Blog
A bal első ablakemelő szerkezetnek a kis műanyag pöcke törött volt, így nem mindig szerette visszahúzni az ablakot, ki lett cserélve, most már fasza.
Hátul a stab pálcák erősen cserések voltak, gumival mindennel együtt ment a csere :)
Alfi munkásautólett.Napi 4 órát megyek és a télen zömét sötétbe.Így eléggé szükségszerűlett a fényszórók cseréje.A gyári carello búrája menthetetlenül lesárgult,és a tompítottnál tele volt már buborékkal.Mivel a csere a lökös levételével jár,így egyeztettem a fényezőmmel,hogy fujja le azt a szaporodó kavicsnyomok eltüntetése végett.Akkor már a toldatot is megszabadítottam a karbon fóliátol,és a küszöb spojlert is.Pénteken meló után szétkaptuk a kocsit.Szombat délelőtt a fólia levakarásával telt.Hát ebédre már nem tünt olyan jó ötletnek a fóliázás.A délután elment a ragacsmaradványok letakarításával.Viszont este 7-re már szinre volt fujva minden.Vasárnap délelőtt meg összepakoltuk a vasat.Bónuszként még kicsit körbeglancolta alfit.A végeredmény nagyon ütős lett.És ami a lényeg,hogy némi állítgatás után végre látok is.Jelenleg az égők legalja van bent.300 ft/db.De azt hiszem most beruházok valami értelmesebbre.
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1523299908-10503-blog.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1523299955-10503-blog.jpg


Ma reggel nekiláttunk a szívósor leszedésnek.... Úgy látszik, hogy sógoréknál is féltek a lapátkáktól, vagy bemászott nekik esetleg egy.... Mindenesetre a lapátkák le voltak szedve, viszont ahogy megnéztük pancser módon a lapátkák tengelyeit bennehagyták és 2 tengely mellett ki is fújt a szívósor.... Betesszük hát amit vettem ez profi módon van lefalazva, ebből a tengelyek sem eshetnek be.... Holnapra leszünk kész, majd teszek fel képet a leszedett szívósorról, illetve le fogom falazni azt is ugyanúgy mint ahogy az van amit berakunk és lesz egy eladó befalazott szívósorom is... Mindenesetre jó hír, h nem lesz se gyengébb a kocsi és nem fog enni se többet, sőt szerintem mivel ez a szívósor nem fúj ki lehet kicsit jobb is lesz a helyzet... Így viszont nem szedem ki a dpfet és lehet az egr-t sem...
A titán szürke nem az az árnyalat volt, amit szerettem volna, így visszacseréltem a tükörburkolatokat feketére (ebben van gyakorlatom, 5 perc alatt megvolt kb. a kettő), plusz kétoldalúval is mindenhol igyekeztem rögzíteni a tükörlapot, mert autópálya tempónál nagyon remeg. Meglátjuk sikerült-e...
A burkolatokat meg majd lefújatom egyszer antracit színre, hogy tényleg passzoljon a felnihez. Jövő nyár előtt tervezem a felniket is felfrissíteni, majd azzal összekötöm...

Eneos 10w-40 motorolaj mellé Prolong.
Valeo olajszűrő.
10 000 km alatt 7dl olajfogysztás, szerintem ez elég jó.
Kapott tetőcsomagtartót is.
200 456km

vez. Klt INA/AISIN 38 850
khűtőközeg alu g12 3 700
olaj Motul X-clean 5w40, 5l 14 500
olajszűrő Bosch 3 300
gázolajszűrő Filtron 6 150
pollenszűrő Filtron 3 850
levegőszűrő JCP 3 500
Ezt nem mindig dokumentàlom, de természetesen, egy pár éve a selenia után MOTUL kerül bele 15.000km-ként. Költség.
Motul X-clean 5w40, 5l 14 500
olajszűrő Bosch 3 300
gázolajszűrő Filtron 6 150
pollenszűrő Filtron 3 850
levegőszűrő JCP 3 500
198.000km-t bírt, meg érett a csere.
Megjöttek az új Uniroyal Rainsport 3 típusú nyári gumik is, 225/40 R18 méretben. A 18-as kerekek közül egyet görgőzni kellett, mert a durrdefektnél minimálisan deformálódott, a belefér kategória. Javítva, centírozva + kerültek fel 0,5 mm széles nyomtávszélesítők is :)

