Blog
Cserélve lettek (188e km):
-termosztát
-hátsó felső lengőkar szilentjei (MOOG)
-csomagtér gázrugói (Magneti Marelli)
-hátsó rugók (Ricambi Originali 0060687619)
-hátsó kerékdőlés beállítása (0°02`)
-klímatisztítás u.i.: Ez a termék nem alkalmas a klíma fertőtlenítésére!!! Tuti módszer az ózonos fertőtlenítés, ez a gáz megöl minden szerveset az autóban a gombáktól kezdve, az atkákon át, a bogarakig bezárólag. Ja, és szintén nem drága.
-pollenszűrő csere aktívszenesre






Valami kopog a futóművemben, így felmerült, hogy a bejáratott szerelőmet meginterjúvolom, hogy át tudná-e nézni valamikor a futóművet, hogy egy későbbi időpontban megejtsük a szükséges cseréket. Mivel Kócosw barátom úgyis vitte a félig offos járművét, csatlakoztam hozzá utasként. Nagy volt a meglepetés a szervizben mikor megláttak. :)
Mivel az utolsó szervizkor azt a tanácsot kaptam, hogy a TS-emből pár ép apróságot építsek át a V6-ra, amik ezen a drágán már elhasználódtak, így a ma délután fűnyírás után szakítottam időt hogy kiszereljem a fűtőventilátort ami nyekergett, és a megolvadt hűtőtartó gumibakot. A TS ép alkatrészeivel cseréltem fel őket.






Ó, ezt teljesen elfelejtettem...
Asszem még 2013 elején egy Nardi fakormányt is vásároltam bele. Így már passzol a fa váltógombbal.
Sőt, így már egész király a bele :)
Drága volt, de abszolút megérte.

Ma kiszereltem a fűtőventilátort, és egy gumibakot ami a hűtőt tartja felül. Mivel a V6-ba került bele, így a V6-ból kiépített darabok visszakerültek a kiszereltek helyére.

Fentvannak, ennyi
Többszöri kiolvasás után is, mindíg visszajött P0380 Izzítógyertya/fűtés áramkör 'A'. Leellenőriztem a gyertyákat, jók. Persze a műszerfalon nem mindíg villogott, és különösebben nem is foglalkoztam vele, mert indult rendesen. Ha már benne voltam, kiszedtem az izzító relét, és kitakarítottam megint. Takarítás? Megtisztítottam az érintkezőit. Ennyi. Kiolvastam a hibát, nem villog, hiba vissza nem tért.


Kilépőfény került az autóba. Márkatársaknál láttam itt az oldalon, és megtetszett. Nem is drága, 4500-Ft postaköltséggel. Kissé bonyolult volt bekötni, mert nincs bevezetékelve kilépőfény........... Nincs 12-V csak a központi zárnál. Ott meg vagy folyamatosan világít, vagy csak arra a kis időre amíg a központi zár működik. Tehát nekiálltam megkeresni a belsővilágítás vezetékeit, így együtt működik. Vezető oldali a-oszlop kárpit, lebontása után, nekiálltam kilámpázni, megkeresni a világítás vezetékeit. Megvan piros fekete, és szürke barna. Nálam ez a kettő a világításé, és a késleltetőé. (fényképet nem készítettem, mert Én naív azt hittem a másik oldalon is így lesz, és majd akkor csinálok komplett összefoglaló képanyagot. Jobb oldalon más a helyzet.... Nincs A-oszlopon vezetékköteg). Tehát a két vezetéket levezettem a műszerfal mellett, majd a motorháztető nyitó mellett lévő gumidugót kivettem, és drót segítségével átfűztem a vezetékeket. Értelem szerűen egyszerre, ne kelljen kétszer szenvedni vele. Előtte az ajtócsatlakozókat szétcsavarjuk, és a gumit lebontjuk. (bajonet záras) Csatlakozó mind a két feléből (piros) illesztőfedél kivétele, az általunk kiválasztott 2-üres csatlakozóból a gumidugót eltávolítjuk. Nekem nem volt sarum, így átfűztem a 2-vezetéket. Ajtókárpit lebont, hangszóró és kesztyűtartó közötti helyet találtam a leg alkalmasabbnak. A kapott fúróval kifúrtam a helyét, és értelem szerűen beszereltem.








Kerék csere
Felkerült reggel a nyári felni garnitúra szett végre. Megtisztítva rendbe téve a felnik.