Blog

Várpalotán ambuláns kezelést kapott a Párduc.

 

Pisa és Lucca volt a mai terv.
Miután ismét esőre ébredtünk, csak az első lett belőle.
Már az odaúton is sikerült egy kiadós nyári záport elkapni, de a java csak Pisában jött. A parkolóban még ki tudtunk szállni az autóból, de a parkoló épületének takarásában vagy félórát kellett várni. Aztán a várfalon lévő kapuban újabb negyed órát. Ekkora esőt még nem nagyon láttam.
Miután elvonult, sétáltunk egy nagyot a Dóm téren, megvettük a belépőket a kápolnába (5 Euro). A dóm ingyenes. A toronyba az időjárás miatt inkább nem mentünk fel, amúgy - ha jól emlékszem - 14 Euro.
Először a dómot látogattuk meg, aztán a kápolnát. A dóm nagyon szép. Furcsa, hogy az emberek mégis csak a tornyot ismerik. Arról nem is beszélve, hogy errefelé nem ritka a ferde torony. (Bolognában is van rögtön kettő is.)
A kápolna is nagyon érdekes, itt is fel lehet menni a karzatra, ahonnan felejthetetlen a kilátás a dómra. (9. kép)
Végül újabb kiadós séta a városban. Néhány érdekes figurával. Már több helyen is láttam élő szobrokat, de ez az üldögélő fickó egy pillanatra engem is meglepett.
Utána visszamentünk a szállásra. Kis pihenő után egy kiadós vacsorával zártuk a napot Mario-nál.

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2014-08-06

140.785km

Ette a Selenia-t így más tapasztalatától felbátorodva kipróbálom ezt az olajat.
Olaj:11K
szürők: 6K
Support: 5K

Javítva még a ablakmosó tartály is. Le volt csúszva a cső.

>> Tuning és extraRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2014-08-06

Egy bilincs kellett meg egy kis faragás. Szolid hang semmi extra :)

>> Szervizjancsi // Alfa 146 1.4 TS // 2014-08-06

Vettem ma két flakon hőálló festék sprayt. Le is fújtam az új kipufogót. Alaposan vastagon lefújtam egyszer az egészet, utána annyi maradt, hogy az olyan részeket, ahol előszeretettel rohad át a cső, pl hegesztés a cső és a dob között, vagy ahol hajlítva volt a cső, lefújjam mégegyszer. Holnap meglesz a 3 db kipufogó felfüggesztő gumi.

A kocsi egyébként ma került át a karosszériáshoz, pár nap csúszással, mert a szervizben nem tudták beindítani rejtélyes módon az autót. Nem értem... kimentem és nekem elsőre sikerült. Mondták is hogy biztosan hiányoztam az autónak :D Közben kiderült, hogy a szervóolaj hűtőcső is eltörött és kifolyt minden szervóolaj.

Elvileg a jövőhéten kész lesz az autó, már nagyon várom :)

>> EseményJoker33cc // Alfa 147 1,9 8V Distinctive // 2014-07-11

E remek kis Alfa Romeot 90036 km-rel vásároltam. Mikor haza értem és meg mutattam a feleségemnek, elkeresztelte Egérnek! És így ö lett családunk legkisebb tagja! :-)

 
>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2014-08-06

Szamosiéknál kapott az Alfa friss Seléniát és szűrőket.

Kilométeróra állása: 197 030

>> SzervizKero82 // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16v // 2014-07-22

Kapott a gép egy felújított kormányművet. Csepelen csinálta Ray, korrekt kis csávónak tűnik, remélem sokáig nem lesz vele gond.

 

Ma bő 400 km várt ránk, a terv szerint nagyrészt nyitott tetővel és olasz muzsikát hallgatva. Nos nem így lett, az égiek hatalmas záporral indították a napot.
Hamar elértük a Milano központja melletti mélygarázst, amit előtte a neten kinéztem. Innen 100m a dóm tér. A dóm nagyobb és szebb, mint amit a képek alapján elképzeltem. Sok katedrálist láttam már, de ez különösen lenyűgözött...
A másik látványosság a Galleria Vittorio Emanuele II Az üzleteket nézegetve egy alternatív világban találja magát az ember. Egy olyanba, ahol egy női táskáért 2.880 Eurót kérnek. Napi árfolyamon ez bő 900ezer Forint! (lásd Pihent agyúak 98401-es hsz)
A következő tervezett pihenő Genovában lett volna a kalózhajó melletti parkolóban. Ebből nem lett semmi, mert akkora sor állt a bejáratnál, hogy meg se próbáltam bemenni. Így csak egy kis városi kabriózás lett belőle.
Még egy pihenőt terveztünk, a Cinque Terre-t. No, itt lett végleg elegem az iGO-ból. A GPS koordináták alapján adtam meg a célt Manarolában.A pályáról lehajtva kb. 30 km-en keresztül olyan utakon vitt ahol szerintem évek óta senki sem járt. Az út két oldalán a gaz már súrolta a kocsi két oldalát. Aztán visszatért egy főútra, onnan már a táblákat követtük. Szinte mindig másfelé akart vinni, mint a tábla mutatta. Aztán Monterosso-ban partot értünk. Itt meg egy nyomorult parkoló helyet se találtunk. A tervezett séta elmaradt. Szóval erre még el kell jönni valamikor.
Megint eső és némi autópálya. A hotelt megtaláltuk Lido di Camaiore-ban. Kiadós esti séta, vacsora után nyugovóra tértünk. Az esőt, az iGO-t és a teli parkolót leszámítva szép napunk volt.

 
>> Eseménystofi // Alfa 147 2.0 T.Spark Distinctive // 2014-08-05

Hát sajnos eljött ez a nap...
2014.08.04.
Végzetes szalagkorlát csattot éltünk meg a Budáról - Pestre tartó felüljárón az Árpád híd előtt.
Jelenleg nem emlékszek semmire, de aki arra jár óvatosan közlekedjen , több mint valószínű hogy egy hídillesztés vágta el a kocsit.

Továbbiakban az autó a BRFK autótelepén nyugszik a kivizsgálás végéig mert elképzelhető hogy műszaki hiba is bekövetkezett, egyenlőre a szervó teljes elvesztését gyanítjuk de nem tudunk semmit pontosan.
Utána meglátjuk mi menthető a kicsikéből de első ránézésre a motorom nem sérült !