Blog

>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-03-28

Ma végre sikerült eljutnom Győrbe és elhoztam Gábor33-tól a gyári felniket a Sprintre :)).
Eztuán következik majd a homokszórás, és a fényezés és mint ha új lenne:))

>> SzervizBrezó // Alfa 166 2,4 JTD (151 LE) // 2008-03-28

Alkatrész cserélve, most megint megy mint állat.Azért turbóval jobb haladni :)

 
>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2008-03-28

Na, ma voltam az akkumulátorosnál. Mindent lemért, minden tökéletes volt az autómon. Azaz majdnem. Ugyanis az ő műszere szerint 0,2-vel többet tölt a generátorom, mint az "elfogadott". Vicces, hogy emiatt egy 24000 Ft-s akku tönkremegy másfél év alatt. Legalábbis én nevetségesnek tartom. Végül abban maradtunk, hogy az általuk adott csereakkumat én nem adom vissza, hanem használom. Ez egy felújított Varta akku. Amúgy a srác próbált korrektül hozzáállni a dologhoz, de neki is vannak főnökei, így sokat nem tehetett. Mindenesetre a cég viszonylag elfogadható, de Bären akkut ne vegyen senki, mert egy kalap szar...

 
>> Szervizzerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2008-03-28

elkészült az alfa,itthon van,bár még nem teljesen egészséges! ingadozik az alapjárat alacsony tartományban be tortyog-rángat,3000-től meg minden ok!ugyan ez volt a baj az 1.6-os motornál is,azt hittem ez majd meg szűnik a motorcserével,de sajna nem!ezt még orvosolni kell!! cserélve lettek:- vezérműszíj, gyertya, tömítések olaj plusz szűrő!!

 
>> EgyébTamás // Alfa 156 2.4JTD SPORTWAGON // 2008-03-27

Ma volt egy kis időm gondoltam megbütykölöm a kulcsomat, ugyanis nem működött a távirányító része. Elemcsere és a csomi máris nyílik :D De a központi nem... Kulcs szétszed és kiderült, hogy hiányzik a gomb :))) A pótkulcsot gyorsan előkaptam és a kettőből gyorsan varázsoltam egyet :)
Így végre nem kell a kulcsot a zárba dugdosni :)

 
>> SzervizHakuna // Alfa 33 1,4 - 1990 // 2008-03-27

Hosszú idő után végre egy közös élmény. Kicsit egyenetlenül jár még, de iszonyatos erő lakozik benne. Karburátorhangolás után remek lesz majd, remélem. A szerelő unszolására fölé vittem azért 4000-nek. Ott már érzékelhetően energikusabb, mint volt. Csak menjen el még annyit gond nélkül amennyit eddig a gondokkal együtt.

>> Szervizmano // Alfa 146 1.6 TS SE // 2008-03-27

Noshátakkor megtörtént az ékszíj, vezérműszíj készlet, vezérlésmódosító csere, generátor és klíma csapágy csere Szamosinál.

 
>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-03-27

Késő délután hívott Attila /a szerelő/, hogy készen van Lukrezia. Gyorsan el is szaladtam érte, és valóban, teljesen kisimult a motor járása. Nem is volt nagy baj, a pillangószelep tengelyének volt valami beállítási problémája, illetve a kompjuter teljesen rosszul értelmezte a lambda-szonda jeleit. Ezért is volt, hogy miután lehúztam a szondát és a fűtését, sokkal jobban vezethető volt a kocsi, de persze nem tökéletes. A hangolás után ezen egy reset és újratanítás segített.
Most már tényleg olyan az autó, mint lennie kell: erős, rugalmas, kultúrált járású, és már 1700 táján fel lehet váltani. Szinte hangtalanul siklik, mint egy vitorlás, csupán némi gumihanggal kevert háttérzaj szűrődik be, miközben épp csak hallható a V6-os motor sejtelmes morajlása. Végre itt az igazi 164-érzés. Heuréka!
Addiktív.

>> Tuning és extra-=ftc001=- // Alfa 147 1.9 JTDm 177LE@394Nm // 2008-03-27

Dinamit-Dobnál jártunk ma, és szereltettünk fel egy sport hátsódobot a csúnya gyári helyére.
Élmény ránézni mostmár a fenekére a gépnek. :)

 
>> Tuning és extraCarlos // Alfa 145 1.4 TwinSpark // 2008-03-27

Felkerültek a kerekded számokból álló matricák is.
Bár a kosztól még nemigen láccik, de erre való a 3. lépés!

- Boldog Tavasz -