Blog
Az autót 2014 július 2.-án adták át. Most lassan jön egy olajcsere és féktrácsák cseréje elöl-hátul. Az autóban 150.700 km van, úgyhogy a vezérműszíj környékén kérdőjelek vannak egyelőre, de utánajárok a dolgoknak. Ha minden igaz, max 120.000 környékén cserélni kellett volna...majd eldől. Pár apróság van ami inkább esztétikai "hiba"... a tető 2 szélén lévő gumicsík néhol felpúposodott, gondolom a melegtől vagy fenetudja. Valamint egy borsónyi benyomodás van a jobb hátsó ajtón (gondolom rányitás), de szerencsére a festék nem pattant le. Végül pedig az utolsó apróság... az első embléma alatt, ahol a motorháztetőt nyitjuk, hiányzik a hűtőrácsból egy kis darab, de ez csukott tetőnél nem látható. Idővel majd ezeket is orvosoljuk. :)
Hosszas gondolkodás után végül úgy döntöttem belevágok és kicsit leültetem Kis Sárkányt. A fontolva haladás taktikáját követve megrendeltem az Eibach pro kit-et, ami csak 3 cm-rel jelent rövidebb rugókat a gyáriaknál.
A beszerelést Matyira és Áronra - Il Topolino - biztam, akik teljesitették is minden kérésem. :-)
Az eredmény pedig nagyon jó lett. Egyrészt sokkal jobban néz ki, hogy alacsonyabb. :-). Másrészt érezhetően stabilabb lett. A komfort nagyon minimálisan romlott, gyakorlatilag elhanyagolható szerintem a stabilitásban nyerthez képest.
Az utolsó képen látszik az előtte - utána állapot.





Mivel Csörgőék messze vannak egy futibeállításhoz (meg különben is most fejlesztik a padot), és nem hajlandóak közelebb költözni Gyenesdiáshoz (ami felháborító, és egyébként is elvárható lenne) ezért Szabira bíztam a munkát. Szépen felvilágosított mindenről, sőt felvetette egy toronymerevítő beszerzését is, hogy még jobb legyen minden!
Már egy ideje táncolt a popsija az autónak. A hosszkitámasztók megunták a szolgálatot.
Erhard küldte az újakat.
Most már szépen fogja az utat.
Kicseréltük a kipufogótartó gumibakokat mert elöregedett és félig szakadt is volt már. Megnyugodtam, hogy nem fogom elhagyni a kipufogódobot.


Apróságok, de foglalkozni kell velük :)
Balos ködfényszóró égett ki, immár cserélve.
Megejtésre került egy garanciális csere. A kb. 800 km-el ezelőtt beszerelt alsó lengőkarok olyan gyönyörű ropogással adtak hangot gyári hibájuknak, hogy nem bírtam hallgatni, gyorsan Zé-nél kötött ki a vas. Garanciálisan cserélték, most ismét csendes a futómű. Remélem most többet fog kibírni... :)
A műveletek ismét Zé műhelyében zajlottak, köszönöm!
Elkerülőn kicsit meghúzattam a gépet, de amikor elkezdtem vissza pakolni egyszer csak 4-ben maradt, a váltókat meg lötyögött. Vérnyomás az egekben, agyvérzés indul. Végül is nem a várpalotai vonalat választottam, hanem egy csapattársamat akiről nagyon jókat hallottam. Mint kiderült az egyik váltóbowden esett le a helyéről. Az új ára 75.000.- forint+munkadíj. Nos Szabi megoldotta ezt az egészet 10.000.- forintból. Annyit csinált, hogy a bowdenfogó (elkopó) tippet elvitte esztergályoshoz és átfuratta, majd egy szegecset átfűzött és szétnyitotta. Örök darab lett. Nem értette Ő sem, hogy a jó olasz kollégák miért nem így oldották meg. Szabi elővadászott nekem a sufnijából valami régi transitnak a váltóját és ott mutatta meg, hogy pontosan mit is csinált mivel. :D
Féltengely porvédő és a baloldali stabilizátor rúd csere!
0
419
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth