Fórum >> Típusok >> 145-146

marci912020-01-22 08:03:18 // 143546
Errefelé az a tábla csak dekoráció :)
Kazes☻2020-01-21 13:51:32 // 143545
És kaptál büntit? :-o
marci912020-01-21 13:20:40 // 143544
Nyomokban Fiat-ot tartalmazó szekció :)
marci912020-01-21 13:19:30 // 143543
Köszi az infót :D Akkor maradnak tartaléknak a pöckök.
marci912020-01-20 09:37:26 // 143542
Ezt sajnos nem tudom, de igényesen elkészítették és erősnek tűnik. Várom a jobb időt, hogy nekiessek, mert a lámpabúrán belül már a vezetékek is elégtek, úgyhogy elleszek velük.
Kazes☻2020-01-17 11:54:16 // 143541
Ja, ok, értem. :)
Kazes☻2020-01-17 11:53:43 // 143540
Klassz... és gyári rédió van benne! :)
Gergely2020-01-17 10:41:11 // 143539
ez melyik eljárással készült? SLS? Én az enyémbe azzal csináltattam kb 3 vagy 4 éve és működik. :)
Gergely2020-01-17 10:39:21 // 143538
Szerencsére jól teljesített a vas :) Bár a görbék kissé érdekesek voltak.
RomeoOne2020-01-17 08:33:01 // 143537
Ez jó lett
marci912020-01-17 08:16:04 // 143536
Úgy készülhetett, de vette amúgy :) Már jópár éve halogatom.
Lev2020-01-17 08:05:45 // 143535
De jó, hogy egy jó állapotban levő autó került be. Elfogadnám:)
Jorjie2020-01-17 07:39:02 // 143534
Kazes☻2020-01-16 14:19:50 // 143533
3D nyomtattál? :)
marci912020-01-16 13:32:38 // 143532
Lassan kezdődhet a buli
Kazes☻2020-01-14 14:11:11 // 143531
De pláááááááááne...! :D
Kazes☻2020-01-14 14:10:49 // 143530
Ne is... úgy a jó! :D
Kazes☻2020-01-14 14:10:07 // 143529
Igen... az kb. örök élet + 1 nap... le kellett rontani... nem éri meg, ugye... hát mi lenne a fogyasztói társdalommal különben! :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-14 13:44:39 // 143528
Pláne hogy így lenyugodtak a kedélyek és a TD sem megy sehova még. Vagyis minden nap a dolgára. Lesz vajon még egyszer ilyen autóm, ami lényegében hengerfejesen tökéletesen alkalmas a napi használatra? Egy gramm vizet nem töltöttem rá azóta, működik és ennyi... azért majd ránézünk a lelkivilágára, szerintem hengerfej csavarok, tömítés és egy termosztát csere kombót kap.
marci912020-01-14 13:06:31 // 143527
Na na :D Nem megy senki :D
marci912020-01-14 13:03:54 // 143526
Egy kis érdekesség. A külső-belső levegő csappantyúját a kesztyűtartó mögött ez a kis motor mozgatja. A 147-ben rendszeresen idegesítően recsegett végállásban, de Alexandro korai, 2000-es gyártmányú motort tudott csak küldeni. A csatlakozójánál ki kellett faragni a motor házát, úgy tudtam csak rátolni a csatit (érdemes lett volna az eredeti csatlakozót átforrasztani), mindenesetre szétszedtem mindkét motort, lássuk a problémát. A bal oldali az újabb recsegős, a jobb oldali pedig a hibátlan régebbi gyártmány. Hát, így mostmár értem, hogy a 146-ban miért nem lesz ilyen probléma :) Más a két motor gyártója és a minősége teljesen.
Kazes☻2020-01-14 12:58:36 // 143525
Nem helyette, mellé... te! :P Inkább menjen a Barkács a háztól, mint egy Alfa! ;)
:D
marci912020-01-14 12:54:48 // 143524
8 év szerelem után nem tudnék megválni tőle :D
Kazes☻2020-01-09 13:29:30 // 143523
Vedd át Warbitól a TD-t és máris meg van oldva! :D
marci912020-01-09 13:06:12 // 143522
Bizony, én akkor döbbentem rá, hogy az egyetlen egy dolog amit nem szeretek az autómban, az a tiédben meg van oldva :) A sportosításért nem az olaszok a hibásak, hanem azok a magyarok, akik az utakért felelnek... Egy szó mint száz, ha csak minimálisan meg tudom puhítani elöl, a kormányösszekötőktől kezdve a lengőkar gömbfejig, minden meg fogja hálálni a kevesebb, durva ütést. Én nem két évre nyúzom a 46-ot, nagyon sokáig akarok vele még járni :)
Kazes☻2020-01-08 17:32:28 // 143521
Heheheee... háháháhááááááááááá... de nem ám! XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-08 16:37:28 // 143520
Koszos lehet az a gömb.Vagy torzít. Nem Giulia az? Vagy egy Maser? XD
Kazes☻2020-01-08 16:26:13 // 143519
Pedig nekem azt mutatja a varázsgömb is! XDDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-08 16:25:14 // 143518
Már majdnem megtetszett, aztán mégsem. Nem lesz Stelviom.. :-)
Kazes☻2020-01-08 16:23:17 // 143517
Micsoda igények...! ;)

Mondom én, hogy te titokban, tudat alatt Stelviora vágysz... uccu neki! XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-08 16:00:59 // 143516
Ült az enyémben, és megtapasztalta a különbséget :-) Mai fejjel már lehet én is "elrontanám" ha nem ilyen lenne. Tök jó mindenhol csak úgy menni. Nem felszisszenni, nem 40-re lassítani, nem centizni az olajteknőt XD
Kazes☻2020-01-08 15:57:41 // 143515
Mer' úgy jó, ahogy vagyon...! :D
Laciferi2020-01-08 15:25:26 // 143514
Miert rontja el? :D ha kicsit puhabb lesz a rugozasa az a remek hazai utakon nem baj :D Kemenyitett futomu, meg ulteto rugo az a nemet palyara valo nem ide Nogradba meg hasonloan szep allapotu utakra :)
Kazes☻2020-01-08 15:07:45 // 143513
Csak kicsit felpezsdült a topic! :)




Én nem rontanám el a kocsit ilyen rugócserével, de te tudod... azt te használod. ;)
Kazes☻2020-01-08 15:05:48 // 143512
Különben is... mi cool-túráltan vitatkozunk... az csak előre visz, no problémó! :D
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-08 13:34:28 // 143511
Áhh tudod, jócserkész...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-08 13:18:21 // 143510
Köszi, akkor ezt is megtanultuk :-)
VKG699!!! (4x156+75)2020-01-08 12:17:57 // 143509
A V6-ban is van, legalábbis ha az America 3.0-ra gondolsz :)
A 2.5-ben nincs, a Turboban és az EVO-ban van.
Laciferi2020-01-08 11:08:25 // 143508
Vegyel bele Kayaba rugokat amiket a 146 ti-hez lehet kapni, webshopokban KovacsAuton , fekmester.hu-n, vagy Langnal is van meg vagy autoalkatreszed.hu-n is tudsz venni. Sima futomuves rugok, nagyon fincsin elnyelik az uthibakat :) en azt raktam a 146-ba, nem dragak es jok, tokeletesek a magyar utakhoz, en sportossagban csak annyit ereztem egy picivel jobban bedolt a kanyarban az auto, de stabil maradt, csak kevesbe pattogott el az utrol kanyarodas kozben egy egy hibanal, mint a gyari Ti tugokkal. Remelem segitettem :)
Kau2020-01-08 10:54:57 // 143507
Nem volt vita. Beszélgettünk :)
Nyilván nem vagyunk egyformák. Kinek a piros, kinek a zöld a szebb szín. :)
marci912020-01-08 09:37:34 // 143506
Huhha, úgy látom nagy vitát indítottam be a 46 vs 47 kérdéssel :) Én bevallom, szeretném a jövőben a sajátomba egy korai 146 első rugóit beletenni, mert azok tényleg jobban átszelik a jó magyar úthibákat és az a minimális puhábbság elől nem fog szerintem elvenni a sportos élményből. Érdekes módon az elején érzem a pattogást, a hátulján egyáltalán nem. Ha esetleg bont valaki korai TD-t vagy boxert, vevő vagyok a rugókra ;)
Shadin2020-01-08 08:48:52 // 143505
Köszönöm szépen az információkat!
Nekem is 145 van, tavasszal mindenképpen kell vele foglalkozni, beesve ugyan nincs,
de a ragasztó eleresztette néhol és ott hangot ad.
HaNGyA2020-01-07 20:57:14 // 143504
Shadin!


Ha még aktuális a tetőkárpit téma...

Napellenzők, belső világítás és a majrévasak leszed. Az ajtók gumikéderét is felül visszafejted és a hátsó ajtó elött lévő műanyag takaró elem is lekap. Mivel nekem 145-öm van, a hátsó-oldalsó ablakok körüli műanyag burkolat alól kis hajlítgatással és ügyeskedéssel kipiszkálva, a hátsó ajtón keresztül kihúzható a komplett tetőkárpit.
Gondolom 146-on is hasonlóan működhet a dolog.

Szerkezetileg, egy préselt karton formára van felragasztva a hátulján szivacsos kárpitanyag, ami általában azért esik le, mert elporlad alóla a szivacs. Így, ha ragasztót ügyeskedsz alá, átáztatja és megfogja a kárpitot. Plussz legközelebb máshol hullik le. :-(

Javaslatom kissé babra munka, de szép eredményeket lehet így elérni.
Óvatosan a régi kárpitanyag lefejteget a kartonformáról. Némi porral fog jár a foszló szivacsréteg miatt. Veszel olyan kárpitanyagot, ami neked tetszetős, és szépen középről kifelé rásimítgatva a hepékre és hupákra, felragasztod.

És most jön a titok, amit hosszas lelki masszírozásra mondott el egy kárpitos...
Veszel sima Pálmatex ragasztót, hozzá való hígítóval. Az alap, mézszerű állagát ecsettel kenhető sűrűségűre módosítod, és bekensz egy kisebb területet, majd felsimít rá a vászon. És ezt ismételgeted, amíg nem lesz egy szép, új szőnyeged a mennyezetre. ;-)

Az enyém már 3 éve van fent és szépen tart. Remélem tudtam segíteni...
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-07 18:21:32 // 143503
Lehet, de ez, hogy mennyire egyensúlyban van a TD, már 2014-ben feltűnt, amikor még mindkettő volt. :-) És a 159-hez viszonyítva is megmaradt a véleményem, pedig tényleg nem egy kategória a kettő. Hiába brilliáns a Ti futómű, ha nincs egyensúlyban az autó.

A 75-nél szerintem a 2.0TS nem csak hogy jobb súlyeloszlású, de Sperr diffi is van benne. A v6-ban szerintem nincs.
Kazes☻2020-01-07 17:52:30 // 143502
Nálunk van mindkettő 146, egy TD és egy Ts... nyáron a TD-vel megjártuk a fél Balaton - felvidéket, várromoknál, réteken, úttalan utakon, ahol a Ts tuti elakadt volna kb. 10 méter után, viszont az aszfalton meg jobb vele csapatni, kanyarogni stb. :)
127_sud2020-01-07 17:37:14 // 143501
Én azt tapasztaltam, hogy mindig annak az autónak a futóműve a legjobb amelyik pont van az illetőnek :) És nemcsak Alfa esetében.
Sok helyről hallottam, hogy pl. a TS motoros Alfa 75 jobban viselkedik mint a V6 mert érezhetően könnyebb az eleje.
127_sud2020-01-07 17:32:29 // 143500
Inkább alacsonyabb a súlypontja ami számíthat, a 10 Le teljesítményhiánytól inkább lassabb lenne.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-07 15:30:35 // 143499
Tudtommal teljesen. Váltóstól biztosan felmegy, de jó eséllyel simán a diffit is fel tudod tenni. Az Autolusso-s srácokkal leveleztem párat, nekik 146-tal nincs tapasztalatuk, de 8v 156-ot csináltak. Egytömegű kuplung szettjük is van GTA kuplung alapon megépítve, egyedi lendkerékkel. Voltak tervek.. XD
Jorjie2020-01-07 14:57:09 // 143498
Mennyire plug & play a Q2?
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-07 14:38:27 // 143497
Nekem a 146 jtd-hez volt tervben a Q2 :-) Terv az volt, aztán másképp lett.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak