Blog
Felkerültek végre a nyári kerekek. Schmidt felni, Pirelli gumi 215/40 r17 méretben, 4db mozgókúpos +1 kerékőr van felninként. Tehermentesítő karika van a felni és az agy között.
Az elején vegyesek voltak a benyomásaim, de minél többet nézem annál jobban tetszik.
Kis fújkálás lesz még a féknyergeken és a kerékagyon. A Schmidt kupakokat nem merem használni félek hogy egyből lelopják, esztergáltatok majd kupakot valószínűleg fekete fehér Alfa matricával rakom fel.



Miután a TS-ről átpakoltam a Brembo fékrendszert, a jobb oldal mindig vacakolt. Kb. 300 km után elkezdte érni bal kanyarokban a tárcsát a nyereg. Nem volt túl biztató, így mivel melóban áll a kocsi már második hete, az esztergás kollégával csináltattam 30-as hengerből 9,5 mm vastagságú távtartógyűrűket. Be is raktam, amint kész lett. Azért, hogy kiküszöböljem a csavarok meglazulását, minden csavarra öntöttem egy kis menetragasztót. Majd teszteljük ezt is hosszútávon, ha megjön a várva-várt féltengelyem.
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-




Sikerült is beszereznem a fent említett eszközből négy darabot.Persze korántsem biztos,hogy ez megakadályozza a tolvajokat abban,hogy elvigyék a kerekeimet,de a lelkiismeretem legalább nyugodt:-))!


Eljött az idő, az olaj+olajszűrő+fagyálló cseréjére. Ismét leszereltem a tágulásit és pár darab dunai kaviccsal és ecetes vízzel félig töltve, kézzel rázogatva kitisztítottam belülről a vízkövet. Eneos 5W-40 olaj, CHAMPION szűrővel ment bele, ismét sikerült a kisebbet vennem :(.
Sajnos levegőnek néztem a levegőt, légszűrő pollenszűrőt elfelejtettem hétvégére megvenni. Így jobb híján holnap neki állok a Selespeed finomhangoláshoz egy laptoppal
134757 Km




Még két hete kivágta a 40A biztit a fűtő ventilátor, ekkor lettem figyelmes arra, hogy fogy a víz a kiegyenlítő tartályból, majd a nyomozgatás után lett meg, hogy bizony a hűtő lyukas.
Tegnap sikerült vennem egy újat, ma pedig rászántam magam, hogy kicseréljem, csak annyit, hogy macerásabb mint gondoltam...
Közben visszaraktam a hagyományos izzókat a ködlámpába a xenon helyett, valahogy már nem tetszett, hogy olyan lassan melegszenek be...




A mai nappal felkerültek az autóra a gyári "TI" kerekek 225/55x17 Michelin Latitude HP Tour nyárigumikkal. A Crosswagon felnik jobban tetszenek, de azért így sem zavaró az összkép. :-)) Mivel délelőtt a környék összes földútját keresztbe-kasul bebarangoltam, így ráfért a kocsira egy alapos kézi mosás.




Ma nekiálltam a múlt héten megjavított üléspárna cseréjének. A szivacsot kipótoltam Shadin159 Cartárstól kapott másik üléspánából amit palmatexel ragasztottam rá, majd egy erős szövettel fedtem be, amit szintén ráragasztottam. Az ülés kiszerelése: fejtámlát kiszedni, ülést előretolni, támlát előrehajtani, a biztonsági öv ülésre csatlakozó részén a kis fedél leszedése után a rögzítő csavarját kitekerni, az ülés alatti műanyag burkolat eltávolítása után az elektromos csatlakozót bontani, végül a sínekben lévő 2db csavar kiszedése után kissé előre billentve kiemelhető az ülés. A kárpitot lefejtettem a szivacsról amihez el kellett csipkednem a rögzítő gyűrűket. Ezek helyett vettem D14-es függönykarikákat itt:Szögker. Ha már a kezembe került a kárpit, akkor itt volt a ragyogó alkalom a tisztítására úgyhogy azt is kimostam, az összes leszerelt fedéllel-burkolattal-fogantyúkkal együtt. A kárpit száradása után visszaszereltem mindent. Kb 3 óráig tartott a nettó mukaidő. Nagyon örülök hogy megcsináltam, mert megint van oldaltartása az ülésemnek. Valami ilyen lehetett újkorában is :-)












0
578
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Gumi, felni, futómű
- Filmek
- Fastcaristák vs. Batián...
- Ugyanaz kicsiben
- Szerelőműhely
Típusok
