Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2024-04-06 21:55:27 // 35143
Rendőrt kitakarítottam a belsősávból az M0-n 140-nél :'DDD

M31-esen meg 180-al elgurult mellettem egy 1st gen Mazda 3, én 160- utazóval... Mondom megnyomjam vagy ne nyomjam? Felsejlett előttem Gyuri meg Shadin tegnapi története, áh, mindjárt itt az M31->M0 átvezető, ott elválik a sz.r a májtól. Gyorsan utol is értem az íven, mondom kimegyek külsőre, mielőtt felöklelem, de ott meg épp egy Skodás közlekedett. Nem éreztem komfortosnak a fékbe lépni az íven, de vagy az, vagy felöklelem hátulról a rozsdatenyésztőt. De csak én voltam túl parás az autó olyan magabiztossággal lassult, mintha sínen lenne, semmi risza vagy ilyesmi.

Aztán egy Lexus-os próbált megkergetni M6-on, de így utólag, sztem nem racsézni akart, csak kíváncsi volt a gépre. Mikor lekanyarodtam, vészvillogóval köszönt el. Lehet Alfás volt előző életében. :D
RomeoOne2024-04-06 21:21:46 // 35142
Megzargattam, még mindig nagy lángon lobog a szerelem! Rohadt gyors ez a kocsi, nem közútra való, mert nem egészséges, ahogy az ember agyára hat :DDD
SD2024-04-06 19:47:54 // 35141
Kerék megoldva:D
Nem bírta a lovakat a kerék:)
Szétharapta..



Asszony bosszúja:D
Liquid2024-04-06 13:42:23 // 35140
helyes, zargassad :)
SD2024-04-05 23:03:07 // 35139
Neked milyen lett?;)
SD2024-04-05 23:02:02 // 35138
Most elvizonytalanodtam, az biztos hogy kellemesen rúgott, és volt motor fordulat is.. lehet csak a sebességbőp asszociáltam magas fokozatra, de ugye ez közel nem a vége.. em tom.. meg kell nézni megint:D 205-ig toltam mert megint jött a roasztó, meg utólnis értem egy kupac autót..
G-MANN🍀2024-04-05 20:56:43 // 35137
Én jövök, de szerintem az Abarth-al, azt még nem próbáltam ki így.😊
G-MANN🍀2024-04-05 20:55:15 // 35136
Lepadlózva nem 6/7-be váltott akkor?
G-MANN🍀2024-04-05 20:50:07 // 35135
Múltkor néztem, hogy nálam Q4 padló gázzal pont 200-nál rakta 6-ba. 😁
SD2024-04-05 18:24:13 // 35134
Jövök két szett kerékkel:)))
SD2024-04-05 18:23:50 // 35133
Igen a motorosokkal azért vigyázni kell mert csúnyán amortizálódnak.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-05 17:32:01 // 35132
Engem autópályán ért utol egy, miközben előztem. Eleve nem mentem lassan, de ő nem bírta ki, bejött a seggembe és villogott erőszakosan. Nyilván végtelenről lassított, sehol nem volt mikor kihúzódtam a belsőbe. Na mindegy, befejeztem az előzést és kihúzódtam, normálisan, nem direkt feltartósan, már korábban tettem az indexet, hogy mehet, húzódok le máris. Nagy gázzal tova gyorsított, de az instant karma közbeszólt, mert épp pont elértük az M35-M3 átvezetőt. Ami egy felüljáró három kanyarívvel. Én bizony beengedtem úgy ahogy van tempomattal a vasat. Ott kerültem volna ki ahol akarom, és ez a második kanyarra letisztázódott benne azt hiszem.. Látszott, hogy nagyon küzd a motorral az ember. Mégis hatalmas volt a sebesség különbség ahogy érkeztem rá, és a Giulia még kérte volna nagyon. De most nemet mondtam neki, úgyhogy ahogy a seggébe értem volna a motorosnak fékeztem inkább, nehogy túlvállalja magát az emberünk..
Shadin2024-04-05 17:29:07 // 35131
Ki jön még holnap de. vez.tech. tréningre?
SD2024-04-05 15:08:49 // 35130
Igen a motoros gondolta kielőz, aztán kanyargós úton még tartani is kevés volt a lendületet:D Pedig még tetőbox is volt:D:D:D
RomeoOne2024-04-05 14:31:24 // 35129
Most csekkolnom kellett egy videón, de ennek olyan 230 körül van vége 4-esben. Holnap indul a szezon, feltankolom reggel a gépet és lesz előttem 330 km... Végre, feltámadás! És frissebbek lesznek az emlékek, hogy mekkora fordulaton mennyivel is megy ez? :DDD
Liquid2024-04-05 14:13:46 // 35128
anno a TS-em, 180 körül érte le a 7000-et 4-ben :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-05 14:00:46 // 35127
A múltkor egy motoros döbbent rá, hogy egyenesben veszett gyors, de kanyarban annyira nem XD
RomeoOne2024-04-05 14:00:38 // 35126
+1

Ez a hozzállás kell ide, nem a píszí :DDD
RomeoOne2024-04-05 13:55:37 // 35125
Biztos, hogy megvan, sőt... Lehet nagyobb lesz, mint a többi modellnek együttvéve. Máskülönben soha nem készült volna el. Hisz nem olyan rég (talán 10 éve vagy talán 15) volt az a kijelentés, hogy a Ferrari soha nem fog SUV-ot csinálni.

Mondjuk nem is SUV-nak hívják, hanem FUV-nak. Ami egyébként abban az értelemben, nem csak egy marketingduma, hogy tényleg nem egy szokásos SUV benyomást kelt az emberben (bennem legalábbis). Valahogy légiesebb, kecsesebb. Nem a nagyon magasra húzott övvonal dominál, meg nem olyan tagbaszakadt. A szívó V12 ebben a kaszniban unikális, a fényezetlennek tűnő sárvédőív igazából lakkozott karbon... Vannak olyan dolgai, hogy még én is azt mondom, hogy ha már ilyet kellett összerakni, ennél jobban nem csinálhatták volna.
RomeoOne2024-04-05 13:50:54 // 35124
197-nél úgy váltotta a 8-ast a kis piros még rúgott is:D:D:D:D

Én ott teszem 5.-be xD
SD2024-04-05 13:08:15 // 35123
Nekem Audi X5 vagy mi a xar abból a terepjáró:D
Mátrai szerpentinen, kielőzte a tötymörgő sort amiben én is tötymörögtem, mert falu-falu.. ez persze nyilván belterületen előz 100-al.

Aztán a adódott legális hely és én is előztem és épp a kedvenc kanyaromban értem újra utól a ódit.. kilinccsel előre:D:D:D Na erre rájött a bizonyítási kényszer és gyorsult:)))

Én meg végtelen kulturálisba kapcsoltam, hogy most nem versenyzek én vele, ha halad végül is nem akarom megelőzni:D

Ezért lájtosan követtem, dehát.. amit az a kanyarokban leművelt.. úgy csúszott le az ívről, szerintem már minden elektronika villogott neki:D

Hamar ki is sorolt újraindítani a gépet:D:D:D Én meg megköszöntem vészvillogóval..

Van egy ilyen fajta ember aki azt hiszi megveszi az autót aztán már csak taposni kell..
Shadin2024-04-05 11:55:30 // 35122
Én ma GT-ztem és Érdről hazafelé a Százhalombattai pályalehajtón lettem arra figyelmes, hogy egy böszme szürke XBMW azt hitte naívan, hogy befér elöttem a kanyarba, de alábecsült a faszkalap. 120-al veszem a lehajtót jobbra és 100-al utána a bal fordítót szar gátlókkal, ez a barom meg akkorát fékezett kvázi az utolsó pillanatban hogy még le tudjon fordulni már mögöttem. Tipikus egyenesben gyorshajtó faszkalap, de utálom ezeket. Utána a tükörben nem is láttam, a kanyarokban lefosta a bokáját és lehet h előjött a szekunder szégyenérzete és inkább lemaradt.
SD2024-04-05 11:15:04 // 35121
Az a csúnya hogy a Ferrari Purosangue nekem egy Fiat 500e praktikumával bírna és akkor meg nem kérdés hogy inkább melyik:D Persz jó az meg minden..

Menetes orsó rugóstag?:D:D:D
SD2024-04-05 11:14:06 // 35120
Oldtimerből: 288, F40, F355, 250GTO jöhet dísznek:D
SD2024-04-05 11:13:23 // 35119
és a GTC4 Lusso?:) Nekem az első verziós California mert az még szívó és olyannal csapattam Párizsban:D De annál meg modernebb is jobb is a Giulia:)))
Jó esetleg egy 812 Novitec:)))
SD2024-04-05 11:11:53 // 35118
ja hogy a 20d meg csak 180-190 ló, azis mire számított?:)))
mindegy én mindenkit eleresztek aki utána nincs útban:D:P
Halesz2024-04-05 11:11:03 // 35117
Szerintem megvan a vevőköre. És gondolom olyanok is veszik, akiknek már nem egy Ferrarijuk van otthon.

Én ha Ferrarit vennék, akkor csakis valamelyik klasszik oldtimer modellt választanám, a mostaniak közül pedig a Roma tetszik nagyon. Ha pár éves használtat kellene választani, akkor pedig az FF a kedvenc.
SD2024-04-05 10:53:30 // 35116
8.9l/100
SD2024-04-05 10:53:19 // 35115
37k-ért tankoltam reggel... no comment:D:D:D
SD2024-04-05 10:52:51 // 35114
4 ember pfff nekem kevés:D

Hogy a dobozos kiszar aszitte mit hitt:D:D:D az M3-on reggel:D
197-nél úgy váltotta a 8-ast a kis piros még rúgott is:D:D:D:D
Még a 20d béjembé is csak maradozott:D:D:D

Vááá jójez:D
RomeoOne2024-04-05 08:50:19 // 35113
Amennyiben a praktikust úgy definiáljuk, hogy belefér 4 ember és orral is ráállhatsz a padkára... :DDD

Azért azt az ősbűnt még én sem lennék hajalndó elkövetni, hogy tudnék venni egy Ferrari-t, erre veszek egy SUV-ot... :DDD
RomeoOne2024-04-05 08:46:48 // 35112
Ha CrossClimate helyett Cup 2 R-et is lehet nyerni, akkor "say no more..." :D
Nem, sajnos nincs a Q méretében :'(
Halesz2024-04-04 23:20:34 // 35111
Jelezném, hogy praktikus Ferrari is van már, úgy hívják Purosangue.
És nagyon durva, ma kettőt is láttam Budán, egy kéket és egy pirosat...
Halesz2024-04-04 23:18:08 // 35110
Fiatalok!
Maradt még néhány helyünk a szombati vezetéstechnikai tréingünkre! Még nem késő lefoglalni. Ha jönnétek, minden infót megtaláltok itt:

https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika8


Ráadásul Michelin gumiszetett is nyerhettek.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 17:07:18 // 35109
Igen, ez így valóban nem lefedhető, szóval mégis jobb névre venni.
SD2024-04-04 16:34:56 // 35108
Én tényleg néztem Porsche Panamerát, Ferrari FF és hasonlókat.. összeghatáron innen és túl:D

A csak sportautó nálam kiesik, azért mert nem engedhetem meg a családommal szemben magamnak ezt a lépcsőt, ha pedig nekik is egy hasonló kategóriás autót akarnék, az azt jelenti hogy az amúgy méreg drága techikát és fent tartását dupláznám.

Használt QV-kat nézegettem de sosem esett be az áruk arra a szintre ahol azt mondtam volna hogy reális választás lenne mondjuk akár egy telsa modell 3-al szemben:)))

Tehát nincs ám komoly elvárás rendszer a fejemben:)
Egy időpont volt amikor a teslák még nem olcsósodtak le, az alfák még nem drágultak tovább és pont ott volt ez a raktári autó.

Ennyi. Én meg valami miatt épp bevállaltam:D:D:D

Ez nem olyan hogy szerettem volna egy szép új sanderot-t és megvettem:D

Most van az a Stelvio QV jó ideje hirdetik 16m-ért azzal bajban lettem volna, vagy egy ilyen árú Giuliával. a 25-30m ft-os autó számomra nem a Giulia, de nagyon örülök hogy megveszik ennyiért is mert, azok nyilván cégpénzből veszik ami eleve fele költség stb.. de midnegy is:)

Egyszeri és megismételhetetlen alkalom:)

De azért egy Fullos thália pedig:D
RomeoOne2024-04-04 16:26:53 // 35107
Én is így emlékszem, meg lehet nevezni kedvezményezettet. De anno, mikor nagyon bújtam a nyíltvégű lízing adóügyi vonzatait, azért rémlik, hogy voltak a lezárással kapcsolatban ennek sikamlósabb részei.

Nyilván a kedvezményezett fizetné ki a maradványértéket. De az a piaci értékéne csak töredéke. Tehát neked még egy nagy adag pénzt fizetnie kéne, ahhoz, hogy ez neked megérje. De az akkor milyen jogcímen történne, mert nem autó adásvétel lenne... Kedvezményezett-kijelölési díj? Van ilyen fizetési kategória egyáltalán? És milyen szabályok vonatkoznak erre? Adóznod kell még belőle? Stb, ezer kérdés felmerül bennem ezzel kapcsolatban...
RomeoOne2024-04-04 16:22:11 // 35106
Csak arra akartam célozni, hogy praktikussági érveket akarsz felhozni az Alfa mellett egy Ferrari-val szemben. Mintha ilyen viszonylatban ennek lenne bármi relevanciája :D Aki Ferrari-t akar, azt nem fogod meggyőzni azzal, hogy bezzeg emebbe meg befér egy féldisznó :D

Ahogy téged sem győztek volna meg egy Skodáról azzal, hogy nagyobbra nyílik a csomagtér és kényelmesebb pakolni bele... legalábbis remélem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 16:19:29 // 35105
Ennek az elképzelésnek is van realitása és költsége is. Az értékvesztést akkor be kell nyelni, ami jó kis összeg. Ha pl 3 millás értéknél adod (f)el, akkor egy 10-est buktál, plusz a kamatait az összes eltelt évre. Plusz jönnek a szerviz költségek is.
Viszont.. jelenleg új autót én nem vennék, szóval nem egyértelmű a helyes megoldás:-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 16:08:48 // 35104
Szerintem lehet, a levélben amit kaptam, meg kell nevezni, hogy ki vásárolja meg.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 16:07:53 // 35103
Az elektromos céges támogatás egy lópikula, nyílt lízingre nem is megy. Plusz az elektromos autók értékvesztése katasztrófa. Szóval kösz, nem 😄 Egy OT-s érdekes autóval is beljebb vagyok, nem kicsit, ha a számokat nézem. És egy feltöltéssel többet megy 😅
SD2024-04-04 16:03:20 // 35102
Nekem nagyon egyszerű a mindset:

Van egy Giuliákról kialakult kép: magyarul tartós gépek, simán bírják azt a 8-10 évet kvázi hozzányúlás nélkül mint akár egy honda.. ez jön le az eddigi infókból.

Utána ha ésszerű felújításokkal képes tovább üzemelni, részemről ennek az autónak a teljes életpályáját szeretném nyomon kísérni, ezért vettem eleve újat.

Amit tud és ahogy tudja az nekem bőven jó, ahogy kinéz az pazar, és még van benne perspektíva:)))

Ennek feltétele hogy ne legyen kifli belőle, ne kelljen olyan alkatrészeket cserélgetni benne amik fent tarthatatlanná teszik.

Szerintem a Dacia-sok nem terveznek 30 évre:)
RomeoOne2024-04-04 14:21:57 // 35101
Nekem most az nem világos, hogy olyat lehet-e csinálni, hogy egyből 3. személynek adom el a futamidő végén és akkor meg lehetne spórolni egy csomó költséget. Mert ha el akarom adni, akkor felesleges kör magamnak kivásárolni.
RomeoOne2024-04-04 14:16:40 // 35100
Ugyanezt az érvrendszert felmondja neked bármelyik Dacia-s, Kia-s, VAG-os a Giuliával szemben. Tényleg ezt a mindsetet érzed magadénak? :D
SD2024-04-04 13:48:02 // 35099
egy jó BYD?:)))
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 13:38:04 // 35098
Nekem viszont már aktuális kitalálni, lejár a 3 év hamarosan.
SD2024-04-04 12:04:08 // 35097
Te tudod meddig akarsz ugrani:))) Én most jól vagyok így:D
Amennyivel többet tud egy Ferrari nem annyival drágább.
A használhatóságát ne is hasonlítsuk..

Mert egy ferrari mellé kell egy családi autó, egy rohangálós autó minimum..
Ami megduplázza a ferrari árát:D

Ha ezt mind egy autó tudja akkor mellé még mindig vehetsz, de akkor meg már minek:D
Esetleg a Giulia mellé egy valami és akkor Giuliának csak a szép napok jutnak:)))

Szóval faceliftes Giulia lesz:))) Vagy villany?:)))
RomeoOne2024-04-04 11:52:07 // 35096
Ez még a jövő nagy rejtélye. Legszívesebben én is megtartanám örökre, de majd a pénzügyi tervezés mondja meg, hogy mit kell csinálni. Néha hátra kell egyet lépni, hogy később még nagyobbat tudj ugorni. Aztán ha ezen múlik, hogy 10 év múlva már Ferrari legyen... :DDD
SD2024-04-04 11:20:53 // 35095
Akkor jövőre eladó?:))) Megmondom asszonynak gyűjtsön rá:D Kulcstartója már van hozzá:))) NEkem jó ez a kis fűnyíró :))) majd néha kölcsönkérem tőle:D

Nem először látom hogy ilyen mindenféle prosche panamerák meg suvok, sportmódba kapcsolnak csak mert meglátnak a tükörben:D:D:D Farokszrány ki meg minden:D:D:D
Én meg csak gurulok tova:D:D:D

Háttee milyen autó ez még a prossséknak is feláll rá:D:D:D
Evvan:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-04 11:18:28 // 35094
Te ezen már én is gondolkoztam. Az enyémért is megadnának annyit, ahogy a használt árakat és a felhozatalt nézem. Jó kérdés mire is mennék vele? Csak akkor van értelme, ha többé új autóban nem gondolkozok. Keveset is megyek, szóval gazdasági oldalról a lízing végén a nevemre kéne venni, aztán eladni, mert ennél jobb opció nincs a világon.
Aztán cégre betárazni egy OT-s vasat, ami azért autópálya képes ha kell. Minimál értékvesztés, nulla cégautóadó, az állapotot meg ennyi autó babusgatás után már nem gond fenntartani. Néha eljátszom ezzel a gondolattal, csak ne szeretném ennyire ezt a dög Giuliát XD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.