Blog

>> Tuning és extramesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-05-16

Sajnos az autómon jelentkezett az a probléma, hogy a Selespeed visszajelző ikonja kigyulladt a műszerfalon,és csak I. II illetve N és R fokozatokat engedte a vezérlőegység -biztonsági megfontolásból- kapcsolni.
Hamar kiderült, hogy mint megannyiszor, most is az elektronika felelős. Még jó, hogy apósom autóelektromos szaki, így nem kellett az 'olcsó' munkadíjairól híres szakszervízbe vinnem, ahol ki tudja mit állapítottak volna meg, hanem kiderítette, hogy az egyik relé haldoklik, ami a nagynyomású szivattyú motorjának működtetéséért felel. Emellett az elektromos AC reléje sem volt az igazi (én ezekben a Bitronokban már nem bízok), ezért vettem bele mindkettőből. kedvezméynesen 2500 forintból megúsztam a cserét.

Az illusztráción még az eredeti olasz relék láthatók. A jobb alsó piros az AC-é, a felette levő a Selespeed szivattyúé.

>> SzervizSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2007-05-16

Most megpróbálom visszamenőleg összeszedni azokat a dolgokat, apróságokat, amik az első körben kimaradtak... Szóval: Kapott a vas egy Clarion 948-as fejegységet, 2005-ben kapott új féket (Brembo Max tárcsa, Ferrodo racing betéttel) Volt egy műszaki vizsga 2005.07 -ben, évente jönnek sorban a zöldkártyák, Végre valahára megkapta az autó a Bonalume BOV-ot és a szépséges nero szőnyegeket, rosso széllel és GTV felirattal... röviden ennyi.

 
>> SzervizTtK // Alfa 146 1.6 TS // 2007-05-16

Well, a hírhedt vezmód. Minden 16 szelepes Twin Spark achilles-sarka. Természetesen az enyém is kimúlt, ami jó alkalom volt arra, hogy a bennem szunnyadó boncmestert felébresszem. :-) A képeken az erdmény..

>> SzervizTtK // Alfa 146 1.6 TS // 2007-05-16

A 146-nak ültetés nélkül is elég lenn van az orra, többször sikerült többé kevésbé fennakadni az első lökhárítóval. A képeken a legdurvább eset utáni állapot látható. Egy magas fűben megbújó fatörzs-csonkra akdatam fel egy ipszilon forduló közben..
Viszont ennek kapcsán már tudom hogyan kell fel-le szerelni az első lökhárítót. Így:
-Nyisd ki a motorházetőt. :)
-A zárhídon van két csavar, amik a hűtőmaszkot fogják. Vedd ki őket.
-Most jön a nyers erő: a maszkot alul patentok fogják (pirossal bekarikázva; vigyázz a faceliftesen nem pont így vannak!), erősen kell előre húzni és lejön. Óvatosan, mert ha feszíted, könnyen eltörik.
-A maszk alatt vannak a lökhárító felső csavarjai.
-Az alsó csavarokat alulról, két lyukon át lehet elérni (zöld nyíl mutatja hova mennek). Csőkulcs, vagy dugókulcs kell hozzá.
-Most már csak a sárvédőív műanyag bélésének a patentjeit kell kiszedni és előre lehúzható a lökhárító.
Oldalt van két excentrikus tartó (ezekről kell lehúzni, mikor leveszed; zölddel bekarikázva), ezek tekergetésével lehet beállítani, hogy hogyan álljon.
Jó szerelgetést. :-)

>> Tuning és extratipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-16

Ilyen is van.Tapasztalatom szerint kizárólag a mentális-lóerő érzetre van hatással, de arra nagyon... :).

>> Tuning és extratipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-16

qrva kellemes hangja van, szeretem. A Benyáts szervízben került fel. Állítólag igen egyedi a verdám hangja tőle... :) Azért a gyári dob is megmaradt!

>> Tuning és extraZolee 155™ (aka n00body00) // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2007-05-16

Ezért be költöztettünk a csomagtartóba is egy állandó lakót egy M.N.C. bitBox személyében (250W Super Woofer)

 
>> Egyébtipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-16

Kellemes hangulatú tali volt.

>> Tuning és extratipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-16

Jó meleg volt. :)

>> Tuning és extraZolee 155™ (aka n00body00) // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2007-05-16

2007.04.20

Pioneer DEH-MP 3730 Mp3-as Fejegység került az autóba + újra kábelezés 2 db SAL Audio Reference 3way 165 mm-es hangszóró került a gépbe