Blog

>> Szervizpiciny77 // Alfa 156 1.9 SW JTD M-jet // 2014-02-15

Ma sikeresen megtörtént egy szervó cső és egy víz hűtő csere.
Innen is köszönöm Csörinek akire mindig lehet számitani.

 
>> AutóápolásChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2014-02-16

Egy pár hete elkészült a toldatom is, amit sparco cartástól sikerült vásárolnom még novemberben. Sok munka volt vele, a fényezése nagyon haza volt vágva. Nagybátyám karosszériás, így végül ő csinálta meg. Szép lett. :)

Toldat: 10.000.-
Fényezés: 25.000.-

Össz: 35.000.-

Tavasszal kerül majd fel, a felnivel együtt.

Hát ma egy forgalmas napom volt.... igazából még úgy nem éreztem az autó erejét... egészen máig. Kicsit nagy késésben voltam, így picit oda kellett lépnem neki... Visszaváltás nélkül 6-ban egész ügyesen szedte a lábát egészen 200-ig. Az útviszonyoknak és az időjárásnak köszönhetően nem mertem tovább nyomni, de meglepett, hogy ennyire megy.... kezdem nagyon imádni :)

 
>> SzervizBenz // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2014-02-15

Ma végre megérkezett a várva várt gyertya szett amit innen is köszönök uaz146ti Cartásrsnak. Gyorsan be is pattintottam őket a helyére. Mikor vezmód cserén volt a kocsi Laci barátomnál felhívta a figyelmemet hogy a gyertyáim már nem a legjobbal. Reggelente már volt kicsit fulladozott is indításnál.
Mikor kiszedtem láttam hogy nem hogy nem a jók, de egyenesen szar állapotban vannak. Kicsit elszomorított a látvány, mert a kisebb gyertyák elektródái szinte elfogytak már ... mivel 130 felé közelítünk szerintem ezek még a gyári gyertyák voltak benne.
Most kapott Champion Copper Plus gyertyákat. Igaz csak egy pólusú de annál biztos hogy jobb mint ami benne volt és jó árba hozzájutottam.
a képek magukért beszélnek...

Még annyit hozzátennék így utólag, miután mentem a kocsival hogy valami eszméletlen a változás !! visszatértek a lovak a kocsiba. Brutális! alig bírom visszafogni:) Sokkal vidámabban pörög a motor és csendesebb is lett szóval mindenképpen megérte sőt !! :)

Km: 129 021

 

3 hete felkerült az ablakokra a Lumar fólia, hátul a legsötétebb, elöl 2 árnyalattal világosabb. B oszlop kapott carbon fóliát.
Közben EGR szelepet tisztítani kellett, azóta jobban megy, mint előtte :D

 
>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2014-02-13

Már nagyon esedékes volt a jobb oldali lengőkar cseréje, így a mai napon kicserélődött. Frap márkájú került bele. Az alkatrész beszerzésért , és kedvezményért köszönet Németh Lajosnak. Km óra állás: 124200 . (Nem sokat bírt ki az előző kb 30e km-t...)

 
>> SzervizLacUS // Alfa 156 SW // 2014-02-14

Tegnapi napon minden szépen jól indult. A munkahelyemen csak egy utcával lejjebb tudtam parkolni, ahol tűntek el autók, így egy szabad 10 percben amikor láttam hogy megürült egy hely az épület előtt gondoltam átállok. Beindítottam és kb 300m megtétele után fékeztem a parkolóhely előtt és meghallottam a "zajt". Mintha valaki kalapáccsal próbálná verni a hengerek ritmusát a szelepdeklin. Leállítottam és elég idegesen mentem vissza dolgozni. Természetes jeleztem örök szerelőtársamnak és barátomnak Hadadának hogy valami nem teljesen jó... 9re mire végeztem jött és beindítottuk a kocsit, kuplung lendkerék egyben, nem csapágyas, olajnyomás van, de a hang amellett hogy veszi a fordulatot, nem füstöl megvan. A szíjborítást hátrahúzva a vezérműszíj nem tűnt olyan feszesnek mint amikor cseréltük. Gyors tanakodás, döntés. Húzzuk el Paulovics Tibiékhez és majd holnap Pubival kiegészülve megnézzük mi a helyzet. Az egész nem lett volna érdekes annyira,ha nem terveztük volna a szokásos havi kisvárdi rokonlátogatással egybekötött egy hetes pihit. No jött az öcsém Vitya hozott vonószemet, mert az bizony nekem nem volt. Elhúztuk és közben hazáig mindenki kattogott., hogy mi is lehet. Eljött a reggel Pubival beindítottuk és azt mondta fülre olyan mint az a JTD amit pár napja szerelt amint átugrott a vezérlés. Hát nosza rajta lebontottuk és láss csodát egy 10 éves mackóalsó gumijának feszességével egyezett a vezérműszíj feszessége. Több mint 2000km ment a kocsi vezérlés csere óta. Na mindegy is, gyorsan helyére raktunk mindent és Pubi megfeszítettük, beindítottunk és láss csodát a hang megszűnt. Hurrá hurrá. Na de mi is volt a gond. Mint kiderült mi Hadadával a feszítőt a rajta lévő jelig feszítettük meg ahogy azt elvileg kell, gyakorlatban viszont kicsit túl kell feszíteni és onnan áll majd be ideális feszességre. Nekünk is beállt,de úgy néz ki ez a pár ezer km kellett hogy kilazítsa magát. Szóval megúsztam egy nagy szervizt és azóta gyorsan megjárattam Kisvárdáig a járművet. Itt a pályán elérte óra szerint a kerek 180000Km-t.

>> SzervizZoli85 // Alfa 156 1.6 T.Spark // 2014-02-14

Cserelve lettek jobb felső lengőkar- jobb alsó lengőkar- bal alsó lengőkar- bal felső lengőkar- rúdfej- féltengely gumi külső- féltengely csukló belső 2- első fékbetétek-, - egyéb dolgok az utastérben- fedélzeti kijelző egység komplett csere- ködlámpák cseréje- lengőkarok gyárira lett cserélve.

km óra állás: 117000

Ma reggel 6 -kor a rendőrség előtt álltam, kezemben a régi rendszámmal. Kb fél óra alatt le is zajlott a dolog, és már hivatalosan is tulajdonos lettem. Papíron ez az első kocsim, nagyon örülök, hogy sikerült.

Bocsi a telós képekért, majd lesznek jó képek is :)

 
>> EgyébSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2014-02-14

Úgy döntöttem, hogy nem adom a hifit az autóval, szóval a mai nap folyamán kiszereltem. Azért egyszer-kétszer megdicsértem magam, hogy 3 éve merre vezettem el a kábeleket. A 35-os tápkábelt nem csak berakni, kiszedni is élvezet volt...