Blog
A gyári felnik már akkor sem tetszettek mikor megvettem az autót, tervben volt a csere de mivel téli kerékként használtam őket így nem volt égető a csere.
Egyik fórumon találtam a Giulietta QV 17" felniket, szép felújított állapotban, egér szürke színben.
Felszerelés közben derült ki, hogy a kerékcsavar nem megy át a Giulietta felnin. 15mm fel lett fúrva és így már jó lett...
Felni= 125.000
Gumi csere és egyéb költség 10.000



Kirohadt a bal hátsó ajtó sarok része. Ujjal sikerült belyukasztani, úgy hogy egy színazonos ajtó csere lett a vége...







254.200
Először történt meg velem, hogy nem sikerült elvégezni 10eKM szervizt.
Túltoltam 2000km vel, :-(
- Olaj - MOTUL 5W-40 8100 X-cess
- Olajszűrő - MANN
- Levegő - Champion
A múlt héten feltűnt hogy elhagyta az erő az alapjárattól a kb. 2200 fordulatszám tartományig.
A vákumcsövek átvizsgálása után feltűnt, hogy a turbó nyomás szabályzó szelep meg se nyekken. Motorhibát a rendszer nem tárolt. A tekercs nem szakadt meg benne, hanem úgy tűnik zárlatos lett. Csere után már mozgott a geometria rudazata is, így már biztos rendben lesz.



Nah azért még megtréfált Alfika a hűtő csere után, mert csak néztem a garázsban van alatta fagyálló. Nah kiderült az olajhűtőjére menő egyik fém cső úgy gondolta ereszteni kezd. Hát elérett, a kocsival egy idős. Nah akkor telefonáltam párat, sikerült bontott csövet szerezni. Olman Zsolték is nagyon korrekten, gyorsan fogadtak és a mai napon segítettek rajtam. Ki lett cserélve a hibás cső, illetve a gumi csövek is amik az olajhűtőre mennek fel. Mostmár nulla szivárgás van. Hálleluja :) Mégis öröm és bódottág van... :)
UPDATE: A mai napon (2019.11.20.) vegre meglett a csepeges forrasa :) A kiegyenlito tartalyon levo also gumi vizcso erett el 24 eves mivoltabol :) Ki lett cserelve mostmar tenyleg nem csepeg.
Költségeim :
Bontott cső 8000 Ft
Szerelés: Alfa Romeo Szerelem, Bp 10000 Ft

Mint hogy már irtam az autó németből jött és a bölcsőt még tavaly felújitottam mivel rozsdás volt. Még egy dolog maradt az a motorház tető. Ezen három helyen van rozsda amit a kereskedő kijavitott akor azt mondván hogy kavicsfelverődéses volt az autó és ezért lett újra festve. Ez azért egy év alatt megváltozott. (2 kép) Sikerült szereznem szinazonos motorháztetőt ami tenyleg kacsicsfelverődéses volt. (1 kép) A sérüléseket kipontoztam majd vizbecsiszoltam és polliroztam. A belsejét kifújtam üregvédővel. Igy szerintem pont jó lett mert a 10 évnek megfelelő állapotú lett az autó. Nincs újra festve egy eleme sem. Sérülésmentes! A motorháztető elég borsos használtan és utángyártottam is 50000 ft. Plusz a festék meg vizpapir polirszerrel ami kellett hozzá kb 4000 ft volt.






Lógó utasoldali napellenző cseréje gyári újra. Rendeltem hozzá ellenoldali tartót is, de nem azzal volt baj, elég volt a "fődarab" cseréje.
Költségek:
Napellenző - 18.712 Ft
Támaszték - 4.064 Ft
Kiszállítás - 1.905 Ft
Innen rendeltem:
Autócentrum Szabó




