Blog

>> EgyébYouri // Alfa 145 QV // 2008-03-31

Csak neked ERHARDT:-DDDD

Motor-és utastér belső tovább bontása.
Legfőbb értékek: műszerfal+műszerek + az elektromos bekötések feljegyzése
Talált kincsek: egy bal oldali lámpasor burkolat 1. szériához + egy króm ablaktekerő az ülés alatt, belerohadva a kárpitba (aki tudja miről van szó, az érzi igazán, mekkora értékekről van szó!:)) ), és egy hűtőaszk vízszintes díszléc, kettétörve! Már azt hittem, hogy megvan a hiányzó léc, igaz sérülten, de ez is valami...aztán kiderült, hogy ez egy újabb bal oldali darab, amiből eleve megvan a sérülésmentes. :((

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-31

Azt elfelejtettem megírni, hogy 0316-án a Corában frankó kis keréktáskákra tettünk szert. A 4 darab téli gumi ebben a zippzáras táskában fogja átaludni a nyarat.

>> AutóápolásNGC // Alfa 156 2.0TS 16V Ricco Rich/Distinctive // 2008-03-31

A hétvégét az autó takarítására szántam. Mivel egy hete három nap alatt beletettem 700 km- t, és az idő sem volt valami jó, kicsit sáros lett kívül- belül. Szombaton belül takarítottam ki, vasárnap pedig végre sikerült felpolírozni az egész autót. A nagyobb karcok sajnos nem tűntek el, de halványodtak. Látszik, hogy sokáig Bp- en volt. Mindegyik elemen van valami hiba, kivéve (most már) a tetőt. Ettől függetlenül nagyon szép lett. Tisztán látszik a metál fényezés. Mint ha új lenne! ...messziről:)

 
>> AutóápolásFalatka // Alfa 166 2,4 JTD // 2008-03-31

Tegnap szép idő volt és Tipoatti barátommal kicsit kinyaltuk a vasakat. Az összes bőr felületet áttisztogattam, a csúnya foltokat a kárpitból kiszedtem. Majd méhviaszos bőráplóval minden bőrt bekentem. Csillogott-villogott az egész :)) Nagyon szép lett.

 
>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-03-31

Tegnap (0330) voltunk Zolinál, hogy leszurkoljam neki a fényezés árát (90) és a 20e Ft-os tartozásomat, amivel a lakatosnak lógtam. A fényező ugyancsak veresen van, a lakatosműhellyel egy udvarban. Sajnos az autót nem láttuk, mert holnap (0401) hozza el Zoli a traileressel az alfát Gödöllőre. Veresen meg azért nem volt látható, mert a műhelyben állt a vas. Pedig kiváncsi lettem volna, milyen munkát végeztek. A lakatos elég szépen megoldotta a helyzetet, a fényezőtől is hasonlót várok. Igaz, hogy csak 5 elem lett fényezve (első-hátsó lökös, két hátsó sárvédő, illetve a motortér, hamár a motor ki lett véve, akkor legyen az is szép). A többit majd legközelebb. Ugyis a terveim között szerepel a kilincsek eltüntetése, úgyhogy akkor már egyúttal az ajtók is megkapják az ezüst metálfényt. Úgy néz ki készen lesz 12-ére, nagyon remélem, mert várom már a talit:) és hogy végre feltehessem a matricát. Viszont mióta megkaptam, azóta nem láttam az utakon alfacity matricás autót.. Merre jártok?:)

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 2.0 // 2008-03-31

most anyáméknál a garázsban piheni ki a találkozokat,és a 3 heti mindennapi autozásom fáradalmait ...

 
>> Tuning és extraTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2008-03-30

Andreas Zapatinas, amikor megtervezte az autót két dolgot csinált rosszul. Az egyik a felnik megrajzolása volt, a másik, hogy nem keret nélküli ajtókat tervezett a 145-höz. Előbbin lehet segíteni, utóbbin nem.
Márpedig a 145-ös szerény véleményem szerint 17-es, sokküllős felnivel néz ki a legjobban. Ez kétféle felnire szűkíti le a poteciális jelölteket, az egyik az OZ Superleggera, a másik az Alessio Monza. Legyen a Monza!
És lett. 17-es méretben, 205/40 ZR17-es gumikkal, a gyári 20 millis ültetés és a fehér oldalindex csak javítanak a helyzeten.
Egyszerűen tökéletes lett. Ritka, nagyon jó állapotú, egyedi. Nincsen párja. Nem lehet belekötni. És imádom.
Képek az autóm galériájában.

>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-03-30

Nyakunkon a tavasz, nyakunkon az AlfaCity, és itt az ideje kicsit "kulisszatitkokról" is írni.

Idén a rendezvény körítését a nyolcvanas évek hangulata adja meg. Tudományos indoklása a következő; ez a 8. szezonnyitó alfás találkozó, és ha elé írsz egy 0-ást, és megfordítod, akkor 80 lesz belőle. És ez azért jó, mert most kiélhetjük minden gagyiba hajló ötletünket, mondván, hogy akkor ez volt a divat.

Idén harmadjára öltöztetjük harci cicomába a szervezők autóit. Ezt a szokást az a kezdeti szerény méretű matrica alapozta meg, mely mára a tagok számára is kérhető reklám matricává avanzsált.
A mostani dizájn már nem használja az eddigi Safety Car feliratot, mert már nem találtuk viccesnek, és valójában nem is azt a célt töltik be az autók. Tehát most csak a logo elemeiből építkezik a dizájn - rajtszám jellegű 08 és egy összecsukodó versenycsík, mely húsvéti tojáshoz hasonlóan becsomagolja az autót.
A nagy durranásnak a fluoreszkáló feliratot szántuk, ám a fólia nem hozta gyakorlatban azt a hatást, amit laboratóriumi tesztelése alatt - a városban nincs olyan kontraszt, mint egy irodában, ahol leoltod a villanyt és töksötét van.

Ezt leszámítva az idei cicoma sikerült a legjobban az eddigiek közül.

>> AutóápolásGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2008-03-30

Ma nekidurálta magát a időjárás, kisütött végre a hegyen a nap, így én is nekiveselkedtem a tavaszi nagytakarításnak. A hagyományos és a Don forradalmi módszerét ötvözve, először bazira mosogatószeres vízzel (1:10) beáztatott, majd lecsöpögtetett, összenyomkorászott, atomhabos szivaccsal áttörölgettem az üléseket és az ajtókárpitokat, amiket papírtörlővel szárigattam. Aztán az első ülések kaptak még egy profi tisztítószeres kezelést is. Az egészet sűrű bőrápolószerrel koronáztam meg, a hátsó üléseknél elegendőnek tartottam az enyhébb, Don-féle erdal-os leápolást.
Az autó úgy ragyog belül, hogy sajnálok beleülni, és olyan illat van, mint egy jobbfajta bőrgyárban. :))))
Na jó, a padlókárpitok tisztításával nem vesződtem, majd kapnak egy alapos porszívózást a jövő héten Csabán, ahol elég közel tudok állni vmi áramforráshoz. Csak lassan, de biztosan!
Jön majd még egy puklijavítás reményeim szerint szintén a jövő héten, meg egy fullpolír. Adunk a puccnak rendesen, Esztergomra ragyogni fogunk! :)))