Blog
Beleér a sárvédőbe és ki is lóg kicsit elöl. 20mm-es pogi van alatta, ha kiveszem, még jobban beleér, viszont legalább nem lóg ki.
Sajnos el kell adnom, mert bár nagyon szép, nem jó a kocsira :( Baromira nem örülök.
Lehet 215/45R17-es gumikkal jó lenne, de egyrészt nem hiszem, hogy valaki akar velem 225/45-est cserélni, meg nem is akarok vele bajlódni. 8mm-esek a gumijaim, inkább megtartom és másik felnire rakom :(
Ha valakit érdekel a felni, szóljon :(


Vasárnap G-Burt-nél jártam Kerepesen mint kisgyerek a játékboltban bőség zavarával szembetalálkozva.
Végülis jó 2-3 óra szemezgetés után az alábbi szerzemények kerültek hozzám.
Nincs is mindre szükségem, csak sajnáltam otthagyni őket.
Ó, azthiszem kezdődik! =P

Leszedtem minden típusjelzést a hátuljáról. Semmi nyoma nem maradt. (Kétoldalú matricával volt felrakva, ha óvatosan csinálod, akkor kb meg sem látszik a nyoma. Én egy szempillaszedővel csináltam, amit a bicskámból szedtem ki, majd körömmel kapartam a kétoldalú ragasztót. aztán alkohollal a ragasztót, majd szépen lemosod, kis polír a biztonság kedvéért. Érdemes a J betűnél kezdeni, az jön le talán a legegyszerűbben.)
Így a tolvajoknak sem egyszerűbb típust találni, illetve amúgy sem tetszett a sok ezüst csicsa a hátulján.


2500-3000 között rángatott az autó.
Elvittem garanciában a Schiller Fiathoz, a nyomásérzékelőket a DPF körül letisztították, illetve magát a DPF-et is. Mindezt ingyen.
Érezhetően jobb lett a kocsi, de azóta még egyszer éreztem ezt a rángatást. Jó lenne tudni mi az...
Ki lett cserélve Lmm Bosch eredeti, labda szonda Bosch eredeti, plusz adalékanyagokkal rendszer tisztitás. Ellenben még így se engedték át. Azóta lett egy jobbos kerékagy csapágy is. Ill. a padlózaton alul két oldalon lyuk/ rozsda, amit csináltatni kell. Mindkét torony elrozsdasodott alsó részeit megcsinaltattam.
jelenség: hét közepe óta nyikorog a jobb első futóban valami.
további jelenség: hétvége óta az autó azt játssza, hogy gázadásra jobbra rántja a kormányt, elvételre meg visszarántja a kormányt balra.
tavaly augusztus elején cseréltük a jobb első alsó lengőkart.
és mi derült ki? az előbbre lévő szilent KIMÁSZOTT a helyéből. üresen lötyög a lengőkar szemében a szilent tengelye ... a lengőkar végén lévő gömbfej gumiharangja meg kinyílt. ebből bizony garis reklamáció lesz.

MOL EVO NEO
63,57 L
előző tankolástól futott km: 919
átlagfogyasztás: 6,92 l/100 km
költség: 29 490 Ft
pontjóváírás: 1300 (317 pont)
kedvezményes költség: 28 190 Ft
Végre elkészültek a GTV felnik és megjöttek a Continental gumik is.
Nem volt egyszerű, mert a 4 felniből 3-at görgőzni kellett.
Aztán fényezni mindet.
Közben a ContiSportContact 5-re esett a választásom 215/45R17-es méretben.
Mikor a gumis feltette volna, kiderült, hogy a csavarok rövidek az új felnihez.
Szeretett volna segíteni, de csak mozgókúpos csavarjai voltak a kellő méretben 950 Ft/db.
Szerencsére másnap sikerült összesen fele ennyiért beszereznem 16 szép krómozott csavart + 1 szett kerékőrt is.
Végül minden a helyére került, az eredmény a fotóalbumban latható.




2009.08.10. Pápa minitali
2009.08.02. Semmering Ausztria
2009.07.25-26.: Első nagy túra: Szeged
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Megjöttünk
Eljött a nagyszerviz ideje. Megkapta a szokásos Castrol Edge 5W40-et, a négy szűrőt, meg történt egy full vezérlés csere, összes szíj, összes görgő, vízpumpa. Gatyába rázták a futóművet is, mielőtt felkerültek a nyári gurulók, cserélve lettek a
kormánygömbfej (jobb-bal)
féltengely gumiharang (bal első belső)
kerékcsapágy (jobb hátsó)
lengőkarszilent (alsó hátsó jobb-bal)
lengőkarszilent (első bal felső)
lengőkarszilent (első alsó jobb-bal)
Nem sokkal ezek előtt két xenont is cseréltem. 322000 km.