Blog
Újra eltelt két év. Simán megvolt, nem találtak kivetni valót.
A fehér hátsó prizmák okoztak egy kis gondot fotózáskor, viszont szó nélkül megoldották.
Nem vártam tovább ma felgumizták a 17-es Speedline-okat és mentek fel a papucsok.Középtakarók még a fényezőnél.
Hát azért tecc nagyon:-)




Jobbkanyarban hallani lehet zakatoló hangot, megnéztük a kerékcsapágyat, volt egy kis hangja. Előbb viszont ki kellett akasztani a kéziféket, mert fogta a kereket annyira hogy csak komolyan belekapaszkodva lehetett elforgatni felemelve. Így cserélve lettek a kézifékbowden "kerekekhez menő" részei, és a bal hátsó kerékcsapágy, ami persze komplett egység aggyal együtt.
Ezenkívül a szerelő kiegyengette és meghegesztette a kardánbox kereszttartóját, amire a DPF is rögzítve van, és készített hozzá egy védőlemezt, hogy a jövőben ne lehessen olyan könnyen odavágni.


Nincs mese, és csodák sincsennek. Ami elkophat , elromolhat, eltörhet az el is fog kivételnélkül17 évére elfáradt a Pici autóm Pici kilincse . már egy idelye repedezett ,mostanra megadta magát . Sorra jönnek a hibák , néha rá is segítek. De ennek ellenére is Szeretem ezt az autót . Van benne valami amit a többi márkába nem látok, nem a 10kilo rozsda és nem is a karácsonyfa műszerfala ami hol ezt a hibát irja hol azt . ha lesz egy kis szabad időm kilincs szerzés + felrakása


A következő lépések:
Mivel elképesztő zavaró már a kopogás a futómű felől, és végre találtunk mindkettőnknek megfelelő időpontot a szerelőmmel, ezért összehozunk egy találkát holnap. Amiket cserélünk:
- Vezérlés (163 ezer van a gépben, és 105 ezernél cserélt vezérlést egyszer az előző tulaj a szervízkönyv szerint, így ez a csere már igen igen esedékes)
- 2 Stab pálca, mivel mint a legutóbbi alánézésből kiderült hogy kegyetlen ergya állapotban vannak, és nem csak ők hanem..
- a Stab rúd szilentek is, így azok is cserések.
Mindezek a javtások után, ha valami továbbra is kopogni fog elől, akkor eladom minden vagyonom, ingóságom, és diszidálok Kongóba. Szurkoljatok :)
Megoldódni látszik a xenon probléma.
Mint kiderült,ugyanez a xenon vezérlő több vw konszern és egyéb autókban is jelen van,szokott is problémát okozni,ezért egy alternatív megoldás lett rá kifejlesztve amivel maradhat a gyári xenon az autóban,anélkül hogy horror áron meg kellene venni az új vezérlőket.
Szóval a végleges megoldás,hogy maga a vezérlő marad(mert ebben van a szintező és egyéb működéshez szükséges dolgok) és csak a gyári trafó lett kiváltva egy pár jó minőségű Siemens trafóval,az átalakítással egyidőben D1S helyett,D2S tipusú izzókat kell párosítani hozzá.(amik ugye lényegesebben olcsóbbak is)
Simán ment minden,holnap lesz a főpróba :)
Lesznek képek is
Márciusban hazamentem egy hétre szabadságra, és elvittem Szatmárihoz a vasat.
Tetőantenna csere, gyári
Gyári cuccokból olajcsere
klimatisztitás, pollensz. csere.
Selespeed állitás, átnézés.
Gyertyák cseréje
elsö stabilzátor rúd csere
futómű állítás
komplett átvizsgálás, cak pakk
műszaki vizsga. (elsö folia leszedése -.- )
Ha Áprilisban hazanézek, a hátsó lököst kell fényezni, mert az elözö tulaj valaminek nekitolatott, meg a motorban a gumi tömitéseket cserélni. Már nem eszi az olajat annyira ( 6 deci) de ez után még annyit sem fog, csak most nem volt idöm.
Alakul. Nagyon szép és jó lesz, bár már csak statisztikailag az enyém, igazából nem is nekem újul meg. Egy még nagyobb OFF cserére nem tudtam nemet mondani - KIZÁRÓLAG anyagi alapon, érzelmekről szó nincs...

30 ezres szerviz +Megegyszer es utoljara gariba a ket xenon sensor es a csatlakozok cserelve. Egyeb hiba eddig nem volt.egyebkent minden fasza :)
0
501
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8