Blog
Közel három év keserves szenvedése után végre sikerült beszereznem a keménytetőbe az üveget. Ezúton is köszönet Koryy-nak a segítségért, nélküle még most sem lenne meg. Ahogy az időjárást nézem most ki is lesz téve beázás elleni tesztnek. Azért remélem nem kell erre az évre teljesen elfelejtenem még a vászontetőt :)
2009.09.04-én átestünk az első közös nagyszervízünkön.
Ami cserélve lett:
Termosztát
Vízpumpa
Levegőszűrő
Olajszűrő
Pollenszűrő (carbon)
Teljes vezérlés (vezérműszíj + feszítő + vezető; generátorszíj + feszítő + vezető, fogaskerék)
Olaj - Selenia WR/5W-40
Hátsó ablaktörlő motor
Kartergázszűrő
Km: 86398
2009.09.04
elegem lett az álandó napsütésből és a kocsimba be bámuló emberekből! :))
el vittem foliáztatni a vasat!
Köszönet a foliáért RÁBA TAMÁSNAK pápárol aki nagyon profi és preciz munkát végzett igen szép lett a folia!
bátran merem ajánlani bárkinek mivel nem gagyival dolgozik!amerikai fóliát használ mely uv védős és hö védö dulajdonsága is igen jó!van nála mindenféle árnyalat amilyet csak ember kivánhat!piros,fekete,kék,füstszerü egyszóval minden!
Régóta tervezem egy új levélfogó rács beszerzését, mert az enyém már kicsit kopott, nem az a szép fényes fekete, hanem inkább matt szürke. Illetve egyéb problémái is vannak, például a szélvédőre felfekvő oldalon lévő gumi csík néhol már elvált a műanyag elemtől, illetve a két fél összeillesztésénél sem passzol pontosan a két darab, a patentokról és a mindenféle takaró elemekről ne is beszéljünk, úgyhogy rendeltem egyet Erhardtól, ami meg is érkezett (0903) nemsokára. Igaz kicsit hiányosan, de majd pótoljuk. Köszi Erhard ez már szebb mint az enyém:) Remélhetőleg az ebben a darabban lévő ablakspricni is szebben osztja majd el a folyadékot a szélvédőn. :)
[Költségeim: levélfogó rács, postával együtt: 8800Ft, előre utalva 190Ft]
Vezérlésmódosító csere, leömlő hegesztés, motorburkoló alulemez javítás, átvizsgálás.
A motor felújítás folytatásul, ezek a munkák lettek elvégezve a mocin.
Generátor felújítás: 16.000Ft ( Szénkefe, csapágyazás. )
Dugattyú gyürüsor (Goetz ) : 20.000Ft
Olajpumpa felújítás: 8.000Ft
Hengerfej javítás: 38.000Ft ( Síkólás, szelepfészek, szelepvezető javítás, Szelep csiszolás. )
Olajkartell csere: 25.000Ft
Hatókarcsapágysor: 25.000Ft
Főtengely köszörülés: 12.000Ft
Holnap összeépítésre kerül sor, és remélem hogy nagyon jó lesz a moci.
Végre volt időm és elkészült a tuninglámpa,amit jómagam csináltam! Bekerültek az új lámpaállitók,persze nem műanyagból T. Zoli jóvoltából+felkerült a 16-os Borbet felni,205/45/16 Continental Premium contact gumikkal..
végre sikerült egy kis időre nélkülöznöm az autót, s így a bal felső nyikorgó trapéz cseréje megoldódott.
Jöttem haza táncpróbáról, és a ház előtt kivillant az olajnyomás lámpa. A motort gyorsan leállítottam, és láttam hogy folyik az olaj a motortérből. Betoltam az udvarba, majd lejön a szerelőm és megnézi mi történhetett. Ca. 300 km-t mentem azóta, mióta visszakaptam a kocsit.