



