Blog
Felújítottam az ajtónyitó fogantyúm, már a vásárláskor elég ramaty állapotban volt. Kezdésnek Cs. Attilától rendeltem két darab ovális gumidarabot ami a kárpitcsavart fedi el. Kellett még 1 flakon akril festék egy kis polírpapír. A kárpitot nem bontottam le, csak kimaszkoltam, mivel sok időm nem volt rá. Valószínűleg szebb lett volna ha leszedem, de így is sokkal jobb mint amilyen volt.
Költség:
Ovális gumidarab: 4.000.-
1 flakon akril: 1.100.-
Polírpapír: 150.-






Ma hazafelé Törökbálintról elértük a 155.000 Km-t. Az autó 2005 óta van a tulajdonomba 71.000 Km-el vásároltam. 9 év alatt 84.000 km ment bele úgy, hogy 4 évet a garázsban állt és addig a 146-os volt szolgálatban.
2013-ban a nevemről átírattuk asszonynevére és kapott egy új rendszámot.
2013.06.-óta, amikor is a 4 éves állás után feléledt a Bestia 9000 km ment bele.
Ami sajnálatos, hogy 2014 január óta most mentem vele 1000 km-t...!


Tegnap reggel elindultunk dolgunkra asszonnyal, nyitja ki az ajtót, hát a tegnapi vihar után egy nagy víztócsa éktelenkedett az anyósülés előtti lábtérben. Egy nappal előtte, hátsó fékbetét cserénél szólt TZoli, hogy hiányzik a szélvédő előtti műanyagról a tömítés. Másnapra be is ázott. Gyors szervízként szétkaptam, látszott, hogy a pollenszűrő felől ázott be, kitakarítottam a vájut, elugrottam a Bárdiba pollenszűrőért, majd összeraktam, szilikonnal kinyomva az ablaknál. Most kicsit csúnya, de a napokban ha lesz tartós napsütés, lebontom mind a két felét, mert tervezem, hogy feketére fújom a műanyagot, és újra összerakom, nem ilyen gyorsan, hanem ígényesen :) Tesztel a kicsike, hogy tényleg szeretem-e, de nem hagyom magam :) Sajna a tócsát gyorsan felitattam, mielőtt még lefotóztam volna, de szerencsére a kárpit megfogta a vizet, felszedtem és nem ázott alá :)








Brembo első féktárcsák és Ferodo DS Performance (DS2000) első fékbetétek
Sikerült beszereznem egy szett 15"-os alufelnit (tojástartósat), így felkerülhettek a nyári abroncsok. Dunlop BlueRepsonse 185/65-ös gumikat választottam végül sok-sok olvasgatás után.
Csak pár kilométert mentem velük, így még nincs tapasztalatom a gumikkal kapcsolatban.
257500 km
Még a nagy melegek előtt meg szerettem volna javíttatni a klímát (úgy vettem, hogy nem működik, kompresszort cseréltek, gondoltam, csak nem töltötték fel gázzal...).
A szervizben legalább egy órán át keresték, hogy miért nem indul be a kompresszor, mint végül kiderült volt egy kis zárlat a reléknél, illetve a kormányoszlop melletti biztosítékok közül az egyik el volt szállva.
Sajnos már a hibafeltárás végén látszódott, hogy néhány tömítésnél ereszt a rendszer, illetve a hűtőnél is. Egyelőre hagyom így, mert egy hűtő cseréje és a töltés elég drága lenne. :(
Az autó megvásárlása után komplett vezérlést ,olajat (Castrol magnatec+szőrő), pollen és levegő szűrőt,Izzókat (2000 Ft) cseréltem.(66.000 Ft) Valamint beszereztem 17" -os gyári alufelniket (50.000) Az átírási költségem (Kb. 60.000 Ft) Első éves biztosításom, úgy hogy előtte nem volt nevemen autó 48.000Ft.
Már egy ideje rakoncátlankodott a hűtővíz hőmérséklete. Menet közben 70 fok fölé nem ment, amikor megálltam (piroslámpa, dugóban) drasztikusan elkezdett melegedni.
Ezért termosztátot cseréltünk, ami úgy néz ki megoldotta a problémát. Szépen beáll a vízhőfok 88-90 körülire. Valószínű a régi termosztát nem nyitott rendesen a hűtő fele.
Kiderült, hogy a kiegyenlítőtartály megrepedt egy kis helyen. Ideiglenesen megragasztottuk de mindenképpen cserélve lesz, hogy bontottra vagy újra azt még megálmodom.
Megejtettem a hátsó féknyergek festését. Sima piros festék, semmi speciális nyeregfesték. Hamar száradt, jól takar, szépen fénylik.


