Blog
A régi klimahűtő és hűtőtartó konzol már nagyon beteg volt, ráadásul az öreg hűtő nemis volt a helyén, ferdén volt beszerelve ezért bontásból beszereztem jó állapotúakat, persze beszerelés előtt picit lekezeltem őket, a hűtő kapott hőálló fekete festéket a konzolt pedig lefújtam horgany festékkel és alvázvédővel, ráadásként még kivettem az intercoolert és jó alapossan kimostam.








Most egy kis Liqui Moly-t kapott.
Vettem még hozzá bontóban 2000 ft-ért egy kerékkulcsot, mert nem volt gyári a kocsiban.
265770 km
Mivel az ICS-el elég sokszor összefült a bajuszunk ezért ugy döntöttem beszerelek egy pioneer fejegységet, a kérdés már csak az volt hogy hova...végül a középkonzol fölötti tároló helyére lett bebarkácsolva mivel az ICS-t nem száműzhettem a klima miatt...beszerelés: előszöris lyukat kell csinálni a csatlakozóknak felfele a műanyag boritáson vagyis 2 boritáson mivel ott mennek az utastérben a légbeömlők, utánna gyártottam a rádiónak egy tartó konzolt amit 2 csavar fog, ezután már csak a boritást kellet elkészitenem ami volt a legnagyobb feladat, először üvegszálból akartam megcsinálni, de nem volt vele még semmien tapasztalatom ezért a régi tárolóból csináltam meg a széleket mert azok pontossan illeszkedtek oda, a rádió feletti rész viszont egy méretre szabott és hajlitott fémlap amit szénszálas mintájú fóliával vontam be, a végeredmény elég jó lett bár még nem 100%-os későbbiekben lehetséges hogy üvegszálból fogom megcsinálni a boritást...a képekért elnézést telefonnal készültek.





Az egyik indításnál zörgést hallottam a motortérből, így azonnal le is állítottam az autót. Felnyitva a motorháztetőt azt láttam, hogy a hosszbordás ékszíj egy része hosszában le van szakadva. Letéptem, illetve levágtam a lógó részt, így kb a bő 3/4-e fent maradt a tárcsákon, majd indultam a szerelőhöz.
A szíj újnak nézett ki, egyáltalán nem volt kopott, valószínűleg gyártási hibás volt.
Egyre hangosabb lett a jobb hátsó csapágy is, így az is cserélve lett.
261500 km

Kezdett elég erősen kotyogni a felfüggesztés, így ez is javításra szorult. Sajnos a stabpálcákon kívül a stabilizátor rudat is cserélni kellett, ami nem volt olcsó mulatság.
258300 km
Mindenki tudja mi történt 05.17-én akit érdekel. A ktg. miatt azért ideírom.
Karosszéria munkán kívül még hátsó fékpofa, ill. két munkahenger csere. Na meg egy kis fékolaj ment bele. :)
Mióta nálam van a kis kormos, még egyszer sem került le az EGR a helyéről. Ma egész jó idő volt, tehát unaloműzésként leszedtem és kipucoltam, ugyanúgy a MAP szenzort is, amin ismét elég vastag rétegben volt korom helyett valami olajos trutyi.... örültem neki.


Még nyaralás alatt a indulás után 20 km-re M1-M7 kivezető szakaszán (amikor még 830km hátra volt) a belső sávban 130 km/h sebességnél felcsapódott a motorháztető. Szerencsére semmi komolyabb nem történt "csak" meghajlott. Az ÉN hibám volt, nem csuktam le rendesen. Haza látogattunk és édesapám kicserélte a mai nap folyamán. Jobb min volt. Az állapota is. (fényezés előtt állt már a másik. És sokkal könnyebben nyitódik, csukódik. A teleszkópok nem sérültek. Egy alapos mosás és polírozás vár még a Bestiára.








1
457
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Filmek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV