Blog
Már március eleje óta fent vannak csak most volt idő beblogolni, a 15 mm-es nyomtáv szélesitőket leszedtem mert hátul picit beleért nagyobb rugózásnál a hangcsillapitó anyagba.

Már nagyon ráfért mert este nagyon nem láttam, utángyártott került bele és össze is kellet hozni a gyári xenonosal de végülis sikerült bár a negativum hogy igy a bólintó elektronika nem működik, fixre van beállitva de engem abszolut nem zavar...végeredmény brutálisan látok velük...a távolságit ritkában használom...:)
Továbbá beszerelésre került egy pár nappali menetfény hogy nappal ne keljen kinozni a xenonokat, mercis dizajnu hokibotok lettek befabrikálva, sajnos meg kellet hozzá furni a lökőst de a végeredményel elégedet vagyok :)



Lambdaszonda+olaj+szűrő csere lesz a hétvégén.
Gyári Bosch szondát rendeltem, remélem jobb lesz mint az előző NGK.
Túl a cseréken boldogan tapasztaltam, hogy 70C foknál nem durrog az autó.
Közben megérkezett a diag.kábel is, holnap belenézek a Kicsi "agyába". :)




Olaj, szűrők cserélve, folyadékszintek ellenőrizve. 145800 km.
Bekerült előre-hátra Novitec ültetőrugó és 2x15-ös nyomtávszélesítő szinten előre-hátra, nagyon sportosan néz ki vele a MiTo és természetesen megtörtént az ilyenkor kötelező futómű beállítás is!
Kézifék gumiharang csere. Régi lefoszlott, kapott wartburgét. Amúgy csak kompletten cserélhető gyárilag. 2xgumi harang 600ft. (5 kép)
Shadin159 féle megoldást alkalmaztam egy az egyben. Leirás a blogjában.
Szerelés menete (Shadin159)
Porvédő gumi

Nagyon csúnya volt már felim (így vettem kocsival), gondoltam olcsón felújitom amig nem veszek valami nagy kereket. Haverom elvitte hogy lecsiszolja és lefesti. Egy hét múlva viszajőtt egy darab félig lecsiszolt felnivel , hogy csiszóljam le mert erre nincs ideje. Kénytelen voltam én lecsiszolni mivel már belekezdett. Két hétig szivtam vele. Sok ív miatt elég szar volt lecsiszolni. Homogfuvózni nem akartam mivel olcsó megoldást kerestem a nagykerékig. Végül 22000 ft-ba volt a végeredmény +10000ft-ba fel-le gumizás. Szint nem sikerült eltalálni. Leszedve nem nézett ki rosszul, de a kocsin "csúnya szürke" szinű lett. Így rajta már nem olyan szép. Egyenlőre így marad. Tanulság: Olcsó húsnak híg a leve! (Cserébe féken nem spóroltam)
(Elötte:1-3 kép, lefényezve 4-5 kép)





...azaz miért nincs nekem basszus?! Ja, mert nincs is ami adja....
Februárban, amikor először ültem Peti GT-jében, feltűnt, hogy a gyári Bose rendszere mérföldekkel jobban szól mint az enyém. Pedig elméletben ugyanaz. Eddig azt hittem az enyém a normális, aztán csak lestem amikor megszólalt a mély. Nem túl gyorsan, de kiderült mi hiányzik, a mélyláda. Hívtam 1-2 bontót, mindegyik rajtam akart meggazdagodni, 18-20k-t mondtak, viccnek nem volt rossz, de ha nem ragaszkodnék a gyárihoz, ezért már egy komolyabbat is lehetett volna venni. Egy kis segítséggel azonban sikerült találnom, Exbléx GT cartárstól (ezúton is köszi!) vettem, baráti áron kínálta, az egyik ismerősöm pedig el is tudta hozni pestről. Rögzítettem a helyére, bekötöttem, gyönyörűen teszi a dolgát. Remélem az előző tulaj, aki kilopta belőle a ládát, eltörte azóta a kezét...
Költségem: 12.000.-




0
475
Fórum
Friss topicok
- 155
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Spider
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV