Blog

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2007-09-17

Na ugy néz ki majdnem 3 honap után nekiáll drága festöbarátom a vasnak.

 
>> Tuning és extraM-GEGE // Alfa 156 1.8 TS // 2007-09-16

2007-09-13 (118000km)
új felni 17x7,5 Threeface Hollywood (made in Italy)
új gumi 215/45R17 Pirelli P Zero Nero (made in Italy)

 
>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-16

A természetjárás után jól esett a pörkölt! (Ha tudná Norbi, mennyi jó dologból marad ki :P)
Nagyon jó volt találkozni új emberekkel, sajnos kevés volt az időnk, utaznunk kellett tovább egy születésnap miatt...
Út közben találtunk egy hatalmas szarvasmarha csordát -olyan szép sötétbarna színűeket-, így megörökítettem ezt a csodás ritka látványt az autómmal az előtérben.

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-16

Szeptember 15-én Odvaskőnél gyűltek össze a 156 tulajok, hogy Poló és erhard szervezésében találkozzanak egymással egy finom bogrács pörit is közösen elfogyasszanak.
Akinek volt kedve, az megtekinthette a festői tájon a közelben a barlangot.

>> Szervizandrás58 // Alfa 155 2.0 TS 16V // 2007-09-16

Vezérlés felújitva(szij,feszítő, görgő, hossz bordás szij...........stb), ja toronycsapágyak is ki lettek cserélve! 225300Km-óraállásnál.

 
>> AutóápolásAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2007-09-16

Ma végre eljutottam odáig, amire 2 hónapja várok. Volt szabadidőm, nem volt se meleg, se hideg és az eső sem esett. Ezért nekiálltunk a bőr ülések takarításának. Nem kicsit lett koszos a törlőrongy :) Turtlewaxot használtunk, elég jól lehozta a koszt.

>> EgyébJata // Alfa 164 2.0 TS Super Silver // 2007-09-16

Végre elkészült a várvavárt garázsom,mühelyem! Kát beálló,akna stb. Szerszámok még kezdetlegesek de apránként beszerzek majd mindent. Még néhány aproság és teljesen kész. Végre van tetö a vasam felett! Nagyon örülök h sikerült összejozni. Persze fater nélkül nem ment volna! Kösz fater! :-)

>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-12-26

Maranellóból, Pisa felé vettük az irányt és némi hezitálást követően úgy döntöttünk, hogy nem autópályázunk, hanem inkább a több érdekességgel és változatossággal kecsegtető másodrendű utakon fogjuk átszelni Toscana északi részét.

Ez a döntés kicsit kétélű volt, hiszen tényleg sokkal többmindent lát ilyenkor az ember, de ugyanakkor az állítólag gyorsan vezető Olaszok, úgy belassulnak, hogy azon izgultam, hegynek fölfelé 1-esben 2-esben 30-40 körül, zéró menetszélnél ne főzzem meg a motort. Mivel végül nem történt semmi baj, azt kell mondjam, összességében megérte a dolog.

Akik megszállott szerpentinvadászok, mint én is. Azoknak kifejezetten ajánlom ezt az útvonalat, hiszen itt addig megy egyenesben az ember, amíg az egyik kanyar kijárati ívéről átteszi a gépet a másik kanyar bejáratára…szal minden szép lenne, ha a suták nem tartanának fel egyfolytában.1x találkoztam lelkes Olasz amatőr versenyzőkkel, akikkel lehetett fogócskázni! :)

Késő este érkeztünk meg Lido di Pisa-ba, ahol gyorsan kerestünk egy Campinget bár kicsit reménkedtünk benne, hogy lesznek szabad bungalowk, jót nevettek a recepción a kérdésünkön. Hiszen minden Olasz Augusztusban nyaral, így már két hónappal előbb befoglaltak mindent! Azért készültünk erre (sátor TECSÓ 1.999.- HUF) (25.-€/ éjszaka/sátor) és miután felállítottuk a lakhandit még lementünk a Földközi tenger partjához kicsit lábat áztatni. Aminek eredményeként, mivel éjfél után értünk vissza a kocsinak megint nélkülem kellett töltenie az éjszakát, a külső parkolóban  .(erre is oda kell figyelni, mert van ahol 12pm de van ahol 11pm-től nem lehet a kemping területén kocsival járkálni)

Folyt.köv.

 
>> Egyébsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2007-09-16

Az első 156-os találkozón vettünk részt, s nagyon jól éreztük magunkat.

 
>> EgyébVerep // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2007-09-15

A hűtő fűtő ventilátor szabályzó kütyünek (lent képen) megolvadt a csatija ismeretlen okokból és ebből a problémából adódóan a panelja is megpörkölődött. Ideiglenesen megoldva, de be kell szereznem egyet valahonnan.