Blog

>> SzervizHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2007-10-01

Majdnem 1 egész literes flaska viaszos üregvédő befújódott a két küszöbbe hétvégén, és visszaraktam a dobbetéteket is. Azt hiszem a küszöb projekt befejezettnek tekinthető, bár informácószerzés után lehet még 1 litert beleporlasztok a biztonság, no meg a rozsdamentesség kedvéért.

>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-09-30

Ugy döntöttem hogy rakok az autóba egy első torony merevítőt. Mivel ez egy olyan dolog amit magam is letudok gyártani, nekifogtam. Egy kis festés és mehet az autóba.

 
>> EgyébAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-09-30

Meg volt ma az eslő út (békéscsaba-Veszprém~300km) a felújított kocsival. Hari kicserélte a két 36-os Webereket két 40-es Dellorto-ra. Ég és föld. A motrot 5500-ig is forgattam (mutató szerint 170-nel hasítottam, számító táblázatom szerint ez már 185 is lehetne-fékpadon mérve), simán bírta ötödikben a pörgetést. Nagyon vaddisznó módon megy.
Ja, és az Imola váltó...NEM RECCSEN A KETTES!!! A régi váltóból az a nyünnyögő búgás jött, most egy másféle hangot hallok. Olyan versenyautós visítás. Persze lehet sokat állt, és megváltozik idővel a hangja.

 
>> EgyébSomez // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2007-09-30

Ma ki tudtam cserélni a kocsi kopott emblémáját a motorháztetőn. 5100 Ft volt az új, de nem volt egyszerű leszedni a régit. A trükk, hogy hajszárítózni kell az embléma hátoldalát és akkor a ragasztója elenged egy idő után. Persze vigyázni kell az emblémát rögzítő két kis fém alátétre is amikor levesszük, nekem szerencsére sikerült épen lekapni őket.

 

Tegnap szerencsésen hazatértem Münchenből. Az autó nagyon jól viselkedett, most először volt lehetőségem hosszabb távon tesztelni, élvezet volt a tempomat, de az is, hogy ha kellett, képes volt 160-nál is gyorsulni...:)
Kifelé menet (lakóautót követve) 110-es, hazafelé pedig 140-es utazó sebességre álltam be, a fogyasztás az egész 1600 km-re valamivel 8 liter fölött volt, ami szerintem nem vészes, főleg 3 emberrel, meg rengeteg csomaggal.

 

Ma reggel 09-10:30 között végleg elköszöntünk egymástól. Tomee Cartársé lett. Nehezen tudtuk a platós autóra feltenni. Állásában leeresztettek a gumik egyet tudtam felpumpálni. Sajnos nem az én hibámból állt egyhelyben sokáig, és romlott az állapota. Az a qrva élet és a szomszéd tetvessége. Én nem abban a házban lakom, aminek az udvarán tároltuk. Ott csak egy házrészünk van üresen. Nehezen ment el, mert NEM akart. Ragaszkodott hozzám. Sajnálom Sud(BIGOT). Miközben a platót zártuk a könnyeimmel küszködtem. Szerettem ezt az autót. 10 évig volt nálunk mielőtt összetört. 6 évig hajtottam első autóm volt. Most is sírok, mikor ezt írom. Nem rajtam múlt semmi. Szeretem ezt az autót. SOKAT adott nekem, nekünk!!! Rengeteg élmény jön elő, amit vele töltöttem. Együtt sírtunk de rengeteget nevettünk.
Tomee remélem a motort váltót használni tudod. Annak semmi baja. Használd egészséggel, hűséges és erős autó ez. Megérdemli, hogy használni tudj belőle, ami kell!!!
Forza SUD 1.2 (BIGOT). SOHA NEM FELEJTELEK EL!!! ÉS KÖSZÖNÖK MINDENT, SZERETLEK ÉS FOGLAK MÉG ÉLEK!!!

>> AutóápolásCarlos // Alfa 145 1.4 TwinSpark // 2007-09-30

Isten Véletek régmúlt emlékek, nyári kánikulai kipárolgások, éjszakai túlfűtött erotika, reggeli zaccos ásítozások nyomai. WUNDER-BAUM! Drága Csődöröm, Kancám ... ki hinné hogy már a hetedik esztendődet taposod ... ki hinné hogy belül Néked már történelmed van. Hogy is hihetné az a halandó, kit már 5méteres körzetben elbódít a te csodálatos eszenciád, a WUNDER-BAUM / NEW CAR!

Isten hozott Svájc.

>> Szervizcount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-09-29

Szépen csordogáltam hazafelé a Kossuth Lajos utcán, fordulnék jobbra a Kiskörútra, amikor is PUFF, kiesik elém egy ember feje. Csövesbácsi úgy döntött, hogy kényelmesen nekidől a korlátnak, csakhogy az nem volt ott... satufék, kormányt elrántottam, szerencsére nem mentem gyorsan, de... 30 centin múlt hogy nem húztam agydarabkákból és vérból álló csíkot az aszfaltra.

Befordultam, és húzódtam félre, gondoltam megállok és odébküldöm az öreget mielőtt komoly baja lesz (persze egy-két kurvaanyáddal megspékelve). Csahogy hát ugye. Kicsit "sokkotkaptamvazze", a félreállásnál nem figyeltem a padkára, és az meg szépen kiszakította a J1 gumit. Szépvoltmiki.

A GTV-ben lévő pótkerék vmi fura eseménysorozat folytán 4×98-as lyukosztású, miközben a kerékagy 5×98-as. Mondjuk ez tudtam, úgyhogy rögtön telefon BeeGee-nek, "te, kéne a pótkerék a GT-ből". Gábor jött is, applikáljunk. Igenám, de a tojástartós felnikhez való csavarok túl hosszúak voltak a pótkerék lemezfelnijéhez... nem nagyon voltunk képben, úgyhogy szépen tönkre is tettünk két menetet az erőlködés közben. Na, ez volt a tanulópénz. :)

Telefonálgatás, Teddy szerezte sorban innen a számokat, végül Robi és Wickey mint egy Alfás Sárga Angyal (vörös bőrülésekkel :) ) a bulijukat megszakítva, valahonnan a térkép széléről hoztak nekem négy csavart. Srácok, nagyon nagy köszönet, és fogadjátok örök hálámat!

>> SzervizAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-09-29

Nah, ismét legális az autó, április óta...
Van ződkártya (hála Hari mesternek) és műszaki érvényesség.
Meg ideiglenesen a két 36-os Weber helyett két 40-es Dellorto karbi (mert csak ezzel ment át a kocsi a mérésen...)
Képek hamarosan.

>> Tuning és extraTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2007-09-29

Kezdtem unni a sárgát meg azt, hogy alig látok. Hiszen hiába az egyébként profi vetítőlencsés technológia, ha az izzók nem frankók. Elhatároztam, hogy kell egy xenon szett. Szerencsémre pont ekkor tűnt fel a láthatáron egy kedvező ajánlat és a xenonnagykerből 25-ért el is hoztam egyet.
A javulás szemmel látható. Sokkal nagyobb teret világít be és a 6000K-es színhőmérsékletnek köszönhetően is jobban látok. Reflektor használata e mellett gyakorlatilag felesleges, jobban nem látsz tőle, csak sárgábban :)
Képeket hamarosan töltök fel.