Blog
Ma emelőre tettük az autót és alaposan átvizsgáltuk, felmértük az állapotát.
Diagnózis: mindkét első felső lengőkar megérett a cserére, valamint a stabilizátor sajnos elkopott. Hiába cseréltük a szilentet, az előző megette a rudat, bár ez most még nem égető probléma.
Szóval a kopogás, amit már egy éve hallok és egyre erősödik, vsz a lengőkarok miatt van.
Április végén kiderül. Az olajcserére is akkor kerül sor.
A téligumik lecserélve nyárira.
km: 190500
Az utolso hazauton eszre vettem hogy nem spriccel aminek spriccelni kene.Nemi meregetes utan kiderült moso motorja adta be a kulcsot.Mivel ujfent vissza kellett indulnom ablakmoso nelkül szivas lett volna,igy gyors megoldast kellett talalni.
A megoldast Dévid cartärs szolgältatta.Neki volt egy a regi TS eben elfekvöben.Igaz a hätsoablak moso miatt nemi elteres volt,plusz letört a nyomo oldalrol a kis csöve,de mivel a fiatalemberrel nem ismerünk lehetetlent, es Mac Gyver en nöttünk fel igy ez nem jelenthetett akadälyt.Nemi mókolas utän mär ment is a helyere.Elöbb utobb viszont szereznem kell egy hätso ablakmososat,de egyenlöre tökeletesen megfelel hacsak az elsöket mossa.
Dévid barátomnak ezuton is köszönöm a házhoz szallitast!
Felkerültek az új gumik: Continental Sportcontact 5
Mentünk is egy 50 km-es kört.
Az első meglepetés volt a csend. A kopott Michelineknek már volt rendesen hangjuk, főleg a pofont kapott jobb elsőnek. (vub-vub-vub) Bár tuti, hogy sokkal halkabb a jó Michelinnél is. Újra hallani a turbó finom hangját :-)
Tapad ahogy kell.
Szóval eddig tetszik.
Óra állás: 132.151 km
Az előző Michelinek 30.888 km-t mentek.
A gyárban felszerelt Michelinek 45.340 km-t.
update 2014.04.10.
Ma mentünk 100km-t, nagyrészt szakadó esőben. Továbbra se lehet panaszom.




Idegesített, hogy az eddig garázsban dédelgetett Barracudák nem lehetnek kocsim ékei (legalábbis menet közben kevésbé praktikusan), ezért vettem gyorsan 4 gyári felnit, amiért ugyan nem vagyok oda, de tuti jók lesznek méretben.
Közel sem olyan állapotúak, mint amilyenre a Barrák avanzsálódtak, de az árukról legyen elég annyi, hogy naivan megkérdeztem, hogy 1 db vagy a szett ennnyi? Kiderült, hogy a szett, így mentem is tegnap Lábatlanba értük.
A négyből kettőt kell görgőzni, már csinálják is. Egyelőre jó lesz nyárra, aztán meglátjuk.

Kedves Alfások!
Közel 1 év és 30 ezer kilométer van a hátunk mögött "Alfácska" megvétele óta. Azóta a folyamatos törődésünknek is köszönhetően, a kocsi szebb mint valaha, és a kopó alkatrészeken (féktárcsa, fékbetét, gyertyák, szűrők, olaj) kívül sem volt semmi említésre méltó probléma, az indító gomb viccelt meg egy-kétszer, amit azonban az AlfaSzamosi szakemberei kiválóan orvosoltak. Habár sok ismerősünk még mindig nem hiszi, hogy az olaszok tudnak jó autót is csinálni, azért miután beleültek mindenkinek megváltozik a véleménye. És persze a kocsi is részese lett életünk nagy napjának!
Üdv:Viktor

Lausz cartárs jóvoltából cserélve lett a nyomásszabályzó szelep mert néha megállt útközben a vas,utána egyből újraindult de ez nem volt már állapot!azóta jó...kopp-kopp!még jobban is megy,nem tom miért!lassan totál rendben lesz a gép!!!
ma beszereltem a novemberben vásárolt led lapokat az első ajtók alá, holnap ha minden jól megy, megkapják a hátsó ajtók is :)



Vezérlés csere - komplett; szíj, görgők, vízpumpa
Motorolaj csere (Selenia) - komplett; szűrőkkel együtt
Fékolaj csere
Váltóolaj csere
Klíma feltöltés
Km: 226.801

