Blog
Elől stabrúd kicserélve.
26K
Új aksi.... Hála istennek a zene leszívta az aksit és már nem először.... meg is adta magát...
20K
Support:12K
Mesától vettem Eibach rugókat.
Ez lett az eredmény. Sztem valami nem kóser.... Mint egy motorcsónak :)
Support 20K
Update:
Kinyomozásra került a következő.
SanyiJTD-től került elisafreaky-hez akitől Mesa vette. Kiderül ez 1.9 és 2.4 JTD-be való... vagyis dieselbe nem benzinesbe....

Első fékbetétek megértek erősen a cserére, ezért elvittem ismét A Szakemberhez a vasat plusz kimaradt a vételkor a vízpumpa cseréje mivel az Albaautó nem a GT-mhez valót küldött ezért vissza csere "természetesen" az én pénzemen a posta költség!!
Az autó szétszedésekor kiderült, hogy a szíj (Dayco) megfelelő állapotban van, de az ALBAAUTÓ által GYÁRI minőségűnek titulált feszítő és görgő teljesen elkészült 17000km után, mondanom se kell gyártás: Made in Korea!! Ezek után nem valószinű, hogy életben még egyszer rendelek vmit tőle!!
Tehát a komplett vezérlés csere mellett döntöttem...most már csak tankolni kell bele jó ideig ha minden jól megy! :)
- fékbetét (Juratek)
- feszítő, görgő (Flennor)
- szíj (GoodYear)
Anyagköltség 43K + munkadíj 22K
Ismét Sanyibá remekelt! :) Km állás: 130015
A vásárlás után elgurultunk műszakira. Sikeres akadályvétel. Köszi Sparky a soron kívüli vizsgát. Eredetvizsga is letudva.
Érdekesség: Okmányirodában valamit elírtak, mert a forgalmiban Spider 1.9 van és 1870 cm3. :)
Az adásvételit megírtuk, autót elhoztam. Gratulálok Willy az első Spideredhez. :)
2014.05.24-én Haroval mentünk el megnézni. Gyanús volt a kevés km, szép állapot és e mellé a lejárt műszaki. Telefonos érdeklődés után viszont egyértelmű volt, hogyha igaz amit a kocsiról állítottak akkor nem szabad várni a megnézéssel. Az autót nagyon egybe találtuk, a belseje szinte makulátlan, motortér tiszta, a karosszérián van pár karcolás és kicsi horpadás de egy 13 éves autónál ez elfogadható. A motorja kicsit zsákbamacska, mert olaj kevés volt benne, viszont nagyon szépen és halkan járt. Így az első számú szabályommal ellentétesen döntöttem (miszerint TS-t csak normál olajszint felett szabad megvenni), tehát jöttünk, láttunk és megvettük.



Kerékkulcs, gyertyakulcs stb. Szükségem egyik szerszámra sem volt, mert mindegyikből van, a gyári "csomagolás" miatt vettem meg.




