Blog
Felkerült végre a koptató is, kisebb átalakításon esett át, így a pereme a lökhárító széle felé haladva elvékonyodik. Kimondottan jól néz ki az autón.


Mikor hozzám került a gép, az első jel teljesen le volt kopva (első kép) , a hátsó pedig nagy részben! Így hát eldöntöttem, hogy valamit kezdek vele. GT Ɨ|ѯ cartárs jóvoltából hozzájutottam két karbon fóliás matricához, amiket felragasztottam, és még kapott egy kis pluszt is! :)


Rally után másnap nekiáltam befejeztem a hátsó fékek felújítását. Porvédők gyári újak patkók cserélve lefújva, újra zsírozva, nyergek felújítva tömítések cserélve, tárcsák rozsdásodó része, rozsdamarózva lefújva. Így már nem bántja a szemem semmi hátul. Küszöb beszerzés folyamatban utána megy küszöb cserére. Utána megcsinálom az első fékekkel is ugyanezt... Bár ott nincs rozsda csak kicsit le kell takarítani a nyergeket.



Sikeresen meg lett kuplungozva az Alfa, kapott egy komplett Valeo szettet tárvsástól szerkezetestől mindenestől.
Most olyan vele váltani mint az álom :)
Költség kb 65 000 HUF (1db Valeo szett+2l 75w80 váltóolaj+1db imbusz bitfej+
1db Valeo szett 53 580
2l 75w80 MAnnol synth 2566
1db FTE kuplung főmunkahenger 12410
1db FTE kuplung munkahenger 5252
1db 6-is imbusz bitfej 410
1db AKRON gumiharang a féltengelyjre 817
Ma rendeltem az ebay-en egy USB/SD rádiót. Az egyetlen szempont, hogy napvilágnál is olvasható legyen a kijelzője. Kemény 5.873,76 Ft volt. Ha nem jön be, akkor beszerelem a fűnyíró traktorba.

Ma gyml-hez költözött a cucc, hogy az ő autójában szolgáljon tovább:
- JBL ládástól
- Focal szett
- kondi
- Hifonics
Lement újabb 10.000km ezért beiktattam.
-UFI olajszűrő
-UFI levegőszűrő
-UFI üzemanyagszűrő
-FILTRON pollenszűrő
-SHELL Helix Ultra olaj
271.000 km
