Blog
Part I.
- Futómű csavarjainak után húzása,
- Teljes alsó átnézés,
- Gyertyák ellenőrzése (nem olajosak),
- Folyadékszintek ellenőrzése.
Part II.
- Kiolvasás: "READING ERROR CODES: Nincs hibakod",
- Kocsimosás,
- Tankolás,
- Naviba az összes megtekintendő POI-ként,
- 4 GB zene az USB-re,
...
Holnap indulunk :-)
Egy kis apróság, az ablakemelők gombjai körül a keret már nagyon ütött-kopott volt. A régi gumi réteget lecsiszoltam, fújtam rá műanyag alapozót, aztán 4 réteg matt fekete festék után kész is.

Nagy nehezen sikerült találni a GTV felnikhez megfelelő menetű és hosszúságú, kerékőr szettet. Nem új, de alig használt. 12x 1,25 ~32mm menethossz. Kicsit nyugodtabb leszek mostmár. :)

km állás:209133
Kormányszervócső csere ami a szivattyútól megy
olajcsere plussz légszűrő olajszűrő pollenszűrő
kézifékkötél csere
bal hátsó fékmunkahenger tisztítás

Ma elkezdődött a nyest elleni védelem.... A felbujtó ok az volt , kicseréltem a szétrágott antennát és a következő reggelre már meg is találta a nyest :(
Keresgéltem a neten vajon mi lenne a megoldás. Amit én (mint laikus) jónak találtam ez volna (alul a képen) K&K MARDERABWEHRGERÄT M7500,Ultraschall
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1405018696-3940-blog.jpg
beépítésről később lesz kép.

Hazafele jövet a városban enyhe kanyar és kis koppanás,nagyon nem figyeltem rá(kellett volna) mert az autó hátulja televolt szerszámokkal.A bal hátsó lengéscsillapítón a rugótartó tányér körberohadt és leszakadt, a rugó persze benyomta a gumi mellé, amit ki is vágott körbe.Lapos gumival(mert a mankókerék sem fért el a tányértól) haza indultam.Wiktory márkájú lengéscsillapító és suplex rugó került bele.Sérült részt egy ismerőssel megcsináltuk (reggel 8:30tól 12-13 óráig) nem kívánom senkinek sem ezt az élményt,a lengéscsillapító legalsó csavarja egy átmenő kb 25-30cm es csavar hihetetlen módon beletud rohadni.Jó pár ütés és elég nagy erőkar kellett hozzá de meglett,a másik oldalon meg sem tudtuk mozdítani.
Költségek
-Egy pár használt Michelin gumi
-Lengéscsillapító
-Rugók
-Porvédő
-Munkadíj(baloldal 5000 jobboldal 20000!)
Képeket később mellékelem.



Termosztátot cseréltem mert a víz nem ment 70 fok fölé,először Facet márkát raktam bele de avval sem lett jobb,végül visszavittem becseréltetni egy vernet-re ,valamivel feljebb ment aztán az is beállt 70 re,következő csere a vízhőfokjeladó lesz..



Mivel elkopott az első fékbetét még időben ki lett cserélve újra.
Szóval úgy alakult, hogy a 166-os eladó sorba kerul. Sajnos nekem nem elég sportos. Egy gyönyörű nagy hajó, de a 156 az én mértem. Ez viccesen hangzik, de ha valaki annyit autózik mint én, már közel sem elhanyagolható.
Lényeg a lényeg! A 156 szelleme nem hagyott. Egész egyszerűen nem tudtam elfelejteni. Semmi okom nem volt rá, de mindig néztem a hirdetéseket. Állandóan kombináltam. Egyszer csak ahogy elmentem egy kereskedés mellett este a fényszóró egy számomra oly kedves formát súrolt fényével. Hopp! Fék, hátramenet! Ott állt egy gyönyörű Sportwagon... másnap visszmentem. :-)
Szerelem első látásra. Egy csodálatos autó egy rendes gazdától, aki újonnan vette. Most azért adja el, mert van vele ez-az és 12 év után nem akar beleszállni. Ezeket úgy kell érteni mint, nagyszerviz, kupplung és klima.
Az autó nagyon jó állapotnak örvend. Soha nem volt összetörve, és nem rohad sehol. Ennyi időt futott autónál Bayern-ben ez csak nem csoda.
A futómű gyári ültetése rendkívül figyelemre méltó. Pont olyan kemény, amennyire kell. Az előző V6 is le volt ültetve. Az elég kemény volt. Ez gyári. Ahogy szoktam volt mondani, a gyári a gyári! :-)
Szóval, hogy stílusos legyek engedjetek meg egy idézetet:
Lui! I think, this is a begining of beautiful friendship! ;-)
2
690
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10