Blog
Ma érkezett, egészen úgy tűnik, hogy szakszerűen be lehet majd építeni. Ezalatt azt értem, hogy nem kell szétbarmolni a műszerfalat, csak a kormányoszlopot módosítani némileg.

Észrevettem egy repedést a szélvédőn, elvittem javíttatni.
Egy kis lökös egy kis tető!
Pár órán keresztül nézegettem, hogy mi lapul a zsák alatt. De jól tippeltem...




Beszereztem az Alfadepo-ból egy 17"-os 432-es katalógusszámú gyári felnigarnitúrát szép állapotban (thx Dávid). Rögtön fel is szereltettem Michelin Primacy HP 225/50-es abroncsokkal. A 16"-osra meg majd mennek a téligumik, amik később kerülnek beszerzésre. Az új felnikkel egész másképp mutat. :-)

Miután kicsit hónap vége van anyagilag, így nem maradt más mint olyan problémák megoldása amit pénz nélkül is meg lehet oldani.
Van abból is elég :D
így aztán megcsináltam a kiesni készülő fényszórókat, leszedtem az ajtókárpitokat, egyrészt mert lógtak, másrészt mert komoly zsírproblémái voltak az ablakemelőknek is.
Meg aztán kapott egy kis takarítást is, mert botrányos állapotban volt a beltér.
Egyébiránt jól át is néztük és a hibalista a következő:
bal-jobb külső féltengelycsukló
bal kerékagycsapágy
első fékmunkahenger porvédői is cserések
hátsó fékbetétek
2 hátsó lengőkar szilent
a benzintank és a töltőnyílás közötti cső olyan mint a szita
ezentúl be kell állíttatni a karburátorokat, mert gázos volt az autó és már nem az.
egyenlőre ezek a sürgetőek.



Kicseréltük a fékbetétet.
Az egyik oldalt szinte újak voltak a betétek, a másik oldalt szörnyű állapotban voltak.
Így műszaki elött megejtettük a cserét.
A tárcsákat szabályoztattattam, jóknak bizonyultak, majd gyönyörűen összekopnak.
A csere itt sem ment zökkenőmentesen, az istenért nem ment vissza a munka henger.
Mire kiderült,hogy ezt nem nyomatni kell,mint általába,hanem tekerni és nyomatni.
Jó móka volt...
Akkor a jobb oldalon az alsó csúszka teljesen bevolt rohadva,semmit nem mozgott.
Azt is orvosoltuk.
Az egész művelet vagy 3órán keresztül tartott (általában kb 30perc alatt megvan)


Bejelentkeztem a Norautóhoz légszűrő cserére. Gondoltam a takarólemez problémája sem jelent gondot, így ott biztosan meg tudják oldani.
Majndem nem így lett, de kb. 1 óra szopás után sikerült a műtét. Mivel úgy gondolták 5 perces lesz a dolog, és itt előre viszik be az árat a gépbe, nagyon olcsón úsztam meg a dolgot (790Ft).
A takaró lemezzel annyit csinált, hogy kivette az összes többi csavart, a műanyag hajlékonysága révén, ki lehetett feszíteni a lökhárató alól. A műtét közben pedig tartottam, hogy ne törjön le, de eltartottam, hogy a szerelő hozzáférjen légszűrőházhoz.
A légszűrőt vittem (2.400Ft).
Ezúton is köszönöm a Norautónál a szerelő srácnak.
A takarólemez elforgó csavarjával valamit kellene kezdeni.
Km óra állás: kb. 143.800
Vettem 2 új gumit (Continental PremiumContact2), mert a rajta lévők (Vredestein Sportrac3) kukásak. Bejelentkeztem futóműállításra is.
Gumik: 43.500Ft
Futóműbeállítás+gumicsere+centír: 11.000Ft
A rajta lévő négy gumiból kiválasztották a két legjobbat, azok kerültek hátra.Szeptemberben azok is cserélve lesznek.
Beállítás+csere után a jobb első kerék jobbra kanyarodáskor sebességfüggően kattogott. Először féltengelycsuklónak tűnt, de hála Adrián cartársnak (http://alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_147!1?bookmark=16185956#16185956), kiderült, hogy a felnire ragsztott súly beleér a keréktatrtóba. 3 visszavitel után sikerült meggyőzni a mestert, hogy vegye le a kereket és ellenőrizze. Persze egyből látta, hogy valóban ez a probléma, így sűrű bocsánatkérések közepette javította a hibát. Azóta minden ok.
2
584
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki