Blog
Vásárlás óta hiányoltam a kocsiból a pollenszűrőt. A helye megvolt, de valamiért kihagyták belőle a tartó keretét. Ma végre sikerült egyet szerezni. 155-ösé került bele, amiben mint kiderült, ugyanilyen van. Az alkatrész Marklartól származik, a szállító pedig Buksi volt.
Közvetlenül a 3.féklámpa elé kötöttem. Hátsó burkolatról sikerült 3 patentet letörni leszedéskor. Maradt még elég + 2 csavar is fogja felül úgyhogy nem foglalkozok vele.
15 fokozatban állítható a villogás gyorsasága, és az is 15 fokozatban állítható, h mennyit villogjon mielőtt beváltana normál féklámpa fényre. Ezeket még két sebességben lehet változtatni.
Innen vettem
Egy év cseregaranciát adtak rá. (Bár számla nem volt hozzá)
Ára:4500.- +posta








Már nem lehetett ránézni a lámpákra, olyan rondák voltak.... Vettem egy gagyi olcsó vacak polírozókrémet, majd nekiálltam... Vizesen csiszoltam 800, 1000, 1200, 1500, 2000 szemcsesűrűségű papírokkal, majd Tempo pasztával políroztam. Miután már tetszett az eredmény, még GTechniq P2 finis pasztával átszaladtam a lámpákon. Van különbség. Már volt azelőtt is polírozva a lámpa, és fura, de a lámpabura meg van repedezve. Nem felületi karcok. Érdekes számomra.





Elvittem az autómat leszervizeltetni.
Kapott:
- Selenia 20K olaj,
- gyári olajszűrő és levegőszűrő,
- utángyártott pollenszűrő.
Egyéb munkafolyamat:
- fényszóró állítás
- futóműbeállítás
- klímafertőtlenítés.
km: 86.689
Sziasztok az autó elkezdte ledobálni magáról a vízcsöveket mindig máshol megnéztem a víztartályt erre tele van olajjal!!! Az ütő megállt bennem azt hittem hirtelen,hogy hengerfejes felhívtam az előző tulajt (mert az ő elmondása szerint 90e újították fel neki)gratulálok :P ekkor közölte,hogy lehet nem engedték le rendesen az olajat,és valahogy bekerült a rendszerbe "érdekes "most kíváncsi leszek hogy tudom olajmentesíteni a rendszert .


Váltóház tisztítása (nem lehetett negyedikbe rakni).
99850km
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_4th_gear.shtml
Bekezdés: Első diesel autómként vettem a kis cicavirágot , az autó kipróbálásánál -> Motorkontroll fehler :D super sebaj beindult bikázva mert az akksi az 0 volt de pöccc röfff kont a nagykönyvbe és szinte már már megérintett a halk , rázkódás mentes 5 henger , oly finoman duruzsolva ami szerelmül ejtett. Már akkor tudtam hogy mi össze illünk , legyen barmi más problémaja hisz szive rendben van és hát szí nélkül tudjuk csak gépek lennének .
Tárgyalás: Elhoztam a kicsikét ahogy tudtam már kezelésbe is vettem . Először is leinformáltam az autót , minden ok. , majd magamat is :) motor kontroll fehler hát akkor keressünk nem kellett sokat komplikáljam a dolgokat szerviz könyv már írta is h befecskendezés , hmmmm na ok akkor gondolkodjunk : semmi tiltás , az autó nagyon megy , alapjárat normál , hát pici megnyugvás majd kovette a további gondolkodás , mi az ami nem indit vész programot de hiba van hmmm Ausztria Wien ez volt a kulcs gondolat , belváros . Nem is volt más dolgom mint hogy utána járjak kicsit az EGR felépítésének , itt megjegyzem tapasztalatból hogy jobb ha ismeretlen vizeken előre tájékozódunk , nem is ért semmi meglepetés hozzá teszem nem is egy bonyolult feladat , sőt úgy gondolom hogy ez afféle éves rutin feladat kéne hogy legyen . Lásd a képeim :) Féktisztító , 10 baros levegő , rongy így nagyjából ennyi , jah meg 1 óra szabadidő.
Befejezése: sajnos idő közben akku probléma miatt áll most az autó tehát nem tudom hogy a hiba megszűnik-e vagy sem .



alapjárati motor, valamint fojtószelep ház csere történt. A beavatkozás Zé műhelyében történt. Újra stabil egyenletes az alapjárat. Sajnos ami Bosch elektronika az minden tönkremegy a kocsiban. Amióta megvan az autó lassan 5 éve, ez a 3. alapjárati motor csere lesz már. Km óra állás: 126300
A probléma akkor kezdődött mikor a TRW-betéteket házasitottam a Zimmermanne tárcsákkal, nemis volt semmi probléma addig amig a legközelebbi városba el nem jutottam aztán mikor elérsz a körforgalomba és finoman próbálsz megálni akkor mintha egy vonat érkezne ugy sipolt a fék, mindenki néz nekem meg ég a pofám..Bár ugy tudom hogy a 166-nál ez gyakori probléma, vettem bele egy pár brembo betétet próbaként hátha jó lesz...de nem...wááá már ott tartottam hogy visszateszem a kisfékeket a BREMBO-at meg leadom szinesfém gyűjtésbe :D aztán keresgéltem a neten rézpasztát ajánlottak még bár sokan mondták hogy volt aki agyon rezezte a betéteket és azóta is visit a fék...egyefene rendeltem a netről egy 100g-os LIQUI MOLY spéci kékszinű pasztát direkt sipoló fékehez: hőállóság -40+1200 fokig emellet vizálló stb.ugy döntöttem hogy a TRW-betétek mennek vissza mivel már be vannak kopva, a BREMB-ók meg mentek a dobozukba, a lényeg az hogy a betétek szélet és az érintkezési pontokat kell bekenni...ott ahol a dugattyú érintkezik a betéttel, a ferodol réteget nem szabad, mert akkor nem biztos hogy megállunk ...tehát a felső rész + szélek,összerakás utánn próba kör....gyerekek még soha nem volt ilyen csendes a fék..semmi sipolás csak a csendes megállás...ezt a pasztát ajánlani tudom csak mindenkinek :) Végül még annyit hogy van egy szett befuttatásra váró első brembo fékbetétem cikkszám: P 23 078 akit érdekel irjon mailt.







1
786
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV