Blog
Hibátlan műszaki vizsga!
A fekete felnikre lett vevő, de amíg nem veszek másik kerekeket, addig is kell valami az autó alá. Föckös volt segítségemre, akitől kölcsönkaptam a gurulókat.
Update: úgy alakult, hogy a kerekeket megveszem a rajtuk lévő Uniroyal Rainsport 3 gumikkal együtt.


Nem tagadom, szoktam gyorsan hajtani, előfordul, hogy városban is. De az elmúlt több, mint 27 évben, mióta vezetek, mindig megúsztam, sosem fizettem emiatt büntetést. Hát, most ez is eljött...
És tudom, hogy nem olyan régóta, de van fix traffipax ezen a helyen. Ez egy sima kigyorsítás volt, hogy beférjek a másik sávban lévő autó elé. Sikerült. 50 helyett 67 km/h-val mentem. 50ezer. :-(



Télik cseréje nyárikra.
A 4 éves első gumik annyit koptak, hogy a hátsók bordázata már mélyebb volt. Így meg lettek cserélve.
Megtörtént a vásárlás utáni kötelező szervizelés. Olaj- és vezérléscsere, na meg gyújtógyertyák cseréje volt. Ezen kívül javítva lett a menetfény, immár tökéletesen működik, nem kell lámpákat cserélnem. Szerencsére csak kontakthiba és vezetékprobléma volt, 20ezer forintból megoldva.
Van azért némi üröm is az örömben. Azt tudtam, hogy az egyik felni javítva volt, de eléggé gány munkát sikerült végezni. Amúgy is le akartam cserélni a kerekeket, de így ez gyorsabban fog megtörténni. Illetve azt is tudtam, hogy a jobb eleje sérült volt az autónak. Hát, sajnos a javítás nem volt teljesen szakszerű, itt-ott hiányoznak alkatrészek és emiatt ezen még kell majd dolgozni. Szerencsére minden javítható, de kell vele foglalkozni.
Km óra állása: 88350
Az ősszel mielőtt elvittem a téli szállására az autót észrevettem hogy a Hankook Ventus príme-ok közül 2 db kb körül van repedve de a belső oldalán. Azóta megjelent egy kicsi a külső felén is. Nem tudom mióta járhattam vele így, de ez így nem annyira biztonságos. A tavasz előtt rendeltem a reifen.com -ról 4db Bridgestone Potenza Race 225/40 R18-at egy ausztriai magyar gumishoz. Így jóval olcsóbban jött ki mert gyakran járok arra és a transzport nem került semmibe. Ráadásul ott a kiszállítás is ingyenes.
Ezek a gumik a tesztekben nagyon jól szerepeltek, igazi semi-slickek, és elvileg egy hajszállal jobbak mint a Michelin CUP2. A próbaút alapján tényleg nagyon jónak tűnnek. Eddig a 156-os kopott CUP2-i voltak fent ideiglenesen, így lesz majd összehasonlítás.







Szintén egy régebbi probléma volt a benzinszag az utastérben ha teletöltöttem a tankot. Mivel múltkor levettem, ellenőriztem hogy nem lyukas, a csöveket is átnéztem, minden rendben volt, ezért utolsó ötletként kivettem a szivattyút. Itt meg is találtam a hibát, mikor néhány éve cseréltem a szokásos felső tömítetlenség probléma miatt egy új darabra akkor a visszarakásnál nem volt a helyén a tömítés és becsípte a szivattyú teteje. Mivel a tető terében van, ezért nem könnyű cserélni, de ettől függetlenül ez az én hibám volt. Most ezt megigazítva elmúlt a szag és újra élvezetes teli tankkal is a cabriozás .
A képen durvábbnak tűnik, mint a valóságban volt, mert a kivételnél kicsit kimozdult, de ettől függetlenül ez szerelési hiba volt.

1
527