Blog
Eddig 2x cseréltem turbócsövet.. 45.000- (Az 1. 2017 November a másik 2018 Március)
Turbó felújítás,szűrők cseréje,olajcsere 120.000- (2018 Március)
Hátsó lengéscsillapítók 67.000- (2016 December)
Komputer újrakonfigurálás 45.000- (2017 Március)
Most úgy néz ki hogy porlasztócsúcsokat kell cserélni és kettős tömegü lendkereket....
Erről majd érkeznek az információk de ezek 1 év alatt jöttek elő....
180826km
Alfa rajongó tulajdonostól. Nagyszerű állapotban.
Csináltam néhány képet, h megmutassam az eltéréseket a műanyag marelli és a fém piersburg szívósor közt. Az enyértelműeken kívül... A tömítések sem kompatibilisek... Sajnos
A legnagyobb eltérés az, h ennek nem szabályos kör a nagyobb szívó nyílása




-Hétvégén beszereltünk egy Sony USB,AUX,SD fejegységet, 4x55w, de a gyári hangszórók nyagyon gyengének bizonyulnak. Következő projekt egy szett hangszóró:)
-Felpolíroztattuk az első fényszórókat (8000ft/pár)
-Kicentíroztattuk a kerekeket, mert 190körül elkezdett rázni a kormányon (5000ft)
-Kapott Shelles rendszámtartót, amitől vpowerré válik az ukrán benzin is :D (1500ft)







2018 húsvét hétfő reggel az első vevő el rajtolt vele, remélem jó sora lesz Szilvinek.
Olajcsere megtörtént. Végre. Kicsit túl szaladt a szokott tíz ezres intervallum... egyéb okok miatt. ~ 3000-el. Olaj + olajszűrő + légszűrő + pollenszűrő.
243.384 km

1.
A szervízmúlt.
A Kelet Pestnél nagy nehezen lekérdezték nekem a szervízmúltját. Kiderült, h 2009/10Ben volt 54.000 a kocsiban. Ez alapján teljesen valós a km állásom. Magyarországra 2014ben érkezett 146.000el, tehát az első 3 évben futott. 54.000 et az utána lévő 5 évben 92.000et, a Magyarországi futást, pedig már korábban lekértem és fel is töltöttem ide... Nagyon megnyugodtam, h igaza volt Szamosiéknak és tényleg nem volt tekerve az óra...
2. Szívósor.
Ha az embernek és a kocsijának semmi baja, akkor mit csinál az ember keres valamit amire költhet....
A szívósor semmilyen hibát nem ad nem fúj ki, rendesen nyit, nem esett le egy lapátka sem, viszont félek ettől az opciótól, ezért kitaláltam, h leszedjük és megnézzük és ha már leszedjük cseréljük is, lehetőleg gyárira... Itt kezdődtek a gondok, alvázszám alapján a fém piersburg szívósort írja a bárdi, a Fiat eper, de még a Kelet Pesti márkaszervízben is sőt Erhardt is ez találták hozzá, csakhogy ezen magnetti marelli van a műanyag... Trencsikék találtak ilyet 150.000 ért.. Kedvezményesen. Teli ára swag 214.000 magnetti marelli 254.000....A fém piersburg 63.000.... ( nem tudom mot tud a műanyag h 4x annyiba kerül... ) Lementem Gödöllőre egy szívósor specialistához vettem tőle egyet aminek a lapátkáit kiszedte és ledugózta.... (ő is azt mondta, h ez ritkább mint a piersburg, ő eddig 254 piersburgot ujjított fel ilyen magnettiből eddig 3 járt nála) Így ez a megoldás vár a kocsira...
Egyébként az Alfa Fiat kelet pestet senkinek sem ajánlom, azon kívül hogy lekezelőek még hülyék is......
Azt mondta a nagy okos munkafelvevő, h biztos motort cseréltek a kocsimban azért nem a fém szívósor van rajta, mert ezt nem gyártották azzal.... :) hát mondom kurva jó

Eltört a kormányzáram. "Legegyszerűbben" a gyújtáskapcsoló cseréjével volt orvosolható a dolog.
A bontott gyújtáskapcsolót a kulcsomhoz át kellett lamelláztatni. Ezt a Stadionoknál a Key King Kulcs-Centrum végezte.











