Tagok >> Németh Lajos >> Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 2.0 JTDM-2 Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Bianco pastello
A klíma nem igazán működött rendesen. Kevésbe fújt hideget, nagy melegben pedig időnként lekapcsolt menetközben a klímakompresszor.
Elsőre csak a klímagáz mennyiségét ellenőrizték. Sajmos közel a fele hiányzott. A töltés megtörtént, valamivel hidegebbet is fújt, de az állandó ki-be kapcsolás probléma megmaradt.
Következő lépés a klímahűtő tisztítása lett volna, de leszerelés után kiderült, hogy menthetetlen, cserélni kell.
Nissen klímahűtőt kapott. A szerelés Csepelen a K&B Autójavító Kft. műhelyében történt.

Giulietta egyik gyári betegsége, hogy a jobb első légzsák burkolat a melegtől elkezd felpufisodni, majd egy idő után ki is szakad a műszerfal. Nálam is elkezdett felpuffadni a műanyag. A műszerfal felszakadását szeretném megelőzni, úgyhogy kellett rá valami megoldás. Sajnos a gyártónak a komplett műszerfalcserén kívül nincs rá más megoldása, pedig a kezdetek óta ismerik ezt a hibát.
Az ötlet olaszoktól származik, a De Nigro Racing csapata gyártja. E-bayen lehet megrendelni. A légzsák működését nem befolyásolja.


Az olajnyomás szabályzó szelep átszakadt, cserélni kellett (hibakód: P1540). A MAP szenzor is betegeskedett, ezért hosszabb autópályás haladásnál bedobta a P2563 hibát (változó geometriájú turbó helyzet), amit nálam a MAP szenzor hibája okozott.









Az IDOLZ! autós eseményt május 31. és június 1. között rendezték meg, a dégi Festetics-kastély parkjában.
A rendezvényről bővebben ITT olvashatsz.








0
545
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV