Blog
Megjöttek az új Uniroyal Rainsport 3 típusú nyári gumik is, 225/40 R18 méretben. A 18-as kerekek közül egyet görgőzni kellett, mert a durrdefektnél minimálisan deformálódott, a belefér kategória. Javítva, centírozva + kerültek fel 0,5 mm széles nyomtávszélesítők is :)


138000Km-nél megtörtént az éves szerviz. Kb. 8000 km-et mentem az előző olajcsere óta.
Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, illetve a 2 éves gyertya cserének is itt volt az ideje.


A tegnapi napon sikeresen tönkrement a kuplungom elég veszélyes helyen...Még jó, hogy éjszaka történt és senki nem járt arra.Jövő héten ha minden jól sikerül szerelő és akkor kuplung szett csere, kettőstömegü csere és remélhetőleg rájövünk miért is füstől még mindig.
Annyit még leszeretnék ide írni,hogy az előző tulaj nem sokat foglalkozhatott vele vagy ha foglalkozott is, akkor kinyomta a lelkét ami a vételezés során nem igazán látszott a kocsin...Mivel a szívemhez nőtt azon vagyok,hogy mindenét orvosolni tudjam és sokkal jobb állapotba tenni mint amilyen volt valaha is.
Nem az én napom volt a mai. Elkezdtem a nyári készülődést. Sajnos a küszöböt le kellett vennem, mert állt benne a föld és a víz. De itt lesz még egy köröm, mert nem az igazi.
Nyári gumit végignéztem, hogy defektes-e. Szerencsére nem voltak azok. Jobb elsővel kezdtem, haladtam hátra... és ez fogafott a bal elsőnél. LOL hát ezt, hogh szedtem le télen? Kajak nem értem. Szóval téli vissza előre. Ideg majd megölt. Külső, belső takarítás is elmaradt...pfej, úton az új, kedden, szerdán kész leszek.
A küszöbhöz a patent cikkszáma a második képen.


Mániás lettem... Tegnap este miután hazaértem mire észbe kaptam már be is volt dugva a kábel a vasba és azt vettem észre, h megint a dpf adatait fürkészem.... Kezdek megkattani tőle... Holnap nekiállunk a szívósor cserének reggel még egy utolsó közös utunk lesz a lapátkákkal... Kíváncsi leszek után mennyivel lesz gyengébb 2.500as fordulatig...


2018.04.05.-en vasaroltuk! Az auto makulatlan , hihetetlen de olyan mint az uj! Vegig garazsban tartva rossz idoben nem hasznalt szinte meg a napfenytol is vedve volt! Belseje is olyan mint az uj! Motorja nagyon tetszik , szerintem boven elegendo ez a 140 loero ezt az 1,9 jtdm utan mondom! Nem sok ilyen allapotu GT lehet hazankban en majd egy evet kerestem!




Szép idő miatt úgy gondoltam az öregfiúk második bajnokijára elgurulok az Alfival. Az utat ismertem tudtam egy két helyen majd óvatosan kell menni bár sietni nem nagyon szeretek ha már egyszer megyek vele.Szóval úton keresztben felmarás , előtte megállok gyök kettővel átgurulok szemből a Transit ugyan így. Naaa náááá , hogy egy követ kidobott oldalra ami megütötte a kasznit két helyen is , kis festék leverődés.
Jó idő révén megtörtént a várva várt nagytakarítás ( víz nélküli mosás , porszívózás minden egyes helyen , portalanítás belül , csomagtért teljes átvizsgálás , szintetikus zsírozás a tető mechanikáján , bőr ápolás). Tető karbantartás következő momentum lesz.
TS860 le, Pilot Sport 3 fel. A szerelés a Marsónál történt, ha már a nyárigumikra ők vigyáztak. A télik ott maradtak nyaralni, és ha már dőzsöltünk, nitrogénnel fújattam fel a nyáriakat. Csodát nem várok tőle, de ilyen még nem volt, szóval miért ne.
A téligumik kőkemény 3000 km-t futottak. Nem lesz ez így jó...
Kilométeróra állása: 189 340