Blog
Majd 9 év, és 111 043 km után (igen jól írtam) történt meg, hogy rászántam magam a fékek cseréjére. Érdekes, hogy még legalább 10 ezret elment volna, látván kiszedve a betéteket, na de sebaj.
Előre fúrt-mart Sportmaxx tárcsa került, Ferrodo Racing betétekkel,
Hátra TRW tárcsa, TRW betéttel.
A műveletet Olman Zsolték végezték, és miközben vártam szerencsém volt egy Zagato műhöz is :)



73400km-es óraállásnál vizsgáztunk egyet minden gond nélkül
A baráti körömben van egy nagyonjó fotós, es joideje terveztünk vele egy fotozast az autokrol, ezt ejtettük meg most.
Innen is köszi Krisz!








Ma ValeRossi46 által megtisztultak eme csodás szerkezetek :)
Mindkettőre ráfért a puccer mert akadt rajtuk bőven nem oda való finomság.
Köszönöm mégegyszer a segítséget! :)
KM: 152.022
Miután jó állapotúnak ítéltük a padlólemezt, és a küszöböt, úgy gondoltam hogy ez így is maradjon tenni kell vmit. Levonultam drótkefével, kisflexel drótkoronggal.2 réteg rozsdaátalakítót küldtem rá, majd eztán majd egy kiló bitumenes alvázvédőt 2 rétegben,a veszélyeztetett helyeken még többben.Ezen kívül ráfújtam 1,5 doboz alvázvédő sprayt a problémás helyekre.



Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.

Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100
Megvásárlás után a haza vezető úton máris jöttek elő a problémák a nagy esőben. :(
Párásodtunk mindenhol. Másnap délelőtt gyorsan sikerült is orvosolni a problémát egy pollen-szűrő cserével és némi tisztítással.
De borzasztó volt látni, hogy mennyire nem törődtek a kicsikével. :(
Viszont most már jó kezekben van. :D


Olajcsere + levegőszűrő csere. Selenia 20K for AR került bele ismét. Km óra állás: 129.800 előző olajcsere óta 11e km telt el. A cserére Zé műhelyében került sor.
Az alkatrészekért köszönet Erhardnak
2
369
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV