Blog
16 nap - 5000 km...
meghibasodas: semmi
Alfa Amore :)))
Kovetkezo program: 13. Lhota Trophy - Tajekozodasi es kodfejtesi autoverseny...
gyönyörű idő és sok rajongó, jó beszélgetések vártak minket Érden.
ha már fent volt a "P" rendszám, mentem még egy kört késő délután - persze ilyenkor derülnek ki olyan dolgok, hogy pl. nincs töltés :-(
sebaj, megjavítjuk!
Hexi elment. Vagy így lehet, hogy túl drasztikusan hangzik... Mondjuk inkább így: Hexi elkelt! :) A lehető legjobb helyre került, hosszas keresgélés, szerelőhöz visszajárkálás, Herbie-hez hasonló megnyilvánulások keserves sorozatát követően. Veszprémben él, az én kedvenc magyar városomban. Ha ott látjátok Őt és új gazdáját, intsetek Nekik! :)

Sajnos már a fékezés sem segített :-) picit drága lett, hogy sikerült odaérni egy üzlet 18.00 órai zárása előtt.... Majd bekereteztetem :-)
jó lesz a karácsonyfa alá :-)

Szeptember 25.-én eljött az ideje annak is, hogy a 159 -esünk elérte 6 hónapos korát :) Ennek örömére bepattantunk kis családdal és útra keltünk Prágába. A kirándulás 1100Km -re sikerült 3 nap alatt. Gyönyörű tájakon és a régi M7 -est megszégyenítő, gyalázatos cseh autópályán... Prága viszont csodálatos és rendkívül tiszta, barátságos hely! Bátran ajánlom mindenki számára, hogy ellátogasson ebbe az egyáltalán nem távoli városba!








fullosan kipucolva kívül belül...
ajtó gumit múltkor cseréltem, nem akart rendesen záródni az ajtóm, most elméletileg megcsináltam, holnap kiderül
jobb hátsó bizt. övben valami összeért, amikor kihúztam akkor daráló hangja volt, szétszedve, összerakva, zajtalan és működik... megrángattam... fajint
~18ooo együtt eltöltött KM =)
152500 körüli állás
1 hónap keserves munka és alkatrészbeszerzés után kész az autó.
Ahogy a szerelő elkezdte szétszedni a motort, haladt egyre lejjebb, a szelepektől a hengerfejig. Az olaj a dugattyúk mellett lefojt, ez nem sok jóra utalt. Ahogy a dugattyúk is kikerültek a blokkból, kiderült, hogy a gyűrűk el vannak törve 3 dugattyún is.
Innen kezdődött a gebasz.
A dugattyúk áztak gázolajban, leoldódott róla a sok ráégett olaj, ami egyébként az egész belső alkatrészeket beborította. Az összeszerelés, gyűrűzés előtt, a kosz eltűnésével derült ki, hogy a dugattyúk is sérültek, a gyűrűk rovátkái között pár centis darabok voltak letörve. Azt mondta a szerelő, még nem sok ilyet látott. Szerinte vagy nem használt olajat az előző tulaj, vagy sokat ált az autó, mozgatás nélkül. (gondolom ezért adták el, szerintem sokat csuklott, emlegettem bőven...)
A kálvária a dugattyúk beszerzésével fojtatódott, persze 2p2-es egy bontóban sem volt, komplett motorokat akartak rám sózni, horror összegekért.
Végül vidéken találtam, majd az összerakás következett. Összes tömítés csere, szívócsonktól kezdve apró bizbaszok is cserélve...
A motor most bejáratós, indulás előtt alapjáraton várok pár percet, nagyon óvatosan használom, remélem ilyen jellegű problémáim már nem lesznek vele.
Mégsem bírta a gyűrődést a Dayton gumi, farkasfogasra kopott és elég érdekes hanghatásokat produkált. Helyette Nokian H gumik kerültek fel. km óra: 135600
Itt volt az idő, hogy újra összeálljon a ménes. Szelepek ellenőrzése és szimeringezése. Dugattyúk és hajtókarok cseréje+ gyűrűzés. Síkoltatás. Tömítések teljes lecserélése. Vezérlés ellenőrzése. Olaj csere.
Első lengőkar csere.
Nem várt költség volt a dugattyúk cseréje de nem volt értelme így újra összerakni. 3 dugattyú sérült volt.




2
858
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Adok-veszek
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10