Blog
Felújítva, készülünk a nagy talján körútra, kezdettől fogva volt egy szokása az autónak hogy melegen néha meg sem nyekkent, egyszerűen nem indított, de megsúgom ez ezután is maradt így tettük meg a 3000km-es körutat is:D És tudjátok mi volt. a megoldást? A váltónál egy régi kiiktatott titkos kapcsoló helyén egy összesodort kábel, ami az öndindító behúzó mágnesét tiltotta, ha megmelegedett a váltó nem megmozdult a kábel nem érintkezett, nem indult:D Ezért ha valahova megérkeztem addig nem állítottam le az autót amíg a végleges helyén nem parkolt:D:D:D Mikor még ezt nem tudtam, utána jó lett mindörökre:)
2009 Június





Újabb csodás nap, persze a Marklar elfüstölte a bejáratós motorját, 200km/h-nál hűtő lukadás miatt... és hasonlók, de így vagyunk mi normálisak, alfásan:D
2009 Április 18.





Sokat nem számított valamivel talán merevebb lett az autó, de legalább illegális és baromi jól néz ki:D
2009 Március

Vettem egy 2.5 V6 motort, őrizgettem évekig a garázsban aztán jó sok lommal egyszer túladtam rajta:)
És mennyire jól tettem, Piroska úgy volt jó ahogy az olasz mérnökök kitalálták:)
A klíma projekt ugyan ez, egy közel 20 éves autóba minek egy ilyen kényes extra?:D
Jó a 2.5 V6 nagyon alfa lett volna, csak akkor kell venni egy olyat és kész, nem mókolni:)
2008 november



Egy szombati napon a városban egyszer csak kigyulladt a töltés jelző lámpa, ékszíjak a helyén, de innen meg voltak számlálva kilómétereink, még hazaértem, de már a garázsban be sem indult a gép.
Mint kiderült az akku lett cellazárlatos, ez vitte magával a generátor dióda hídját is, de hazahozott:)
Saját kezűleg szereltem, kapott egy bontott ganerátort és gyíí:)
És terméeszetesen egy új akkut:D
2008.07.18.








Eljött a nálam végleges állapot, innen már csak a belső változott:)
Megkapta a teli polírt, kapott négy szép Zender 15" felnit, új Barum 205-ös gumikat, téli szettet nem is kapott soha többé:)
Volt egy kis izgalom mert az egyik Zender eresztett, de egy cserével orvosolva lett:)
Belülre egy faceliftes szövetbelső került, ez nagyon jó tartású volt és kényelmes.







Aranykezű Krisz mester megpolírozta a piroskát:)
Megszabadultam az Alessio felniktől:)))
Találkozók sora következett:)




Megvannak a kötelező körök az eredetiségvizsgálattal és az átírással. Hivatalosan is a gondjaimba vettem...
Mi másról szólhatott volna ez az egy hét, mint az örömből autózásról. Elképesztően jó vezetni. Rég vigyorogtam így a kormány mögött, de most minden felgyülemlett vágy kijött. Személyes kedvencemen, a 811-es úton bebizonyosdott, hogy a karakterisztikája számomra tökéletes. A jó gumi és a remek futómű elképesztően jó uttartás ad, a motor meg már csak a ráadás. 4000 felett pedig egy másik autót kapok... Csodás hang és dinamika, szinte kéri a folytatást.
Na de utazásra (nem csak passzióból autózásra) sem rossz. Az Érd - Tótvázsony útra (kb. 250 km volt oda és vissza) is jó társnak bizonyult. Országúti tempóval szépen lehet vele közlekedni, ekkor a fogyasztása se tűnt rossznak (bár a második tankolás még hátra van). Az rossz minőségű utakat mondjuk már messziről megérzi, arra még ránézni is fájdalmas; de hát istenem...
Összességében a várt tulajdonságokat és dolgokat teljesíti, de inkább felülmúlja. Bizakodó vagyok a hosszútávú együttléttel kapcsolatban, de az már a jövő zenéje. Ezen az úton már együtt megyünk tovább...








4
574
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10