Blog

>> SzervizAikon // Alfa 156 1.6 TS // 2009-09-29

Mikor a motorgenerálból elhoztam az autót, mondta a szerelő, hogy túl sokat ne menjek vele, mert a lambda-szondát ki kell minél hamarabb cserélni. (Nem tartottak készleten olyan típust, meg kellett rendelni) Tán a rossz lamba-szonda miatt az olaj hamar felhígul. Na, ennek fele sem tréfa. Ha már ott volt a még szükséges javításokat is elvégezték rajta:
Lambda- szonda csere
Kézifékbovden csere mindkét oldalon
Ablaktörőlapátok cseréje

>> SzervizAikon // Alfa 156 1.6 TS // 2009-09-25

Végre összegyűlt annyi pénzmag, hogy elkezdhessem a motor felújítását. Főtengely felköszörülés, sok apró biszembaszom dolgok kicserélgetése, ami ilyenkor szokás, olajcsere, olajszűrő csere. Castrol 100 40-es olaj ment bele. Ezt majd a következő olajcserénél azért Seléniával akarom cserélni.
Képeket nem csináltam, mert mire mentem az autóért, a szerelő csak annyit mondott mosolyogva, h egy ideig nem szeretne twin spark feliratot látni..... :) Kicsit megszenvedtek a motorral, Opelhez vannak szokva.
14-én vittem el az autót a szerelőhöz és ma hoztam el.

>> EseményAta147 // Alfa 147 1.6 TS ( 105 LE ) // 2009-09-28

Megtörtént a baj !!!!
Reggel a kossuth Lajos és a Nagykörút kereszteződésénél sikerült beleszaladnom egy nissanba :-( meg is lett az eredménye : bal fényszóró tropa, lökhárító tropa, motorháztető és a bal sárvédőív úgyszintén. Szóval nagy az ÖRÖM :( .

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2009-09-29

Sikeres műszaki vizsgát tett. Sajnos nem elég hogy a bal hátsó féknyereg be volt rohadva és kicseréltem, az ugyan jó lett, de a jobb oldali (ami egyébként teljesen jónak tűnt) is cserére szorul, volt eltérés sajnos..
10.530

>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2009-09-28

Nos, elkészült illetve megérkeztek a futóművem alapjai. A gátlók átalakítását oda-vissza dolgozó gátlókká Linczer Sanyi végezte a Lindor lengéscsillapító szervíz tulaja végezte a szokásos elsőrangú minőségben.Valamint az első gátlókra egy állítóható rugótányér került egy egy 80kg-s verseny rugóval. A szilentek a ködös Albionból a Larkspeed valamint az USA-ból a Performatek cégtől. így gyakorlatilag az első lengőkar alsó szilentjein kívül gyakorlatilag mindenhol polyurethán szilentek kerültek, kivétel a stabrudakra, mert ott még ha egy kicsit helyre rázódok anyagilag akkor ott is változások lesznek, nevezetesen azok is vaskosabbak lesznek.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-09-28

(0928) Waeco Magic Comfort MSH50

[Költségeim: ülésfűtés 20000Ft, utánvét 1980Ft]

>> SzervizPeti // Alfa 146 1.9 TD // 2009-09-28

Minden tiszteletem az Alfáké de, hogy 11 évesen szénné rohadjon a hátsó taposó mind a két oldalon mindezt úgy csinálta,hogy amíg ki nem lyukadt alulról semmi nem látszott.

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-09-27

Ma elhoztam a gépet Schulek Bélától, pár dolog ki lett rajta cserélve, amit a nagy futóműfelújításkor sajna pénzmag hiányában már nem tudtam megejteni! De ezek is meg vannak és végre már technikailag 100%-os a kicsike! És hogy mik lettek cserélve? Féltengelyek + féltengely szimmeringek + kuplung szerkezet + főtengelyszimmering + lendkerék szabályozás (nem könnyítés) + váltó olaj! De nem volt ilyen egyszerű! A felújított féltengelyekkel (26600,-), amiket vittem nem volt gond, de a török gyártmányú Valeo kuplungszettből csak a kinyomócsapágyat lehetett felhasználni, ami meg ráadásul francia gyártmány volt! A szerkezetet alapból nem rakta be Béla, mert járt már úgy hogy eltörtek a villák és szedhette szét mégegyszer! A tárcsával meg nem volt 2-es és rükverc! Ennyit a törökökről! Jól megszívtam! :-/ Úgyhogy Béla szerzett másik Valeo szerkezetet (45000,-), meg Schneider tárcsát (14629,-) és azzal már jó lett! Még szép, hiszen ez már mind olasz! ;-))
És most egy jó darabig KUSS!!!!! :-DD

Km óra állása: 102860 Miles
Régi óra szerinti km állás: 206667 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 55794 Km (34669 Miles)

>> EseményKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2009-09-19

Kócosw és Kispogga szervezésében 1 nagyon jó hangulatú találkozón vehettünk részt. Az idő kifogástalan volt, a társaság mint mindig most sem hazuttolta meg magát magyon júl szórakoztunk. Az ételek is nagyon jóra sikeredtek, nem lehetett megállni, hogy ne merjen többször is az ember. A rendezőknek ezúton is szeretnám megköszönni és remélem hagyománnyá válik ez az esemény.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-09-27

Batitól kaptam meg a saját kézzel készített, üvegszálas mélyládáját, ami le is van kárpítozva, és teljesen illik az SW bal hátuljába. Most még nekem ott a BOSE van, de hamarosan következik a csere, és ennyivel is már előrébb vagyok. :-)