Blog

Elgurult a gyógyszerem...

http://www.youtube.com/watch?v=PQbIFo8WMuM

Ez még a régi, 2.5-ös motorral, alig bírta forgatni a hosszú váltót.

>> SzervizCarlos // Alfa 145 1.4 TwinSpark // 2007-09-26

Új izzók a bal első féltekén. Jeee...

 
>> EgyébLongman // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2007-09-26

Amúgy annyira meglepődtem hogy ez az autó annyira kellemes utazáshoz, hihetetlen. Ki kellene már próbálni egy 166-ot. Mert ez nagyon jó, annak ellenére hogy kedvenz pozíciómat (bal kézzel fogom a kormányt és közben könyökölök az ablakkereten vagy az ajtókönyöklőn) ebben nem tudom felvenni, mert túl messze van az ajtó. De amúgy hibátlan utazni vele, egy V6-ot úgy érzem még hosszabb távra is meg tudnék tartani..:)

 
>> SzervizLongman // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2007-09-26

Az Alfás villamossági szerelőm azt mondta ilyen hibával még nem találkoztak.
A tünet az volt hogy rapszódikusan (tehát 50 ből 1x) nem indult be. Ilyenkor úgymaradt az injektor visszajelző, és csak 6-10-ik próbálkozásra röffent be.
Szóval a hiba oka fordulatszámmérő jeladó. Kicserélve. :))

 
>> AutóápolásLongman // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2007-09-26

Szépen átpolíroztattam, csillog-villog!
Még a belsejét nagyon puccba akarom vágni, ha lesz rá időm.

 
>> SzervizLongman // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2007-09-26

Basszus nem gondoltam volna hogy ilyen drága a kerékcsapágy hozzá. 1db - 40.000 Ft. A guta megüt, még jó hogy van rá 40% kedvezményem. De akkor is.
A stabil karok 9000 Ft/db, a felső, ami a kasznihoz kapcsolódik ,szintén 40.000 (gyári), de abból is siekrült kifogni egy akciósat, majdnem féláron.
A fék: új Textar betét + új tárcsák

 
>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2007-09-26

Korábban már nyomozgattam a rejtélyes gázolajmelléfolyás után. Autópályás menetek után a porlasztók alatti mélyedések tele voltak gázolajjal, ami egészségtelen és büdös is. No csak annyi volt, hogy a CR és a befecskendező porlasztó közti összekötő cső fémkúpos illeszkedésű hollanderét meg kellett húzni. 10-es kulcs 28 másodperc. Aztán a gázolajszűrő csere is végre megtörtént. A szerelési útmutató szerint ki kell venni az egész gázolajszűrő egységet a cseréhez. Remélem nem nagy hiba, hogy alulról aknából hosszúszárral benyúlva lett leszedve, 10 perc alatt fenn volt az új. Legalábbis a szerelő ezt mondta, mert el kellett szaladnom a közeli boltba, mire visszaértem már légtelenített. Gyújtás néhányszor ráad és már ketyegett is újra. És ehhez készültem lelkileg egy hónapot :-)
Ami viszont meglepett, hogy mekkora hatása van a gázolajszűrő cserének. Reggel 13-14 fokban azért eddig elég nyersen szólt a motor, főleg 2000 környékén, ahol hidegen elváltok. Na ma reggel az első váltásig megvolt az a kellemetlen hang aztán kész, elmúlt, teljesen úgy járt a motor, mint melegen. Bemelegedve meg még picit simábban jár, és határozottan jobban reagál a kis gázpedálmozgatásokra.

>> SzervizMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2007-09-26

2007.07.28.án jöttünk haza Szegedi taliról!
M5 Kecskeméti lehajtónál kiszakadt a hajtókar :(
Nos erre vettem egy 145Qv kicsit törötten! sikerült átrakni a motort nem kis szenvedések árán!
Másnap teljes olaj csere és vezérlés csere!

 
>> SzervizNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-09-26

Nos, megint a saját káromon tanultam... Az az ominózus vízencsúszás a szétkopott gumik miatt történt. Gondoltam jó az még... hát nem volt elég jó.
Most vettem rá négy Falken Z512 205/50/R15-ös abroncsot. 18 ezer forint volt darabja.
A gumis 4ezerért rakta föl.

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2007-09-26

2007.09.21.Kulcs
Asszonykám elvitte Piri mesterhez a vasat.Vezmódcserére gondoltam,de jó állapotban van és egy jav.klt megoldotta a dizelhangot.Plusz szervoolajcsere.Pöpec a verda most...