Blog
Apróságok, de foglalkozni kell velük :)
Balos ködfényszóró égett ki, immár cserélve.
Megejtésre került egy garanciális csere. A kb. 800 km-el ezelőtt beszerelt alsó lengőkarok olyan gyönyörű ropogással adtak hangot gyári hibájuknak, hogy nem bírtam hallgatni, gyorsan Zé-nél kötött ki a vas. Garanciálisan cserélték, most ismét csendes a futómű. Remélem most többet fog kibírni... :)
A műveletek ismét Zé műhelyében zajlottak, köszönöm!
Elkerülőn kicsit meghúzattam a gépet, de amikor elkezdtem vissza pakolni egyszer csak 4-ben maradt, a váltókat meg lötyögött. Vérnyomás az egekben, agyvérzés indul. Végül is nem a várpalotai vonalat választottam, hanem egy csapattársamat akiről nagyon jókat hallottam. Mint kiderült az egyik váltóbowden esett le a helyéről. Az új ára 75.000.- forint+munkadíj. Nos Szabi megoldotta ezt az egészet 10.000.- forintból. Annyit csinált, hogy a bowdenfogó (elkopó) tippet elvitte esztergályoshoz és átfuratta, majd egy szegecset átfűzött és szétnyitotta. Örök darab lett. Nem értette Ő sem, hogy a jó olasz kollégák miért nem így oldották meg. Szabi elővadászott nekem a sufnijából valami régi transitnak a váltóját és ott mutatta meg, hogy pontosan mit is csinált mivel. :D
Féltengely porvédő és a baloldali stabilizátor rúd csere!
Mielőtt eltolnánk szigorított műszakira a gépet, még ezeket a dolgokat orvosolni kellett. Volt vele egy kis sz*pás, de megoldottam. Lassan összeáll a gép. Folyt. köv.


A teljes jobb küszöb és padlólemez egy része lett kicserélve. Pár éve, a bal oldalon történt ugyanez. A felelősségteljes munkához új csapatot választottam: a felújítást Zé és "kis csapata" (D.Z. Tuning and Service) végezte.
Az autót teljesen kipakolva adtam át. Az üléseket és a műszerfal alsó részét is kiszedtem. A felújítás 2 hét alatt készült el, a végeredménnyel tökéletesen elégedett vagyok. Profi, szép munkát végeztek.
Az ülések és a műszerfal a munka idejére felköltözött a lakásba. Ezt kihasználva kitisztítottam a kárpitokat.
Miután visszakaptam az elkészült kocsit és mielőtt visszaraktam volna a belsőt, kicsit kezelésbe vettem a padlót. A szőnyeg alatt, szabadon kószáló kábelkötegek kábelvédő burkolatot, a padlólemez pedig egy réteg alvázvédőt kapott. A küszöböket Motip viaszos üregvédővel fújtam ki.
A hátsó ülések és a szőnyegek alatt lévő, már erősen megviselt állapotú hangszigetelő "egérfészket" kicseréltem. A helyére. a hátsó ülések alá 1 cm vastag hangszigetelő polifoam, a szőnyeg alá pedig 0,5 cm vastag került.
Miután mindezzel elkészültem, következett a belsőrész visszaépítése. Összesen kb. 18-20 óra munka volt.



Sikerült kicserélni a vezérlés szettet ( vízpumpával, fagyállóval, stb...) és a hosszbordás szíj szettet.
152.000km
Alfa Romeo 147 Manual : http://www.manualslib.com/download/542291/Alfa-Romeo-147.html
Lecseréltem az alsó töltőlevegőhűtő csövet, mert eléggé el volt lágyulva. Kilyukadva még nem, tartaléknak jó lesz - a fotón a kicserélt darab látható, amit tartalékba a mankókerék mellé helyeztem ;) Ára az előző posztban.
A lambda szondát nem cseréltem le egyelőre, mert Laptopra kötve bemelegedés után jónak tűnik a működése, annak ellenére, hogy beüti a hiba kódot időnként a memóriába.
Jó áron vettem, vissza nem viszem - szavatossága meg nem jár le :)

Sajnos ismét cserélni kellett, alapvetően a kinyomócsapágy miatt, mert a füle letört,és a szerkezet lamellái is sérültek. Viszont nagy öröm, hogy megismerhettem egy rendkívül szimpatikus, hozzáértő, gyors szerelő csapatot! Köszönöm!
0
504
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- MiTo
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10