Blog

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-28

Már hagyományos módon megjelentünk Füreden,ahol véletlenül pont most volt megint borhetek :)Szerencsére mindig van bort nem kedvelő sofőr :)
De még előtte felmásztunk a fülöp hegyi kilátóra,ahonnan szép kilátás nyílott a tóra.kicsit szenvedni kellet érte,mert csak egy darabig lehetett felmenni kocsival,onnan az apostolok lova várt minket és kisebb Himaláját kellett leküzdeni a 35 fokos kiváló időben de simán megérte :)
Füred meg olyan volt,mint szokott:sok ember,sok bor,csinos lányok :)
Kóstolgattunk finom borokat,majd hazatértünk.Egy kis alvás után egészen haza,mert ez volt a nyaralás utolsó napja :(

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-28

Nem mentünk ma messzire,csak ide Szigligetre.Kedves kis vár ez,gyönyörű kilátással.Hamarost igyekeztünk azonban,mivel,hogy az előző nap bepácolt húst szándékoztunk megsütni.Meg is tettük ezt és igencsak finomra sikeredett,illett hozzá a héjában sült krumpli.A nagy étkezésben elfáradván este pókereztünk egyet, amiben viszont ismét kifáradtunk,így hát ismét grilleztünk egyet,ezúttal virslit és cukkinit.No,ez is elfogyott :))

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-27

Ma ismét szép helyeken jártunk.Megnéztük például a salföldi pálos kolostorromot az erdőben,majd a falut is,ahol gyönyörű házakat láttunk és rövid időn belül felbukkant egy Ferrari és egy Aston Martin.Kb 100 lakosa van a falunak.Mi csak a falu szélére mertünk parkolni az Alfával :)
Persze a strand sem maradhatott ki,lemosni az út porát mintegy :))

Ma arra keltem,hogy nekem kell főzni.Állítólag előző este megígértem de szerintem ily könnyelmű igéretet nem tettem de azért helyt álltam a fakanálnál ésm perrrrsze mindenki más,aki részt vett a paprika és paradicsom felaprításában :)
Ebből már ki is derülhetett,hogy lecsó lesz a menü,aminél egyszerűbb kaja nemigen van de azért nem volt egyszerű a bogrács alá a megfelelő hőséget biztosítani,mivel hogy az éjjel valaki összevizezte az összes fát.Na de ez nem lehet akadály ,úgyhogy csak elkészült az étel :)
Hosszas ejtőzés után felkerekedtünk,hogy idén is megszemléljük a Káli medencét,ami szerintem gyönyörűséges :)
Szentbékkállán elmentünk a kőtengerhez,majd ezután a magyar tengerhez :)
Nem mellékesen este megünnepeltük Solo barátunk szülinapját :)

>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-27

Nincs is jobb annál,mint amikor az ember induuuuuuuuuul a Balatonra és eltörik a bal első ajtón a kilincs :)De mit nekem,hiszen az ablak úgyis le van tekerve és különben is nyaralunk és nem adunk kicsiségekre :)
Még az sem rontotta el a kedvem,hogy dugó volt a 71-esen,úgysem sietünk sehova,mert nyaralunk de azért már jó volt odaérni.Mint rendesen,most is Rendesen voltunk :)
Ja és ittunk rendesen :)

>> SzervizEngineCoffeeTables // Alfa 156 2,5 V6 // 2009-08-27

Annyira sok volt a mondanivalóm, hogy az egyik legfontosabbat majdnem kihagytam.
Még hazaindulás elött két héttel meghalottam nyitott motorháztetőnél hogy falsot szív a motor:((((
A szivótoroknál lévő gumigyürük hagyták magukat az évek vasfogának és elszakadtak.
Megigazitottam öket, amivel orvosoltam ideiglenesen a problémát, de nem akartam hazaindulni igy. Többeket megkérdeztem hogy tudna-e küldeni nekem otthonról, mert a szigeten nem kapni:(((
CSöri volt az egyetlen aki érdemben foglalkozott a dologgal és annak ellenére beszerezte és kiküldte nekem a csomagot hogy közben lemondtam az alfa nála való szervizelését!!! Emberségből jeles!
Az már nem rajta múlott hogy másfél hét alatt nem ért ki a csomag elsőbbséggel és ajánlva! Pffff postáról inkább ne is beszéljünk többet.
De hála istennek a főbérlőm átvette a csomagot amig nem voltam itt, Skóciában.
Tegnap elött kicseréltem, hogy biztos ami biztos, rendben legyen a müszakira. Nálunk egyben van a müszaki a zöldkártyával, azaz mérnek károsanyag kibocsátást.
Ha esetleg falsot szívott volna a motor...
Elég rossz arány volt mert a 6 gyürüből megtarthattam 1-et tartaléknak. A többi el volt szakadva.

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2009-08-27

Ventillátor rátákolása a hűtőre. :)

>> Szervizmizooo // Alfa 156 1.6 TS // 2009-08-27

A múltkori ellenőrzéskor, meglestem a gyertyákat is... uhhhhh. NGK gyertya + Olaj a gyertyák mellett, kopott elektródák (amúgy özbarnák) és korom a gyertyák tövénél, az összes gyertya átfújt már . Na albaauto email és telefon le is tárgyaltuk az 50000 km -es szettet, köszi neki. Ma bekerültek, sajnos repedt volt két gyertya kábel gumi is, ezért a cseréig mindre vasta zsugorcső applikálva. + 3 trafó alján repedést látok azt ,még nemtom mi lesz vele :D...

>> SzervizSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2009-08-27

29-én járt volna le a zöldkártya, ma elmentem megcsináltatni. Minden érték tökéletes volt. Megint egy kis kidobott pénz. :S

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2009-08-26

Átestünk ezen is ismét. Csak a vizsga díjak messze a küszöb érték felett vannak. Ez tiszta rablás. Az első alsó lengőkarok lettek cserélve ismét. A hátsó dobfék rosszalkodott, de semmi komoly baja nincsen. A Hátsó gátlóim viszont határon vannak, de a műszakin még átmentünk. Így megvan a következő project is :)