Blog
Megvolt az első szervízelés :(. Bár az előző tulaj mondta,hogy a vezérlést időszerű lesz cserélni de nem gondoltam volna,hogy ilyen sokba fog kerülni. De mindegy az a lényeg,hogy megvan :)! Ja és még ki kellet cserélni az olajteknő tömítését így új olaj került a gépezetbe:)!
Tesa kétoldalú, szivacsos ragasztóval felragasztottam előre és hátra is a rendszámot. Így sokkal jobban tetszik, szerintem megéri megcsinálni. Bármelyik festékboltban lehet szerintem kapni.
Tuti nem esik le, nem zörög. (Bár egy másik szivacsos, csak egyoldalú festőragasztóval kibéleltem a rendszám belső részét.)

Kivetettem a dobot, illetve http://www.kipufogopillmann.hu/ -nál csináltattam egy króm véget rá.
(Dobot Proexnél vették le, 10000Ft volt.
Króm vég, Pillmann, 12000Ft)


Starfolia.hu-nál lefóliáztattam hátul az ablakokat, B oszloptól hátra 5%-os, nagyon sötét fekete. Két első ablakra egy szolíd 35%-os került, nem szeretem ha belátnak a kocsiba, mert van hogy pénzt kell benne számolnunk. :S
Nagyon profi hely, csak ajánlani tudom. Egyedül fóliázással foglalkozik, 15 éve.
UPDATE: Tényleg kevésbé érzem a meleget a kocsiban, főleg amikor oldalról süt a nap, akkor jó hogy ott is van fólia.



Egyik postomban írtam a szétrohadt és igénytelenül javított sárvédőről, de szerencsémre a város egyik bontójában állt egy ugyanilyen színű 146-os és szereztem egy hibátlan cseredarabot. Belső felülete be lett alvázvédőzve és ki lett cserélve, még bent ülni is jobb érzés hogy nem éktelenkedik a sok rozsdafolt a kocsi jobbelején :) Kép sajna nincs mert az újról minek... Mindenki el tud képzelni egy hibátlan bordópiros sárvédőt, a régiről meg elfelejtettem képet csinálni :)
Ezen kívül meg lett csinálva a balos ablakemelőm ami előszeretettel állt meg és nem indult se föl se le.
Szervízdíj: 9000 huf + 7000 huf a bontott sárvédő
Ismét felkerültek a nyári papucsok, vicces, a tavaly nyáron kutyaharapás miatt vásárolt új gumik rosszabb állapotban voltak, mint a hátsó 3 évesek, így az elsők hátra, a hátsók előre kerültek.
Elment a jobb hatso csapagyam. igy csere lett, otthon megoldottam kis forumost kepek segitsegevel.vegre csend van az autoban.
Szombaton kezdődött, vásárolni indultunk volna menyasszonyommal, előtte elmentem lemosni a felniket, induláskor már az autómosó emelkedőjén alig akart kimenni fél gázon, fel is villant a motor check lámpa. Parkolóig elgurul, autószerelő haver felhív, 5perc múlva ott is volt, nézegettük miért csak 3 henger megy. 5perc alatt rájöttünk, hogy az egyik gyújtótrafó sz*rt be, ez 99%-ig biztos volt. Vasárnap reggel Gulyás Lacikával kiolvastuk mit tárolt el az autó, kettes henger, gyújtás hiba. Érdeklődtem, informálódtam, végül ma reggel találtam egy srácot, tőlem 20 méterre lakik és pont volt egy eladó jts bosch trafója. Megvettem, beraktam, tökéletesen működik. Most minden happy, úgyhogy úgy néz ki még a nyíregyi talira is ki tudok nézni a hétvégén. :)
Költségek:
Bosch gyújtótrafó: 5.000.-
OBD diagnosztika: 1.000.-
Lefényképeztem a bűnöst.

Megvétel óta a cserélt dolgok:
-Vezérlés kompletten
-Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
-Légbeszívó cső
-Első felfüggesztés (lengőkarok, szilentek, kutyacsontok.)
-Gyújtógyertyák (Bosch)
-Gyújtótrafók
-Első féktárcsák fékbetétekkel
-Hiányzó biztosíték fedél pótolva
-Törött váltókulissza cserélve
-Váltóbőr, kézifék bőr újra cserélve
-Kézifék kötelek
-Pageres riasztó
-Az összes belső világítás ledesre cserélve
-Hátsó féktárcsák fékbetétekkel
-Hátsó stabilizátor rudak
-Kipufogó dob csere Paragi-ra (a picit sportosabb hang miatt)
-Nagyobb fényerejű xenon gázos izzók az első lámpába (H7-H1)
ABS
Elektromosan állítható tükrök
Automata klíma
Elektromos ablakok elől
Automata ablak felhúzó modul
Ködlámpa
Alufelni
Hifi (fejegység+erősítő+láda) :)