Blog
310e km után elfáradt a szervocsövem így elmentem a Hidromobilhoz és megjavították ami 9ezer volt a gyári 48e helyett, és 150 bart bír 🤣
Ma megkapta az olajcserét bátyó Liqui Moly 10w60 Racing tech ès a hozzá illő olajszűrőt.A lecserélt olajban 2081 km volt.Levegő szűrő nem lett cserélve 5081 kilométernyi friss levegőt szívott eddig.Olajcsere alkalmával figyeltünk fel rá hogy a le eresztő csavart nem lehet meghúzni rendesen valami nem okés.Szemrevételezve az olajteknőbe a menetet láttuk hogy a menetből ki van törve egy darab és csak az utolsó 3 menet ami ér valamit.A régi olaj le eresztő csavar is be volt tekerve tömítő anyaggal.Másik csavar rendelése azonnal és egy kis szerencsével sikerült megoldani , a menet minimum 2x már újra volt fúrva.Nem gondolnám hogy még egyet kibír.Ezèrt valószinű ebből olajteknő vásárlás lesz nem sokára.Jövőre tavasszal szerintem egy mindenre kiterjedő nagy szervízet kap a bátyó.Indulhat a szezon!!
Mai napon ébresztőt fújtam.Minden a legnagyobb rendben mint ha tegnap lett volna leállítva úgy indult.Hidegen indításnál érezhető hogy a bendix egy pillanatra beragad.Ezt idővel orvosolni kell.A nagy örömködésben gyorsan kapott a bátyó egy mosást és 60 kilométert sikeresen gurultunk.Ezek után letakarva vissza vonult a garázsba.
Szerettem mert csak egy gyönyörű Alfa SW, de mennie kellett, pedig nagyon praktikus és jó ez a Selespeed. 2.0 Twinspark viszlát!
Az idő megette az alábbi dolgokat :
-üzemanyag szivárgása esetén van egy terelő tálca ami már nem látta el a feladatát hogy ne a kipufogóra cseppenjen az üzemanyag ha gond van, ez kijavítva
-Bal első tárcsa védő lemeze szintúgy... Sajnos ebből nem kapni újat, de a másik háromból még igen, úgy hogy ezt is fel kellett javítani. Hátul újak vannak, a jobb első pedig még jó állapotban volt, de abból is lett új csak felesleges lett volna cserélni.
Az első futómű bölcső része lekerült. Sikerült bebökni alá a csavarhúzót, pedig már úgy voltam vele hogy több kasznis meló nem akad, de mégis. Így végezetül helyrehozva :) A külső lemez tűnt el, a mögötte lévő szerkezet amibe a futómű csatlakozik az épségben maradt.
Előtte már valaki foglalkoztak vele, mivel vastagon be volt kátrányozva. Mehet vissza a bölcső most már..












05.04.- én felkerültek újra a gyári nyárigumik de most már külön nyári felniken.Választás egy 17" Mak felni mellett lett Atms érzékelőkkel .Pontosan úgy illeszkedik mint a gyári.A téli gumikba 3140 kilométert sikerült beletekerni nem sok kopás látszik rajtuk letakarítva elrakva várják a novembert.Jelenleg Hugi 9800 kilométert tett meg.



Visszakerültek a nyárik. Alig futott az autó megint..
Vége lehetne már ennek a sz@rnak..
Hosszas lamentálás után pre facelift rács beszerezése után rendeltem egy 2016-utáni verziót a fekete metál kerettel, talán ettől lesz az összkép a fehér fényezéssel a legjobb és legfrissebb.




Mivel gyárilag csak javítókészlet volt a csomagtartóban, jobbnak láttam beszerezni egy pótkerék szettet emelővel kerékkulccsal. Bent hagyom a kompresszort is a löttyel kis bajra az is hasznos lehet.

Alfi a motortér jobb oldalábol hallható halk kerepeléssel jelezte,hogy igényli a törődést.Némi hallgatózás és nézgelődés után,a diagnózis főtengelyszílytárcsa.Kicsit durcás vagyok.A gyári ki bírt 12 évet és 240k kilómétert.Ez 3 évet és 60k kilómétert.De az élet nem áll meg.Alfinak menni kell.Kapott egy újat Erhardtol.
299000 km
1
716
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
- KRESZ
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas