Blog

>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2014-04-08

Beleér a sárvédőbe és ki is lóg kicsit elöl. 20mm-es pogi van alatta, ha kiveszem, még jobban beleér, viszont legalább nem lóg ki.

Sajnos el kell adnom, mert bár nagyon szép, nem jó a kocsira :( Baromira nem örülök.

Lehet 215/45R17-es gumikkal jó lenne, de egyrészt nem hiszem, hogy valaki akar velem 225/45-est cserélni, meg nem is akarok vele bajlódni. 8mm-esek a gumijaim, inkább megtartom és másik felnire rakom :(

Ha valakit érdekel a felni, szóljon :(

>> EgyébAron // Alfa 33 1,5 QV // 2014-04-07

Vasárnap G-Burt-nél jártam Kerepesen mint kisgyerek a játékboltban bőség zavarával szembetalálkozva.
Végülis jó 2-3 óra szemezgetés után az alábbi szerzemények kerültek hozzám.
Nincs is mindre szükségem, csak sajnáltam otthagyni őket.
Ó, azthiszem kezdődik! =P

 
>> Tuning és extraKollerT // Alfa 159 1,9 JTDm 16V SPORT // 2014-04-08

Leszedtem minden típusjelzést a hátuljáról. Semmi nyoma nem maradt. (Kétoldalú matricával volt felrakva, ha óvatosan csinálod, akkor kb meg sem látszik a nyoma. Én egy szempillaszedővel csináltam, amit a bicskámból szedtem ki, majd körömmel kapartam a kétoldalú ragasztót. aztán alkohollal a ragasztót, majd szépen lemosod, kis polír a biztonság kedvéért. Érdemes a J betűnél kezdeni, az jön le talán a legegyszerűbben.)

Így a tolvajoknak sem egyszerűbb típust találni, illetve amúgy sem tetszett a sok ezüst csicsa a hátulján.

>> SzervizKollerT // Alfa 159 1,9 JTDm 16V SPORT // 2014-04-07

2500-3000 között rángatott az autó.
Elvittem garanciában a Schiller Fiathoz, a nyomásérzékelőket a DPF körül letisztították, illetve magát a DPF-et is. Mindezt ingyen.

Érezhetően jobb lett a kocsi, de azóta még egyszer éreztem ezt a rángatást. Jó lenne tudni mi az...

>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2014-04-07

Ki lett cserélve Lmm Bosch eredeti, labda szonda Bosch eredeti, plusz adalékanyagokkal rendszer tisztitás. Ellenben még így se engedték át. Azóta lett egy jobbos kerékagy csapágy is. Ill. a padlózaton alul két oldalon lyuk/ rozsda, amit csináltatni kell. Mindkét torony elrozsdasodott alsó részeit megcsinaltattam.

 
>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2014-04-07

jelenség: hét közepe óta nyikorog a jobb első futóban valami.
további jelenség: hétvége óta az autó azt játssza, hogy gázadásra jobbra rántja a kormányt, elvételre meg visszarántja a kormányt balra.
tavaly augusztus elején cseréltük a jobb első alsó lengőkart.
és mi derült ki? az előbbre lévő szilent KIMÁSZOTT a helyéből. üresen lötyög a lengőkar szemében a szilent tengelye ... a lengőkar végén lévő gömbfej gumiharangja meg kinyílt. ebből bizony garis reklamáció lesz.

 

MOL EVO NEO
63,57 L
előző tankolástól futott km: 919
átlagfogyasztás: 6,92 l/100 km
költség: 29 490 Ft
pontjóváírás: 1300 (317 pont)
kedvezményes költség: 28 190 Ft

 
>> Tuning és extraAkos_ // Alfa 156 JTS Selespeed // 2014-04-05

Végre elkészültek a GTV felnik és megjöttek a Continental gumik is.
Nem volt egyszerű, mert a 4 felniből 3-at görgőzni kellett.
Aztán fényezni mindet.
Közben a ContiSportContact 5-re esett a választásom 215/45R17-es méretben.
Mikor a gumis feltette volna, kiderült, hogy a csavarok rövidek az új felnihez.
Szeretett volna segíteni, de csak mozgókúpos csavarjai voltak a kellő méretben 950 Ft/db.
Szerencsére másnap sikerült összesen fele ennyiért beszereznem 16 szép krómozott csavart + 1 szett kerékőrt is.
Végül minden a helyére került, az eredmény a fotóalbumban latható.

 
>> Szervizzümi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2014-03-22

Eljött a nagyszerviz ideje. Megkapta a szokásos Castrol Edge 5W40-et, a négy szűrőt, meg történt egy full vezérlés csere, összes szíj, összes görgő, vízpumpa. Gatyába rázták a futóművet is, mielőtt felkerültek a nyári gurulók, cserélve lettek a
kormánygömbfej (jobb-bal)
féltengely gumiharang (bal első belső)
kerékcsapágy (jobb hátsó)
lengőkarszilent (alsó hátsó jobb-bal)
lengőkarszilent (első bal felső)
lengőkarszilent (első alsó jobb-bal)
Nem sokkal ezek előtt két xenont is cseréltem. 322000 km.