Blog

>> EseményCris // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2014-02-23

Köszönök minden boldog élményt drága kis zabagépem.
Ég veled.

 
>> SzervizViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-04-18

Vezérműszíj szett
Balanszszíj szett
Vízpumpa
Hosszbordás szíj

97400 km

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2014-04-16

Sajnos tovább fojtatódik a morgásvadászat. Most az első féltengelyek kerültek sorra. Levi szétszedte, bezsírozta mindkét oldalt. Azt mondta alapvetően rendben vannak, egyedül a jobb oldali kihajtásnál, látott olajpárát, meg kicsit gyanús a csapágy, de ezt is csak úgy mondta hogy ha nagyon meg kellene neveznie valami okot...
Szóval továbbra se tudjuk mi morog. Hétvégén megyek vele komolyabban, majd akkor kiderült mennyire javult, meg nem szűnt teljesen az biztos.

>> Tuning és extraStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2014-04-18

Ma érkezett egy ilyen, de az a baj vele, hogy "Lukas" :)

 
>> SzervizStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2014-04-18

Már ráfért...

 
>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2014-04-18

elkészült a héten a 17"-es Nuvola szett újrafestése, ma délután végre volt időm elugrani a gumishoz, hogy feltetessem rájuk a már korábban beszerzett 225/45-ösöket.
szépek a felnik, a gumisoknak is tetszett :-) grafitszürke, a szélén egy natúrban hagyott gyűrűvel. kaptak fémszelepet, illik is hozzá.
most végre nagy tappancsokon van az autó!

bal csomitető teleszkóp csere - az előző darabnak többszöri veszkődés után is mindig leesett a gömbfeje, megelégeltem.

 
>> Tuning és extraSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2014-04-18

Megszenvedtünk, 5ször voltam a gumisnál. 3 forrásból 3 féle csavarért mentem el.

Aki kerékcsavart akar normális áron: AKH (Abroncs Kereskedőház). Baromi nehéz máshol találni. A Báró ker, amit itt olvastam egy blogban, teljesen ki van fogyva.

Képek később.

A Barracuda Michelin 1-2 nyaras gumikkal eladó! :)

UI: a pogácsa kikerült

Már nem volt szívem tovább húzni a vezérlésmódosító cseréjét, így újra szervizbe látogattunk. Mint kiderült az autó előző gazdájának egyszerűbb volt megberhelni a vezérlés módosítót, mint kicserélni (ezt hívják rejtett hibának? :D), így rosszabb állapotban volt, mint a hangja mutatta.
Szóval kapott egy új vezérlésmódosítót, vezérműtengelyt (már eléggé elkopott szegény), szabályzó szelepeket. Vacakolt a termosztát, így az is cserére érett.
Ezt megfejeltük egy első-felső lengőkarral, ami zörgött már ki tudja mióta és kész is vagyunk!

Már csak az önindító felújítása/cseréje van hátra és gyakorlatilag a motortérben kész lesz minden, ami beavatkozásra vár jelenleg!

>> SzervizTDI75 // Alfa 33 1.5 IE SW 4X4 // 2014-04-18

Megindult a kalapácsos meló.
Már nem esek ki a kocsiból, de még rengeteg dolog van rajta hogy levizsgázzon.

 

Az idő szép, menni kéne valahová. A múltkori túrából tanulva a sógorék felé, mert ott legalább jók az utak.
Némi keresgélés után Liszt Ferenc szülőháza került képbe. Nincs is messze, zenészként érint is a dolog. A látogatás után azt mondom, hogy aki teheti nézze meg. Lehetőséget ad egy kicsit közelebb kerülni hozzá, egy kicsit jobban megismerni az embert, a művészt. Ráadásul magyarul is rendelkezésre áll minden információ.
Szóval Kópházánál átléptük a határt, és eltöltöttünk egy kis időt Raiding-ben. Az 56-os úton délre mentünk a határ mentén, valahol egy ebéd, majd Jákot érintve haza.
220 km végig nyitott tetővel. Szép nap volt.