Blog

>> SzervizAda // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2014-03-23

A jobb oldal után a bal oldalt is kicseréltem a csillapítót +t.csapágyat szilentel együtt.

 
>> SzervizAda // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2014-03-06

Újabb javaslatra kicseréltem a jobb oldali lengéscsillapítót,toronycsapágy,toronycsapágy szilentet ,semmi változás.

 
>> SzervizAda // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2014-02-06

Kicseréltettem a bölcsőt,de sajnos nem szűnt meg a jobbra húzás.

 
>> EgyébJ-Imi // Alfa 156 1.9 JTDm // 2014-03-23

Elérkezettnek láttuk az időt a téli kerekek lecserélésére. Dísztárcsák végre száműzve egy kis időre :)
+ a tavasz hozott egy szakadt kézifék bowdent.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2014-03-23

Mai nappal felkerültek a nyári gurigák a vasra. Innen is köszi Benz cartársnak a segítségért, mivel gerincbántalmak kísértenek. :)

 
>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-03-22

Bár csak most jutottam el oda, hogy kiolvassam, de már decemberben visszajött a légzsák hibajelző. Meglepetés nem volt, az előzőekhez hasonlóan a 22-es és a 21-es hibakód volt.
Következő adandó alkalommal össze lesznek forrasztva a csati érintkezők, nem érdemes kontaktjavítással szórakozni.

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2014-01-10

Elvittem Zé-hez megmutatni neki a hangot, mivel ő cserélte a vezérműszíjat anno. Az eredmény, hogy minden görgő rendben, a szíjnak sem volt gondja (de mivel le lett szedve, ezért természetesen cserélve lett), semmi nem ér bele semmibe.
Azóta hallgattam pár 2.5V6 hangot videón, van amelyiknek szintén ilyen jellegű hangja van, lehet, hogy ez feature... :) Meglátjuk...

>> Tuning és extraszasza(SW) // Alfa 156 SW 1,9 JTD (110LE,euro3) // 2014-03-23

Felkerültek a nyári 17"-os felnik a nyári gumikkal.

 
>> Tuning és extraKollerT // Alfa 159 1,9 JTDm 16V SPORT // 2014-03-23

Külső, matt króm mirror coverek felkerültek az autóra. Vákumos üvegfogóval is nehezen jött ki, csoda hogy nem tört bele. (Kb pont a közepén vannak a felfogatások, ha odailleszted a tappancsot és erősen húzod, akkor ki lehet szedni.) Utána a cover felrakása is kisebb kaland volt, nem egy egyszerű művelet a csere.

De nekem nagyon tetszik, szóval megérte.

(Németországból rendeltem hétfőn, csütörtökön már itt is volt.)

Egész nap mosókról, waxokról olvastam. Eredeti tervem az, hogy hetente itthon lemosom gondosan szivaccsal. Viszont kell rá valamilyen védőréteg.

EZ-Coat szimpatikus, de 76ezer forint felvinni. (40+előkészítés, polírozás stb.) 3 év garancia van rá, ha 30naponta odaviszem mosni. (És csak ott mosatom, bár ezt nem tduom hogy ellenőrzik.)
1 waxolás 9000Ft, félévente elég kb, szóval jobban megéri. De majd meglátjuk.

Másik hogy tervbe vettem egy kipufogóátalakítást. Igazából csak annyit, hogy a hangja ne olyan legyen, mint egy traktoré. Itt láttam a fórumon valakinél, de nekem elég az egy kipufogó is. :)

előhoztam a mult héten byk-fickét a téli álombol,és kiszellöztettem mert kissé bepállott penészedett a garázsba... :)
ráfért egy kipufogohegesztés is amit csak ideiglenesen lett megcsipve majd le kell szereln i mert nem fértünk hozzá rendesen.a probléma hogy a középső dobbol szakadt ki a cső a tövénél.
mentem vele pár kilométert ,de vizfolyást is látok a vizpumpánál valoszinü cserélni kell...