Fórum >> Típusok >> Stelvio

RomeoOne2019-10-13 13:27:05 // 1344
Ja, amúgy nem krumplival csináltam a képet, csak videobol vágtam ki. Ha valaki tudja hogy kell messengeres videot betenni, akkor bedobom azt is.
RomeoOne2019-10-13 13:25:47 // 1343
Tegnap a 11. kerületben futottam bele. Épp akkor parkolt le. A tulajjal is váltottam pár szót. Elégedett a géppel :D
AlfaWatch2019-10-01 12:31:07 // 1342
Amugy tegnap este neztem meg a videot. Azon vettem eszre magam, hogy a kepzeletbeli kormanyt markolom es mosolygok😁!
Aki Alfas, az tudja mirol van szo!
Aki meg nem sajnos a tapi kijelzot meg az uhdt keresi, siralmas egy vilag...
RomeoOne2019-10-01 11:52:28 // 1341
Vagy a 2.0T-t :)
Halesz2019-10-01 11:42:55 // 1340
Igen, a legerősebb Giulietta már csak veloce (csak dízel, 170 Le)...

Nem teszik már bele az 1750-es mocit.. egy búcsúszériába mondjuk belerakhatnák :)
RomeoOne2019-10-01 08:48:03 // 1339
Az kicsit más szerintem. Ott konkrétan a lóherés modell szűnt meg, itt csak "Quadrifoglio Verde"-ről "Quadrifoglio"-ra változott a neve.
Piritu2019-10-01 07:51:27 // 1338
Nyavajás autokorrektor...
Piritu2019-10-01 07:49:57 // 1337
:-(

Le vagyok maradva, már az én árjegyzékemben is Qudrifoglio van...
AlfaWatch2019-10-01 07:26:38 // 1336
Tuti igazatok van, mert amikor foglaloztuk az autot, akkor emlitette az ertekesito, hogy Gmann giulietta szeriaja, amit vett az az utolso qvk egyike. Ez kozel 2 eve volt.
Halesz2019-09-30 22:11:44 // 1335
hihi, és mindketten a másfél-két évet írtuk! Akkor biztos így is van! :)
RomeoOne2019-09-30 22:06:29 // 1334
Egyszerre :DDD
RomeoOne2019-09-30 22:06:13 // 1333
A "Verde"-t már elhagyták vagy másfél-2 éve. Csak "Quadrifoglio", azaz "Q" a loherés. Vagy nem erre gondoltál?
Halesz2019-09-30 22:05:26 // 1332
Talán másfél-két éve volt a váltás, azóta vagy teljesen kiírják,hogy Quadrifoglio vagy csak Q.
A QV-t hivatalos oldalon leírva nem látod sehol.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-30 22:04:51 // 1331
Ennyi pénzt autóra? Soha :-) Biztos jó pedig. Pláne ültetve XD
Piritu2019-09-30 21:56:26 // 1330
Hülye kérdés, de ez a Q nem a QV?
RomeoOne2019-09-30 21:54:05 // 1329
1300. hsz. utolsó bekezdés ;)
Halesz2019-09-30 21:42:09 // 1328
És mennyi ilyet nem vettem fel :)))))))

Pl volt pár durván jó kanyar, de azt vagy elfelejtettem rögzíteni vagy nem lett jó, vagy pont hülyeséget mondok... :)
Halesz2019-09-30 21:41:13 // 1327
A videó Neked szóló részét megbeszéltük telefonon :D :D

Piaci rés: személyre szabott élménybeszámolók!
Kazes☻2019-09-30 19:00:51 // 1326
Meg, hogy milyen lenne kicsit ültetve, Warbinak! :)
ALFA1592019-09-30 18:49:45 // 1325
Jó ez a verda csak hülyét csinál mindenkiből!
Látszik,mikor jön el az adrenalinlöket miközben tolod! :-)
Elkezdesz vigyorogni,már-már kiabálva beszélni,elakadó hangon keresed a dicsérő szavakat... :-)))
RomeoOne2019-09-30 17:49:27 // 1324
Az ülésről kellett volna beszélni kicsit ;)
Halesz2019-09-30 14:27:09 // 1323
Sajnos túl rövid volt rá az idő, vasárnap, illetve hétfő délelőtt tudtam csak "forgatni", így csak ennyi fért bele. Jó lett volna dumálni még a külsőről is, meg a technikai részletekről, de aztán úgy voltam vele - mivel úgyis kevés az idő -, hogy rámegyek inkább az élményre, hogy mit tud adni ez az autó.
Sajnos pályanapra nem vihettük, így egy országúti élmény lett belőle.

Amúgy szerintem nagyon kéne a Giulia Q-ból is egy összkerekes változat... ekkora teljesítménynél nem baj az, ha néha az autó oldja meg helyetted azt a kanyart, amit a Giuliával az átlag nem vesz be... Nem véletlenül Giulia Q-kat törnek sorra, és nem lezúzott Stelvio Q-król pakolgatunk állandóan fotókat...
Kazes☻2019-09-30 13:06:19 // 1322
Ez utóbbi a legnagyobb szabálysértés! :)))
vzsiros2019-09-30 12:48:10 // 1321
végre nem lett extrém hangos a zene... jól összhangban van a szövegeddel :)

amúgy rövid. Kb alig beszélsz róla - szóval kevés :)
Halesz2019-09-30 12:29:16 // 1320
Megelőztél. Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Bár nagyon rövid teszt volt, és nagyon sok mindent nem tudtam megcsinálni, így is hatalmas élmény volt. :)
Kazes☻2019-09-30 08:51:33 // 1319
Rohodi Mihály2019-09-25 12:45:20 // 1318
Ide is aktuális:
"Szolgálati közlemény":
"Ezúton értesítjük Önöket, hogy a Giulia és Stelvio 0-ás szériája október 11-ig rendelhető. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az új 1-es széria felszereltségi szintjei nagy mértékben megváltoznak így amíg az 1-es széria elérhetővé nem válik (árlista megjelenés és rendelhetőség megnyitás) kizárólag készletről van lehetőség autót értékesíteni.
Csongi2019-09-08 22:06:58 // 1317
Szuper! :)
RomeoOne2019-09-07 11:51:41 // 1316
Sztem ez félrement. Az USA-ban hívják TI-nek a Veloce-t. Valahonnan onnan származhat a hír, az újságíró meg valoszinüleg azt sem tudja eszik-e vagy isszák
RomeoOne2019-09-07 11:51:00 // 1315
Novembertől már jön a Giulia és a Stelvio "facelift"-je:
Alfa Romeo Giulia and Stelvio 2020 will arrive in November
Főleg a sokat kifogásolt infotainment rendszer lesz update-elve, meg lesz vezetés segítés (tehát a kormányba is bele tud nyúlni, nem csak sípolni, ha jól értem.
Kazes☻2019-09-06 13:28:08 // 1313
Városi terepes... nyamiii...! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-05 08:10:58 // 1312
jah az a Lambo Ursus 0.2mp-cel jobb 100as sprintben de az V8, tényleg szar ez az Alfa akkor a többi mi, lószar? :DDD
Zolibácsi2019-09-05 07:27:14 // 1311
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-04 20:40:08 // 1310
Ez van, a Veloce ami pont jó nekem :-) . Autó kinézetű autó , normális hasmagassággal.
Én ilyen maradi vagyok :-)
Kazes☻2019-09-04 17:43:04 // 1309
Erre van esze...! ;)
:D
Piritu2019-09-04 17:30:48 // 1308
Stelviot ültetni a Giuliát meg megemelni kellene mi? :-))
Tommi2019-09-04 16:45:03 // 1307
Hagytak teret a tuning cégeknek is? :)

Egyébként vajon meddig lehetne ésszerűen "lehasaltatni" a Stelviot?
Lev2019-08-27 23:35:14 // 1306
Erre én is vevő lennék :)
Kazes☻2019-08-26 15:19:24 // 1305
És így már lehet olyan ülőlap magassága, mint Ződikéjé! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-26 14:13:30 // 1304
Tegyük át ide :-D
Kazes cartárs linkelte nekem:

Na ez így nagyon okés lenne kinézetre is, szerintem magasságra is.
Hogy ez miért nem jutott még a gyáriak eszébe?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 10:56:25 // 1303
hm mondtam én, hogy nincs nagy különbség a benyás, meg a dízel SUV-ok között a 2.2-es 210 lovas 1100km-en 9.3L-et kér... nem nagy durranás
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-13 15:01:42 // 1302
QV-ból csak Stelviot, Stelvio-ból csak QV-t :-) Nem vagyok odáig a SUV-okért, viszont a következő autóm hasmagassága nem 8-10 centi lesz. Nem mintha QV-ban gondolkodnék :-) De asszem egy ilyen szürreális mozdonyt még meg is tudnék kedvelni a bumfordisága ellenére is. . Az egész még videón is olyan WTF?? Hallasz egy versenyautót, ahogy ordít, vagdossa a fokozatokat, és látsz egy telekjárót. Aztán meglátod a dobozt kanyarodni. Teljesen beteg :-) És aztán tényleg, ahogy mondja is, fogja, és lényegében bemegy a Ferrarival az erdőbe.
Tommi2019-08-13 14:18:49 // 1301
Egy kis "reklám" budapesti kollégáknak :)

4 éve lakunk a mostani lakásunkban és csak nemrég fedeztem fel, hogy tőlünk nem messze van egy nagyon jó autómosó-autókozmetika, az M1-M7 kivezető mellett a Rubin Hotel mélygarázsában működő 2boyz. Korrektek a srácok, nagyon értik a szakmát, nem teszkógazdaságos cuccokkal dolgoznak. Alkalmazottjuk nincs, csak a két tulaj dolgozik, innen a nevük is. Ferraritól kezdve a Brabus G osztályig elég sokminden megfordul náluk, jellemzően nem a papa-mama 20 éves Suzukiját hordják hozzájuk :) Ezerféle dolgot csinálnak a sima mosástól a políron és kárpittisztításon át a szélvédő javításig.

Hétvégén mindkét Alfát elvittük és amikor mentünk vissza értük, a feleségem vigyorogva megjegyezte, hogy olyan a 147-ese, mintha most tolták volna ki a szalonból :)
RomeoOne2019-08-08 00:29:13 // 1300
Ez a poszt erősen kapcsolódik a nemrég a Giulia topikhoz tett posztomhoz. Erre a videóra is igaz:

Nem tudom kit mennyire szokott megmozgatni, ha angol nyelvű videót teszek be, de remélem azért néhányan meg szokták nézni. Nagyon érdemes, mert így érhető el a legtöbb teszt és ez az egyik gyöngyszem köztük, amit érdemes végigülni. Akinek kevésbé megy az angol, az kapcsolhat feliratot, legfeljebb egy kis nyelvgyakorlás :)

Alapvetően Giulia QV videókat kerestem, de mostanában sokkal több Stelvio QV tesztet dob be a youtube. Mivel a legtöbb lényeges elem azonos vagy nagyon hasonló a két gépben, ezért ezek is majdnem ugyanolyan érdekesek számomra. Nagyon jó amúgy a srác stílusa. Ahogy a Tinderhez hasonlítva magyarázza a váltófüleket és a váltó gyorsaságát, azon feküdtem a röhögéstől :D

Mostanában, ami feltűnt, most, hogy egyre több tesztet nézek ezekről, az az, hogy mennyire élvezi mindenki a vezetésüket. Amikor ebben ülnek, egyszerűen nem bírják a vigyorgást abbahagyni, kapkodják a levegőt és látszik, hogy teljesen le vannak nyűgözve. És az a durva, hogy mindegyikben. Egymástól teljesen független tesztekben, egymástól teljesen más stílusú tesztelőkből ezt váltja ki. Ezek a kocsik nagyon tudnak valamit...

Alfa Stelvio Quadrifoglio 510hp review - see why it’s the ONLY fun SUV | carwow
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-17 22:19:10 // 1299
Az zsír, akkor ez valami nagyon plusszos extra :))))
Tommi2019-07-17 21:54:10 // 1298
Nekem gyári riasztó van, de kormányzár nuku :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-16 15:37:57 // 1297
szerintem csak abban van amihez kérték a gyári riasztót... csak furcsa, hogy ez az alapvető biztonsági dolog sincs benne
tdemeter2019-07-16 15:35:56 // 1296
Ha ez megnyugtat, szerintem a julisban sincs. Időnként várom, hogy bezárjon amikor kinyitom az ajtót, de nem zár. Nemtom honnét lehetne rájönni, hogy van-e.
pettinke2019-07-16 15:19:55 // 1295
ne tőlem kérdezd, ezt olvasni ki a használatiból.
gondoltam, hogy szar a magyar fordítás, elolvastam az angolt, de abban is ez van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.