Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 21:50:42 // 20048
Cefet ez a szín 🤣🤣🤣
Liquid2021-05-16 20:43:10 // 20047
azé ez nagyon kakas :)
Kócosw2021-05-16 20:42:19 // 20046
en mindig "tulfujva" járok az autóimmal. 2.8 körül. 😁
Kócosw2021-05-16 20:41:01 // 20045
a gurulo számítógép /mobiltelefonokra gondolsz? Mert ezek mar mindenek csak nem autók. Lassan mar csak ülsz benne aztan elvisz A bol B be....
Kócosw2021-05-16 20:38:39 // 20044
cseréled a kéket? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 19:30:49 // 20043
Uff...
. .
RomeoOne2021-05-13 11:26:20 // 20042
Értem én hogy villany, de mi hajcsa?
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-13 11:04:23 // 20041
Bonyolultak már ezek a mai autók :-) Nem lehet azt csak úgy ripsz-ropsz, át kell jól gondolni itt mindent. Különben is, sokkal jobban megéri semmit gyártani, mint bármit veszteségesen, szóval van ebben koncepció, csak te nem látod XD
VKG699!!! (4x156+75)2021-05-13 10:35:20 // 20040
Az 2 generáció egyenfosvágen :)))
(Azaz ki tudja. Mind ugyanugy néz ki, nem lehet sejteni melyik mikori :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-13 10:07:18 // 20039
jó munkához idő kell...
RomeoOne2021-05-13 09:25:58 // 20038
Mármint, hogy ugye egy koncepció szinten már kész autót elkészíteni gyártás-érettre.
RomeoOne2021-05-13 09:24:36 // 20037
A Tonale tapasztalatai alapján eddig legalább 3 év :)
VKG699!!! (4x156+75)2021-05-13 09:23:37 // 20036
Na ja, gondold el mennyi idő lesz nekik egy új autót kifejleszteni... :D 15 év??
RomeoOne2021-05-13 00:04:38 // 20035
Azért durva, hogy kellett nekik egy bő év, mire meg tudták csinálni, miután bemutatták.
carver2021-05-12 22:18:45 // 20034
úgy látszik éjfélkor járt le az embargó a GTAm videókra... Nagyjából egyszerre jelentek meg.

itt van néhány...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 18:43:34 // 20033
Nem lehet, hogy tényleg a defekttűrő gumikat érzed? Az kevésbé csillapít, keményebb, rázósabb. Nekem már az extra load gumi is feltűnt, sőt a családomnak is, hogy az autó hátulja kényelmetlenül ráz. A mostani nyárikon simán, puhán fut, ahogy szeretjük :-)
oldrepublic2021-05-12 17:31:04 // 20032
Most, hogy így mondod!

Vannak az életnek furcsa ellentmondásai!

:-D
:-D
RomeoOne2021-05-12 16:56:57 // 20030
Egyesek arra esküsznek, hogy gumi nélkül a legjobb
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:54 // 20029
Cserélj gumit és megszépül a világ :-)
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:15 // 20028
Sokat számít a gumi, ég és föld egy másik, vagy téli gumival.
MY21 viszont pont jobb lett fordulatszám szempontjából sztm, nem engedi annyira alacsonyra, egyenletesebben jár, nem váltogat fel ész nélkül.
oldrepublic2021-05-12 16:32:17 // 20027
Az a bajom, hogy érzem is. Magasabban van a súlypont. Fészkelődtem hogy magasan ülök. 45000 km-t fut egy évben. Minden nap m egyek. Érzésre tűnt fel. Nem örülök, mert a 2017-es májusi szebben fut, simábban, és a kabyarban sokkal inkább ott van. Ennek mintha keményebb és másabb lenne a futása.
nyilván sok volt a panasz, hogy szinte minden mélygarázs lehajtóján oda lehet verni, ha az ember ész nélkül megy. Néha úgy is, .... viva Bp fekvőrendőrök!

Az új 2019-es B-tech

Egyébként a váltó programozás is más N-ben olyan bénán alacsonya tartja a fordulatot, rendesen sajnálom. És kelletlenül kapcsolgat felfelé, többet kivár, utána meg hirtelen jön meg az erő. Városban átkapcsolom két napja inkább D be. Ott most olyan, mint régen az N állás.

Vannak pozitív változások is. A tolatóradar kikapcsol magától N és P váltóállásban. Végre!!!
Kényelmes tömésű lett a fejtámla.

A fedélzeti is mintha gyorsabb lenne. Android autó végre van!

És az ablakmosó kupakja is egy filléres csuklóval végre kényelmesebben használható. Egyébként egy csomó kapcsoló, pl DNA szerintem egyszerűbb, olcsóbb lett. A bajuszkapcsoló gombok is egyszerű műanyagok. De utóbbiak kevésbé érdekelnek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 16:22:41 // 20026
Amikor a B-tech kijött 2019-ben, pont ezt mondtam, hogy szemre ia magasabb :-) . Aztán a 20-21-es modellév is ez a picit magasabb maradt. A Veloce pedig még egy centivel magasabb, főleg hátul feltűnő.
RomeoOne2021-05-12 16:14:58 // 20025
link

Mondjuk ez Q, de sztem ugyanígy változtathatták évről évre a szub-Q modelleknél is
oldrepublic2021-05-12 16:07:34 // 20024
Létezik az, hogy nagyobb lett a hasmagasság? :-O
Pár napja nézegetem. És ma oda tudtam állni a régi Giulia mellé az újjal. (Super vs. B-tech) Nem vont válam mérőeszköz, de ránézésre 1-1,5 cm a magaságnövekedés. Az orránál is látni, de az első kerék mögött is minta magasabban állna a kocsi. Mondjuk nagyon alacsony a hasmagasság. De hát pont ezt szeretjük.

Rosszul látom, vagy a nagyobb kerekek teszik?
G-MANN🍀2021-05-11 18:47:19 // 20023
Feleségem Fiat 500-án is ugyan ezt tapasztaltam ezzel a gumival (195/45 R16 méretben).
Lev2021-05-10 17:35:57 // 20022
Szia, csatlakozom az előttem szólókhoz, én sem vagyok vele megelégedve, egyszerűen nem tudunk összebarátkozni. Nagyon gyenge a tapadása, elég durván terhelni kell ahhoz, hogy használható(bb) állapotba kerüljön és pattog is. Felüdülés amikor felkerül a Sottozero télre. Ebben a szezonban még biztosan marad, de könnyen lehet, hogy jövőre mennie kell.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-09 22:28:10 // 20021
Én is most dobáltam le a Giuliettáról a Goodyear Efficientgrip gumikat. Nagyon kényelmetlen volt az autó velük, és a nyomatékot sem tette le maradéktalanul, pláne vízen túl hamar kipörgött. Szintén a téli Vredesteinek jobbnak bizonyultak. Így nyárra is Vredestein lett helyettük, ég és föld. Sokkal kényelmesebb (mondjuk direkt nem is XL gumi), tart vízen is, hidegen is, nem pörög el alóla.
carver2021-05-09 22:15:23 // 20020
van, de nem fogsz örülni neki: én nem szeretem (és nem vagyok vele egyedül), nem jó a tapadása, nagyon nehezen melegedik be, és az oldaltartása sem jó szerintem. Nekem a téli Vredetstein-om jobban tapad és jobb az oldaltartási is pedig puhábbnak kéne lennie...

Le kéne gyorsan koptatni, legalább felmehetne hátra a 235-ös, (az új biztos nem Goodyear lesz), de járvány alatt a kilométerek is lassan mennek bele...
G-MANN🍀2021-05-08 22:38:58 // 20019
19-es keréknél 2.4-2.3 a gyári érték. Én 2.8-3.2-vel hoztam el 😉
Piritu - 1.000.0002021-05-08 17:08:14 // 20018
Nekem is durván túl volt fújva a kocsi átvételkor :-)
zümi1662021-05-08 11:52:01 // 20017
Ezt én is meg tudom erősíteni, anno mikor átvettem Juliskát, meglepődtem, milyen keményen rugózik. Persze nekem is kicsit besokallt a keréknyomás, de miután kissé visszavettem se javult a helyzet. Sőt az eggyel kisebb, kevésbé peres téli kerekektől sem lett komfortosabb. Mostanra már hozzászoktam, ahogy lehet kerülöm a rissz-rossz utakat :-))
Sporter2021-05-07 21:15:29 // 20016
Még egy pont a Kelet Pestnek. Nagyon segítőkészek és nincsenek elszallva semmilyen tekintetben....ellentetben az OAH-val.
oldrepublic2021-05-07 12:38:46 // 20015
Az új kislányon defekttűrő abroncsok vannak.
Kicsit megrázó érzés. Furcsa ennyire feszesen autózni, főleg rögtön átülve. Van valakinek tapasztalata a Goodyear Eagle Asymetric abronccsal?
beállítottam a nyomást, persze túlfújva adták át. De így is nagyon más, mintha teljesn más lenne a beállítás is.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-07 08:10:43 // 20014
Kincsesbányán is van vagy volt egy olasz felnigyár, ott még jártam is
Piritu - 1.000.0002021-05-06 22:44:38 // 20013
Épp ma olvastam valahol hogy a Giu felni itthon készül. Talán Tokodon?
Kazes☻2021-05-06 22:40:34 // 20012
Ez nem olyan meglepő, hisz sok márkához rengeteg beszállító van itthon, akár hazai, akár un. leányvállalati formában. :)
Fornitore2021-05-06 22:23:45 // 20011
Á ez így nem jó! Te mindent tudsz😊. Magyarok gyártják ezek szerint.
Fornitore2021-05-06 22:03:01 // 20009
Uraim keresztkérdés.Na hol találtam Made in Hungary feliratot a Giulian? Nagyon meglepődtem.😉
G-MANN🍀2021-05-06 15:39:33 // 20008
Gratulálok! 😁🤟
G-MANN🍀2021-05-06 15:39:08 // 20007
Veloce elektromos ülést nagyon mélyre lehet, sajnos manuális ülést és Super elektromos ülést még nem próbáltam.
oldrepublic2021-05-06 13:53:58 // 20006
Csak én érzem úgy, hogy az eletromos állítású ülést nem lehet olyan mélyre engedni, mint a manuális beállítással rendelkezőt?
oldrepublic2021-05-06 13:52:41 // 20005
Sziasztok!

Tegnap cserlélődött Giulia. Öregecskedő céges kocsimat egy fiatalabbra cserélték! :-)

Majd még teszek fel képeket. A Formont bemutató autója volt.
Kazes☻2021-05-06 13:51:12 // 20004
Kazes☻2021-05-06 13:50:16 // 20003
Grat, jöhet valami szép kép! 🙂
Angelo Bianco2021-05-06 13:47:52 // 20002
Milyen szivattyút és hogyan lehet elindítani?
(bocs a kérdésért, automataváltó témában még gyerek cipőben járok)
esvé2021-05-06 09:47:23 // 20001
nice 20k;)
zümi1662021-05-05 12:03:03 // 20000
Hát nekem nem mondták hogy ne :-)
Giuntini2021-05-05 11:06:04 // 19999
Szatmári volt. Igen Alfás,.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.