Backstage 112 - Mégis marad a Giulia és a Stelvio!

2025-10-24  Alfa Amore
A Backstage új adásában beszélünk arról, kap-e faceliftet a Giulia és a Stelvio az utolsó két évre, és elmondjuk, milyen problémák vannak éppen a Stellantis vezetésében. 🇮🇹🇫🇷
Hírek >> 2025  

Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról és az autózás világáról.

A tartalomból:
1:10 Beköszöntő
3:49 Ilyen lett az új Alfa Romeo Tonale
15:54 Még 2 évig marad a Giulia és a Stelvio
20:41 Túlerőbe kerülnek a Stellantisnál a "Fiat Fiúk"?
30:00 A Lancia visszatér a rali-világbajnokságba
34:53 Eredményes a Stellantis idén
40:00 Miért vesz valaki kínai autót?
50:38 Ilyen volt az Alfa Romeo Roadshow

Főcímdalunk teljes hosszúságánban: Mtraxx feat. Gődér Milán - High Speed 

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Támogatásodért cserébe extra tartalmakkal jövünk, korábban láthatod a videóinkat, és kedvezményeket kapsz esemélyeink belépőiből.

Köszönjük támogatóinknak: 
Bajtay Attila (Bati), Csurzás Kornél (Süti159), Kovács Zoltán (HaNGyA), Kubiczaz (zigi521),  Leitli Norbert ("Dottore"

Ha csak a hangunkra vagy kíváncsi, hallgasd az adást podcastként! Megtalálod a Spotify-on is!   

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Kazes☻2025-10-24 23:51:09 // 40481
Lehet leakarták lopni... valahol, valamikor?! :-o
Liquid2025-10-24 21:40:23 // 40480
örülök hogy javul :)
A kerékcsavar dolgot nem tudom hova tenni, az hogy veszhet el?
Shadin2025-10-24 21:00:54 // 40479
Elveszett egy kerékcsavar a jobb elsőből.
Kizárt hogy ne tegyem be, minden keréken hangosan számolom körbe a nyomatékkulcs kattanását. Kerekenként kétszer :-(

Ki akkor sem esik, ha csak lazán rá van tekerve keresztkulccsal :-(
Szervizben volt az autó, meg egyszer idegenben volt egy hétvégi üdülés idejére...

Naszóval a jónak vélt kerekeim őjra lettek súlyozva, 3 kb. oké volt, de a bal első nem igazán, annál a felnin el kellett fordítani a gumit, most jó lett. Így már nem ráz a kormány a német pályán 200 felett, ez ki lett húzva a képletből.

A fék nagy sebességről lassítva ráz, párezer km-es Brembo-k elöl-hátul :-(
Hét elején megjön az indikátor óra, ki fogom mérni melyik szaraxik.

135 km/h-nál jelentkező vibrávió jelen van továbbra is, kardán is érkezik a hét elején, azt meg akarom nézetni szagemberrel, mielőtt beteszem. Minden más megvan már hozzá.

Ha valakinek van egyetlen darab gyári kerékcsavarja, szóljon pls. :-)