Blog
Gecsa cartárs blógja és útmutatásai alapján lettek kicserélve. Ez úton is köszönöm segítségét.
Starline csapágyak lettek beépítve mindkét oldalra mindösszesen 30000 Ft költséggel. .....
2017 11 30 . 60 000 km vártam tőluk , ami nem sok. Majdnem sikerült is teljesíteniük!
- Fogyi 7,7-7,8
- regenerálást rendszeresen csinálja ahogy kell neki, havazásokkor reklamált egyszer hogy most aztán már hajtsam meg hogy ki tudja égetni :)
- ülésfütések még jók :D
- hátsó ködlámpa hiba magától elmúlt
ami jön remélhetöleg SK: radar grafikus kijelzés bekapcs, lámpamosó kikapcs, övcsipogó kikapcs (kötöm magam anélkül is)
Eredetiség vizsgálat és átírás letudva, most már okmányilag is az enyém lett az autó (cserébe fájdalmasan sok pénzmaggal lettem rövidebb).
Tettünk egy rövid látogatást Csörinél is, átnézte az autót és az előéletét, mindent rendben talált - miközben kedves édesapja eltüntetett a hátsó lökösről egy apró sérülést polírral, így még szebb lett a gép -, legközelebb tervek szerint majd csak 5000km múlva (szerintem nyár végén) találkozunk...:)
Leszedtem a csomagtartóra biggyesztett Monster matricát. Szeretem a Monster energy-t, és az autó is egy szörnyeteg, de nem így mutatjuk meg :). Le volt szakadva a jobb oldali küszöb, úgyhogy levettem és megcsináltam. Munkahelyemen egy fekete színű szilikont használunk legfőképpen első szélvédők rögzítéséhez, ebből hoztam egy keveset. Az előkészítés ugy tortenik, hogy a gyári karosszéria szilikont leszedtem, zsirtalanitottam, majd egy fekete aktivatort kentem az autó küszöbére. A küszöb spoilert megpucoltam, és arra is ment egy réteg aktivator. Ez a cucc elég hamar megszárad, erre megy a szilikon. Probaltam óvatosan felkenni, de azert ez nem sikerult teljesen maradéktalanul. Felraktam a spoilert, maszkolószalaggal rögzítettem a tetejét, hogy ne álljon el az autótól, majd a csavarokat helyükre csavaroztam. A szilikonnak 24 órát kell száradni, de ma reggel megneztem es nem mozdult sehol. Este leszedem a maszkolast es orulok a látványnak. :)






Újra eltelt két év. Simán megvolt, nem találtak kivetni valót.
A fehér hátsó prizmák okoztak egy kis gondot fotózáskor, viszont szó nélkül megoldották.
Nem vártam tovább ma felgumizták a 17-es Speedline-okat és mentek fel a papucsok.Középtakarók még a fényezőnél.
Hát azért tecc nagyon:-)




Jobbkanyarban hallani lehet zakatoló hangot, megnéztük a kerékcsapágyat, volt egy kis hangja. Előbb viszont ki kellett akasztani a kéziféket, mert fogta a kereket annyira hogy csak komolyan belekapaszkodva lehetett elforgatni felemelve. Így cserélve lettek a kézifékbowden "kerekekhez menő" részei, és a bal hátsó kerékcsapágy, ami persze komplett egység aggyal együtt.
Ezenkívül a szerelő kiegyengette és meghegesztette a kardánbox kereszttartóját, amire a DPF is rögzítve van, és készített hozzá egy védőlemezt, hogy a jövőben ne lehessen olyan könnyen odavágni.


Nincs mese, és csodák sincsennek. Ami elkophat , elromolhat, eltörhet az el is fog kivételnélkül17 évére elfáradt a Pici autóm Pici kilincse . már egy idelye repedezett ,mostanra megadta magát . Sorra jönnek a hibák , néha rá is segítek. De ennek ellenére is Szeretem ezt az autót . Van benne valami amit a többi márkába nem látok, nem a 10kilo rozsda és nem is a karácsonyfa műszerfala ami hol ezt a hibát irja hol azt . ha lesz egy kis szabad időm kilincs szerzés + felrakása


2
568
Fórum
Friss topicok
- 155
- Forma-1
- Giulia
- Spider
- Alfa tuning
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV