Blog
Mikor hozzám került, a szokásos szervízt kicsit alaposabbra vettük!
Le lett cserélve a vezérlés szett /Dayco/, olaj (Selenia wr diesel), szűrők egyaránt, az üzemanyag is!
Porlasztócsúcsokat kivetettem bemérettem, gyári adatokat produkálnak, épp úgy, mint a cr többi eleme is!
A turbo nem volt már az igazi, így azt is lecseréltem egy gyári , bontott jó állapotúra!
Fékek szinte újak, így azokhoz nem nyúltunk, és futóműről is ugyanez mondható el! Látszik a Riglerben jó munkát végeztek és gyári alkatrészeket építettek be az előélet folytán. A kéttömegűt és a kuplungszettet is nemrég cserélték rajta!
Mivel a BOSE hifi hiányos volt, így aplikáltam a gyári erősítőt és mélyládát!
Alcantara volt, így tettem bele légzsákos, fekete bőrbelsőt is!
Kapott 18-as Alessio papucsokat, Dunlop SP sport gumikkal!
A mai napon megérkezett Szaggató!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Köszönet Belus155nek !
És bekaphatja az a nagy Alfas szerviz akivel szerettem volna össze rakatni az autót...
Egy héttel az érkezés előtt felkerestem a közelemben lévő nagy Alfa tunig szervizt. Elmondtam részletesen mit kéne csinálni az autón, aztán kifaggatak hogy kitől veszem az autót... Naivan válaszoltam a kérdésekre...
Pár napra rá hívott Belus155 hogy most akkor mivan? Nem kell nekem az Alfa? Mondom miért ne kéne?! Várom a percet hogy végre elhozhassam, kértem 1 hét szabadságot a melóhelyen, hívtam egy autószallítót az átvétel napjára és már egy Alfa szervizt is felkerestem ahová vinni fogom...
Felhivta őt egy csávó:" bejött egy srác a műhelyembe és mondta hogy tud egy eladó 155 q4-et a te neved adta meg..."
Mondom én voltam az a srác aki ment hozzá, de én velük akartam szervízelni. Sosem mondtam olyat hogy tudok egy eladó q4-et, nem ajánlgattam senkinek... 2 dolog biztos... Kell nekem az autó és a közelükbe se viszem...
2014.05.01 átvettem a kulcsot
szállítás 30e
Km 170720




A szervóolaj lecserélése előtt, párszor átöblítettem a kormányművet. Szervóolajat használtam hozzá, kb. 0,5 l kellett a tisztításához, 2,5 dl a feltöltéshez.


Megbeszéltem egy napot a tisztítósráccal egy fullos kozmetikára. Egy napot kelett otthagynom az autót. Vax, takarítás, polír, bőrtisztítás, bőrápolás, stb.
Mikor mentem érte szembesültem mi is az a kívicsfelverődés. Viszont az autó gyönyörű lett. :D
Költégem: 16.000.- forint
- MAP szenzor
- pillangószelep
- gyertyák
Az eredmény: húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúha :-) és az eddiginél is szebben, egyenletesebben járó motor.




Gondoltam lecserélem a télieket. Elvittem sógorom tanácsára Cserszegtomajra. Ott jól lefikázták az Alfát, mint márkát. Nyugodt maradtam, no para....Kaptam itt is rendesen a téli garnitúrámért. Akkor mondom tegyük fel a nyárit. Belekötött abba is, mert a hátsó hullámosan kopott és mondta, hogy biztos rossz a felfüggesztés. Majd belekötött az elsőbe, hogy annak meg a belseje kopott. Párom látta rajtam, hogy megy fel a pumpám a sráctól és mondta, hogy majd Ő vesz egy garnitúra nyárit. Otthagytam neki a gumikat és eljöttem. Itt kezdtem el gondolkodni a 17-es gumin és hozzá a felnin.
Update: 2014.04.18
Párommal elmentünk Miskolctapolcára csobbanni egyet, plusz én még sose jártam azon a vidéken. Hosszú volt az út és elegem lett. Hazafelé Veresegyházon találtam gumist (előtte már kinéztük, megrendeltük tőlük a felnit). Kértem tőlük ajánlatot gumira. Vettem egy 2012. augusztusában gyártott, de új Michelin Primacy 3 garniturát 225/50 R17-es méretben.
Gumi: 140.000.-/garnitúra
Felni: 118.760.-/garnitúra (29.690.-/darab)
Szerelés: 6.000.- (a régi felniről is levetettem a télieket és otthagytam ajcsiba)
Hazafelé nyugodtan és csendesen autókáztunk! :D
Letelt ez a téli szezon is. Csörivel pontosítottam és hazaérkezés után 1 hétre vittem is a verdát. Vezérlésben 65.000 volt szóval az is kuka. Csöriék úsznak rendesen a melóval, egy hétre kellett otthagynom az autót.
Tehát a lista:
Vezérlés, vízpumpa
Olajcsere, olajszűrő
Hátsó ülés rögzítőjének pótlása (múltkori szerelésnél eltörött)
Tolatólámpa izzójának cseréje.
Futóműbeállítás
Csöri ezalatt az egy hét alatt felmérte a váltómban és a kuplungomban lévő zűrzavart. Megállapította, hogy csere. "KÖSZI" 4 kilóóóóóóóóóó pénz.....ááááááááááááá.
Van "B" változat. Difiben van 2 csapágy próbáljuk meg, az csak 16.000/darab. Okéztam.
Szervízmunkáért 98.000.- forintot hagytam ott.
Jah és Ates megfenyített a 11 éves téli gumigarnitúrámért. Még jó, hogy szólt! A használt gumi és a használtgumi árus....
Update:
Kicseréltük a difiben a csapágyakat, de a probléma nem szűnt meg...
Költségek:
2 darab difi csapágy: 32.000.-
Munkadíj: 15.000.-
Futómű beállítás volt indokolt, a korábbi bontás miatt, meg a hátulja már mióta az új rugók beálltak a megfelelő szintre kicsit összetartottak.