Blog
Végre itt a tartósan meleg idő, ideje volt őt is felébreszteni. Szükség volt egy alapos takarításra, mert a garázs rettenetesen poros volt. Külső, belső tisztítás, bőrápolás.





Rendeltem Kínából egy IP-Bus -os bluetooth kiegészítőt a Pioneer rádióhoz. Elvileg telefon kihangosításra is jó jó és mikrofon is van hozzá.


Bátorkodtam újból felrakni a nyári kerekeket.
óra állás: 131459km
Közben lemértem a felnikupakokat (56mm), és felfedeztem, egy Skoda jelet a belsejében :)
A héten érkeztek az első indexek helyére Ledek. Canbus barát, nincs hibakód, és a rádiót sem zavarja. Elsőre gyengének találtam az indexeket, azt hittem lepergett már róluk a sárga bevonat, de úgy néz ki alapból ilyenek. A ledeknek szebb határozottabb fényük van. Az utolsó képen a jobbos lámpában még a hagyományos izzó, a balosban már a led. Jól visszaadja a különbséget. Remélem olyan hosszú életűek is lesznek, mint amilyen jók...




Mivel a TV műsorok egyre kevésbé nézhetőek ezért a youtube a fő műsorforrás. Az Utravelók-at néztem éppen amikor feldobta ezt a videót.
Másnap mentünk az Aldiba és volt éppen ez a cucc, vettem. Egy próbát megér, főleg hogy nincs is sok karc a kocsin csak egy kicsit frissíteni kellene...
Tegnap meg ez akadt az utamba. Ma meg az obi ahol egy nagyon hasonlót árulnak.
Velem jött.
Csináltam egy tesztet a csomagtartó fedélen. Működik - 4. kép
Végigmentem az egész autón. Csini lett :-)
A hosszabbítóval sikerült leszabnom az ablaktörlőről a vízcsövet, úgyhogy a napot annak a visszaragasztásával zártam. Sikerült.








Sikerült eljutnom a gumishoz ahol már vártak az új Michelin Pilot Sport 4 nyárigumik.
KM: 72.803
A gumi beszerzést és szerelést Molnár Laci bácsiék végezték Ajkán.


Beszerkesztettem a helyére ma délután miután bevontam karbonszövettel még márciusban, korrekt szerelés ki-be rendesen és észszerűen megoldották a gyárban anno semmi anyázás pikk-pakk megvolt / 2 óra:-) /




Különösebb gondom nem volt a szervolajjal, inkább csak az időszerű csere.
Leengedett olajból ítélve kellett is. Piros helyett zöldet kapott.
Munkáról kép szokás szerint nem készült, a tartályból kivarázsoltam az olajat, azt féktisztítóval megtakarítottam.
A csövet megtoldva egy edénybe vezettem a másikat levegővel nyomatva a kerekeket forgatva szépen kinyomattam.
Tartályt visszatettem csöveket bilincsekkel rögzítettem és feltöltöttem olajjal.




0
790
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- KRESZ
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Virtuális Romeo
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


