Blog
Az összes barátom összegyűlt a dashboardon. Imádom és imádtam is.
Ha egyből beindult, akkor kaptam a következő két üzenetet:
Excessive Radiator Fluid Temperature, Stop and Turn Off Engine
Antipollution filter clogged
Ha pedig első indítás után leállt (másodjára indult), akkor a lenti 3 esemény bekerült a fejébe, de inkább az első volt gyakori.
P0230 - Fuel pump relay command
P010F - Air mass/air flow meter incongruence
P0380 - Preheating unit control
A hiba itt volt. Érdekes, mert nem lehetett rányomni a sarut. Akadályozta a kábel. A fekete kábelt átszereltem egy másik csavarra. Így le tudtam szorítani már. Valószínű nem tudta tölteni megfelelően az aksit. Erre most rátöltve, de valószínű garanciás lesz, mert a karácsonyi meghibásodásnál az önindító megehette.
303.462km




Még az ezüst 147-re vettem egy garnitúra H&R coilover-t. Nem raktam be őket, megtartottam a Gt-re. Lindornál átnézettem őket, hátsók kaptak gyári új porvédőt és toronyszilentet. Első gátló - villa találkozást agyonkentem kerámiával, esélyt sem adva h összerohadjanak. Cseréltem a felső lengőkarokat (TRW) és a hátsó stabpálcákat (Meyle HD) is. A kocsival még nem mentem, remélem nem rontom el a gyári komfortos ugyanakkor sportos karakterisztikát egy élvezhetetlen coilover szettel, de majd kiderül...



Hátsó kerékagycsapágyak és első fékbetét cseréjét eszközöltem. Pár poliuretán szilent lesz a következő a hátsó futóműben. Március 1-től jön vissza forgalomba :)
Vissza a száraz garázsba!




0
695
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV