Blog
Sajnos muszáj volt lecserélni a váltóm, mivel már nem vette a rükvercet, és a hármast is csak nagy duzzogva!!
Addig húztam ameddig csak lehetett,de sajna már a kuplungot is megette.
Így hát a komplett kuplung is ki lett cserélve.
A futómű felújítás is esedékes volt már. Alsó felső lengő stb...
De újra élvezet vezetni, nem kopog, nem kerreg. Imádom :DD
A teleszkópok cseréjét ünnepélyesen elhalasztottam , picit billeg de ezzel együtt tudok még éni :D
Váltó 70e
Kuplung szett 34e (Hatalmas kedvezménnyel :D 77e -ről) valeo
Váltó olaj 4e castrol
lengőkarok stb.. 65e
+egyéb apróságok 8e
munkadíj 30e
------------------------------
211.000ft
Ma sor került a légszűrő, gázolajszűrő, és a pollenszűrő cseréjére, és még belefért egy klíma fertőtlenítés, és felkerültek a nyári gurulók is...




A nyári kerekek felrakását egybe kötöttem a fékfolyadék cseréjével. Nem tudom volt-e már cserélve az autó 10 éve alatt, valamint nyáron a szerpentinen furán viselkedett a fék (talán fölforrt a fékolaj?), továbbá 3. éve van nálam és ez az ajánlott csereperiódus. Szóval jól összejöttek az okok, hajrá.
Csere menete hagyományos kétszemélyes pedálpumpálós módszerrel történt, ATE dot4 fékolajat kapott a rendszer. (a dobozára azt írták évente cserélni, ez komoly??)
A fék jó maradt, nyaraláskor kiderül, hogy bírja a strapát :)
Végre bejött a jó idő, felraktam a nyári gumikat.
A téli gumijaim elöl nagyon kopottak voltak, futómű beállítás kell majd, nem akarom, hogy a szinte új nyáriak kukába menjenek a nyár végére.
Elvittem a szervizbe átnézték, jobb és bal alsó lengőkart cseréltetnem kell, egy axiállal együtt, illetve kilyukadt a jobb első gumiharangom az is cserés lesz.
Jövő hétre megjönnek az alkatrészek, belerakják és meglesz a futóműállítás is.

Elkopott a bőr a váltógombon, bár olyan hévvel estem neki, hogy nem fotóztam le csak miután levakartam a régi bőrt, egész jól sikerült a csere. Kb 30 perc, egy darab bőr és türelem, de megérte.





Régóta zavart már, hogy a jobb első ködlámpám nedvesedett, és ez nem túl szép esztétikai látvány egy ilyen autón.Ezért Unokabátyám Bárdis kedvezménnyel hozott nekem egy újat.Depo-t választottam, mivel egyrészt sokkal olcsóbb volt mint a gyári, másrészt a hat év alatt szinte egyszersem használtam a ködlámpákat.
Gondoltam a héten gyorsan lecserélem (meddig tart 3 csavart kitekerni?:) aztán akkor tapasztaltam, hogy bizony ezt le nem cserélem ha fennt van a lökös.Ezért öcsém segítségét kértem, karosszériás, hogy segÍtsen már levenni a lököst, mivel én nem nagyon értek hozzá.Bő háromnegyed óra alatt megvoltunk a cserével.
Aztán miután bekerült a ködlámpa, akkor vettem észre, hogy a vezető oldali azért már fakóbb mint az új, ezen felbuzdulva, felpolíroztuk a másik oldalit, majd utána a fényszórókat, valamint a hátsó lámpákat is.szerintem sokkal jobb lett mint volt.THX Öcsi!



Kedden megy a kocsi a rutin műtétekre, egy vagyon lesz, de legalább meglesz csinálva a turbó.
Mentem haza, erre kiad egy motor hibát, a kocsi leszabályoz, valószínű nincs turbó nyomás
2
650
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth