Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
Keletkezett néminemű folytonosság- és anyaghiány, Frédi-Béni talyigaszerűségileg.


Hátsó fékmunkahenger, talpas gömbfej, munkadíj, vizsga, új forgalmi kikérése.
Torjay Lacitól rendeltem dobot, egy kedves cartárs pedig elhozta Alfacity napján a környékre. Nekiálltam egyedül és le is tudtam cserélni, de sajnos átalakításra szorult, ezért kénytelen voltam profihoz vinni, ha nem akarom kivágni a hátfalat, ami csúnya megoldás lett volna részemről. Így viszont annyiban állt meg, mintha boltban vettem volna, igaz ott nem nagyon kapható már.
15. éves nálam a vas, gondoltam itt az ideje tenni valamit a külcsínyért. Akkor még meglehetősen ügyetlen voltam, s bár ez most sincs nagyon másképp, de mégis eltelt 15 év, gyűlt a tapasztalat. Újabb 15 év múlva talán szebb lesz. :)
Kapott új díszléceket a fényszórók alá, javult a motorháztető optikája és hátul el kellett távolítani egy vídiabogarat. Gondoltam csak egy dolog miatt minek festegessem.
Előtte/utána típusú képekkel illusztrálom az eredményt.
Bianco Argento festékspay (nem tökéletes még a szín) 3500.
Smirglik 180
Díszlécek bontva: 5000







